כותרות אחרונות
Search

בחזרה לבית הספר עם חברת "פלפוט"!

 

 

בחזרה לבית הספר עם חברת "פלפוט"!

"פלפוט" משיקה קולקציית מוצרי חזרה לבית ספר חדשנית וקסומה ברוח טרנדים אופנתיים בינלאומיים שמביאים שיק וסטייל לעולם הלימודים והפנאי ומוצרי פופ לילדים.

 

מפלצות או לא להיות! הלהיט הבינלאומי הגיע לישראל!  

'פלפוט' משיקה במיוחד לקיץ מארז ארטיקים מפלצות שמפעיל את כל החושים! לכבוד הקיץ השיקה החברה סדרה חווייתית של  מפלצות כיפיות וייחודיות.  בעזרת מקלות הארטיק וחותכי צורות צבעוניים, מגרדים, מקלפים וחופרים בתוך הארטיק (העשוי חומר דמוי ג'לי), עד שמגיעים למפלצת שמסתתרת בפנים! לכל מפלצת עיצוב ייחודי וצבעוני משלה וחלקן גם משנות את צבען במים קופאים! אספו כמה שיותר מפלצות והרכיבו לכם אוסף מפלצות מדליקות ומגניבות! יש 28 דמויות שונות שעוצבו על ידי מעצבי צעצועים מרחבי העולם! גם את חותכי הצורות אפשר לאסוף ולהרכיב מהם צמיד! במארז הגדול הניחו את הידיים בתוך הבטן הענקית של המפלצת, חפרו עמוק פנימה ובתוך הבטן מסתתרת חבילת ארטיק! פורסים, מגרדים ומקלפים את הארטיק הקר והחלק עד שמגיעים למפלצת שמתחבאת!

 

פעילות חווייתית לכל בני המשפחה במיוחד לימי הקיץ החמים!!

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

מבריקים ומטאליים: 

מתכות וצבעי מטאל, ישתלבו השנה בעיצובי תיקים ובקבוקים, בצביעת דגרדה או צבעוניות מבריקה מטאלית.

 

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

 

צבעוניות מתחלפת: 

צבעוניות מתחלפת תראה השנה בצביעת טאי דאי, בשילובי צבעים צבעוניים ולא קונבציונאליים , שיבואו לידי ביטוי בכל הקולקציה: מחברות, יומנים, בקבוקים תיקים ותיקי אוכל.

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

צבעים חלקים BACK TO BASIC

אהבה למראה "הנקי", צבעוניות חלקה פסטלית, או צבעי יסוד, הם שהביאו את חברת פלפוט לחדש בצבעים, כדי לגוון ולהביא מנעד צבעוניות אחר, בשונה מההיצע שהיה קיים עד עתה. פלפוט משיקים קשת חדשה של צבעי יוניסקס בוגרים, בסדרת המחברות האיכותיות במיוחד של מותג "Touch" ביניהם: תכלת, אפרסק, מנעד גווני אפור וכחול עמוק. הצבעים הללו נבחרו לאחר שיחות עם צרכנים שהביעו רצון לגוון את הצבעים הרגילים בשוק . בנוסף, TOUCH  משיקה קו מוצרים של מחברות ופנקסים שצבעוניות הדפים, תואמת לכריכה. הצבעוניות הפסטלית החלקה הנקייה מושקת הן בקולקציית בקבוקי שתיה מעוצבים.

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

 

טרנד קשת בענן:

 אופטימיות מנצחת! אחרי שנת קורונה, מגיע לילדים אופטימיות! סדרת מוצרי קשת בענן, משמחת, צבעונית, עיצובית שתקשט כל חלל בה יונחו הפריטים בשמחה מתפרצת!

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

האיורים של מותג סמיילי:  

מותג סמיילי השיק קו עיצובי חדש של איורים בסגנון אינסטגרמי של בנות מדליקות: דמויות מאוירות מעטרות יומני סמיילי שיקיים, שכיף לכתוב בהם, מחברות וקלסרים.

 

Stylush

קולקציית סטיילוש, מציעה את כל המוצרים המשלימים הכיפיים לבית הספר: קולקציה לעיצוב לוקרים שכוללת מגנטים לעיצוב אישי של הלוקר שלך, מראה מעוצבת, קופסאות לעטים ולוח מחיק, מרקרים בצורת ליפ גלוס, תיקים צבעוניים, קלמרים, עטים מיוחדים, קישוט לתיק מאותיות פרווה, אלכוג'ל מדליק וכל מה שילדות אוהבות וחולמות!

 

צילום: אבי בר

 

סקייטרים  

חובבי הסקייטבורדים היכונו לקו מוצרי בית ספר במיוחד עבורכם! עם יומנים ומערכת שעות מעוצבת סטייל גרפיטי.

 

גיימרים

גיימרים, פלפוט הכינה לכם קולקציית מוצרים בק טו סקול במיוחד בשבילכם! חברת פלפוט יוצאת השנה עם קו מוצרי פורטנייט בשיתוף עם הגיימר המוביל זיגי! בקולקציה תיקים, יומנים ובקבוקים.

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

Diy בבית הספר:

קולקציה שלמה כחומר ביד היוצר: בקבוקי מותגי LOL ובאטמן ,סמי הכבאי  וחד קרן שאפשר לעצב בעיצוב אישי , שיתנו לילדים לבטא את עצמם בצורה הכי יצירתית שיש!  

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

עיצוב חדש למותגים הנחשקים שאנחנו אוהבים:

LOL , סמיילי, מיקי מאוס וחברתו מיני, ספיידרמן, סמי הכבאי ,מפרץ ההרפתקאות, כולם קיבלו מתיחת פנים ושדרוג, לצבעוניות חדשה ועיצובים מרהיבים!

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

מותגים חדשים :

יומן שנה – כוכבת הרשת לורן אליהו ומשפחתה מגיעים לפלפוט! עם יומן חדש בכיכובה!

קוקומלון  – סדרת האנימציה הרותחת! לפעוטות וילדים, הנצפית בנטפליקס וביוטיוב, עם מעל  ל-100 מיליארד צפיות, מגיעה לפלפוט. בקולקציה בקבוקים ותיקי אוכל לגן ומפיות אוכל.

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

 

חידושים בפאזלים:

שני טרנדים חדשים נכנסים לעולם הפאזלים: טרנד של העתקה מעולם אחד לעולם אחר וטרנד של הקטנה או הגדלה של פריטים.

 

צילום: יח"צ "פלפוט"

 

הפאזלים של "פלפוט" משלבים את שני הטרנדים: פאזלים קטנים שלקוחים ממותגים מעולם המזון. לכל סדרה מגוון " טעמים" שאפשר לאסוף. במיני פאזל פיצה, יש מגוון סוגי פיצות להרכבה שבכל אחת יש מתכון להכנת פיצה אמיתית!!! לא רק ילדים, אלא גם פודיז וחובבי פאזלים ישמחו לגלות שיש באותה סדרה גם פאזלים של מותגי "פרינגלס", "קלוגס" ו"מנטוס" שאפשר להרכיב, למסגר ולתלות על הקיר לקישוט!

 

את מוצרי חברת פלפוט ניתן להשיג באתר פלפוט  

ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ

צילומים: אבי בר