כותרות אחרונות
Search

בלי עשן ובלי אש – 8 יתרונות של שימוש בשמן קנאביס.

צילום: shutterstock

 

בלי עשן ובלי אש – 8 יתרונות של שימוש בשמן קנאביס

 

במשך השנים, היינו רגילים לשמוע עד כמה קנאביס הוא חומר מסוכן שאסור להשתמש בו. עם הזמן, בשנים האחרונות, ההתייחסות לחומר זה השתנתה במובנים רבים, ולו בגלל העובדה שיותר ויותר רופאים ואנשי מקצוע בתחום הרפואה והטיפול הפסיכולוגי, הסכימו שמדובר בחומר שיכול לעזור לחולים ומטופלים במצבים שונים.

 

במשך השנים גם היינו רגילים לחשוב שהשימוש בקנאביס נעשה אך ורק באמצעות עישון, בצורה כזו או אחרת. אך עם הזמן נוצרו שיטות נוספות לשימוש בחומר, בין היתר באמצעות שמן קנאביס. בשיטה זו, לה יתרונות רבים כפי שנוכל לראות בהמשך המאמר, אין צורך להשתמש באש, אין צורך להשתמש בחומרים נוספים בשביל ליהנות ממנו, והוא אינו מסוכן לשימוש.

 

שמן קנאביס הוא חלק מהחומר המופק מהצמח, כאמור אפשר להשתמש בו לצרכים רפואיים ואחרים. עם הזמן השימוש בשמן הפך להיות יותר ויותר פופולארי, בזכות העובדה שהוא נחשב איכותי, חזק ובעל השפעות רחבות.

 

רצוי לוודא כי את המוצר אנו רוכשים מחברת קנאביס רפואי המוסמכת למכור את המוצר באופן חוקי ושקוף, על מנת למנוע בעיות חוקיות כאלה ואחרות.

 

צילום: shutterstock

 

אלו יתרונות יש לשמן קנאביס רפואי?

בחלק זה של המאמר נציג שמונה יתרונות של שמן קנאביס רפואי. לפני כן חשוב לציין, כל מי שמעוניין להשתמש בחומר זה לצרכים רפואיים, כחוק, חייב לקבל מרשם וזאת בהתאם למצבו הרפואי, על פי אבחון שיערך אצל רופא.

 

יתרון ראשון – כאמור, אין צורך להבעיר את החומר, אלא אפשר לטפטף אותו אל תוך הפה. זה הרבה יותר בריא וכן הוא משפיע באופן הרבה יותר טוב בצורה כזו.

יתרון שני – החומר יכול להשפיע בצורה חיובית על אנשים שמתמודדים עם חרדות, דיכאון ומצבים נפשיים אחרים.

יתרון שלישי – זה חומר טבעי לחלוטין. זאת להבדיל מחומרים אחרים, כדורי הרגעה וכדומה, אשר כוללים גם מרכיבים לא טבעיים. כאן מדובר על חומר המופק מהצמח והוא טבעי לגמרי.

יתרון רביעי – אפשר לקחת את השמן בכל סיטואציה. להבדיל מעישון קנאביס שלא תמיד אפשרי מסיבות כאלה ואחרות, אזי שאת השמן ניתן ליטול בכל מצב, בכל מקום, ללא שום בעיה.

יתרון חמישי – מלבד חומר לטפטוף, אפשר גם למצוא חומרים למריחה שיכולים להשפיע בצורה אופטימלית על הגוף ועל הנפש.

יתרון שישי – ישנם סוגים של שמני קנאביס רפואי אשר יכולים להתאים גם להתמודדות עם כאבים ומחלות שונות, דוגמא פרקינסון, מחלות פרקים ועוד.

יתרון שביעי – השמן משמש גם כתוסף תזונה בצורות שונות ויכול לשפר את התפריט היומיומי שלנו.

יתרון שמיני – גידול קנאביס לצרכים רפואיים הפך להיות דבר מאוד מקובל ונפוץ, הן בישראל והן במקומות אחרים בעולם. לכן שמן קנאביס רפואי הוא דבר מאוד פופולארי וניתן למצוא אותו בקלות.

 

מה חשוב לדעת לפני שמשתמשים בשמן קנאביס?

כאמור, רק מי שמתמודד עם בעיות רפואיות או נפשיות אשר מחייבות טיפול בשמן, יכול אכן להשתמש בו. זאת על פי מרשם רופא ובהתאם למינון שהוא קובע על פי דעתו המקצועית.