צילום: באדיבות "קרפור".
"קרפור" ישראל משיקה בירות במחירים שוברי שוק.
בטיימינג מעולה לקראת המונדיאל, קרפור ישראל משיקה שלושה סוגי בירות איכותיות שיימכרו לצרכנים במחירים שוברי שוק בהשוואה למתחרים בענף.
הבירות יימכרו במארזי שישיית בקבוקים בשלושה טעמים שונים: חיטה, לאגר אדמונית ולאגר בהירה. המוצרים יימכרו בכלל סניפי הרשת: SUPER, יינות ביתן ומגה בעיר.
קרפור ישראל מודיעה על השקת 3 סוגי בירות בוטיק איכותיות, כחלק מהשקת מוצרי הרשת הבינלאומית. הבירות יימכרו במארזי שישייה, כל בקבוק מכיל 250 מ"ל ובמחיר הזול ביותר בשוק, 14.90 ₪ בלבד למארז ובירה Walbergem ב 17.90 ₪ למארז.
ואלו 3 סוגי הבירות בוטיק האיכותיות:
- בירה Walbergem – בירת חיטה חזקה בעלת 6.2% אלכוהול, מיוצרת במבשלת בוטיק בגבול צרפת- בלגיה. לשם השוואה, מחיר שישיית בירות הוגרדן (330 מ"ל) 49.90 ש"ח.
- בירה SEAR BRAU – בירת לאגר אדמונית בריכוז 4.2% אלכוהול. מיוצרת במבשלת בוטיק בגבול צרפת- בלגיה. לשם השוואה, מחיר שישיית בירות טובורג (330 מ"ל) 43.90 ש"ח.
- בירה SEAR BRAU – בירת לאגר בהירה בריכוז של 5% אלכוהול. מיוצרת במבשלת בוטיק בגבול צרפת – בלגיה. לשם השוואה, מחיר שישיית בירות הייניקן (330 מ"ל) 38.90 ש"ח.
לפי נתוני סטורנקסט (2021), שוק הבירה בישראל מוערך ב-כ-870 מיליון ₪ ונשלט על ידי 3 שחקניות מרכזיות: טמפו על נתח שוק של 38%, החברה המרכזית עם נתח של 26% ויבואנית הבירות תימקו עם נתח של 21%.