כותרות אחרונות
Search

בואו ליהנות מחוויית ספורט אלגנטית ומרשימה – תחרות גביע ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח ב"אייס מול" אילת.

צילום: קניון אייס מול

 

בואו ליהנות מחוויית ספורט אלגנטית ומרשימה!

תחרות גביע ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח תיפתח ב"אייס מול" באילת בשבוע הבא – 28-29.10.2019

 

השלב הראשון בגביע ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח ייפתח ב"אייס מול" באילת בסוף החודש. התחרות תתקיים בשבוע הבא, בימים שני ושלישי  28-29.10.2019 בקניון "אייס מול", בהשתתפות עשרות ספורטאים מרחבי הארץ. בואו ליהנות ממופע מרהיב ואלגנטי, ולעודד את המחליקים.

 

הכניסה חינם

 

צילום: דימיטרי פוטינצ'ב

 

הקניון מארח זו השנה הששית ברציפות שלבים שונים בתחרות. כמו בשנה שעברה, תיפתח התחרות ב"אייס מול" ובשלב הראשון ישתתפו כ-90 ספורטאים בגילאי 4 עד 48 ממועדונים מראשון לציון, חולון, בת ים, תל אביב ואילת. נבחרת האייס מול, מחזיקת גביע המדינה מזה 3 שנים ברציפות, מקווה לזכות בגביע גם השנה. בתחרות ישתתפו 30 מחליקים מהנבחרת האילתית. התחרות תתקיים ביום שני בשעות 10:00 – 18:00, וביום שלישי בשעות 07:30 – 11:00. גמר התחרות ייערך בחודש מאי 2020 בחולון.

 

קניון "אייס מול" רואה בספורט ערך חינוכי ולאומי, והוא מקפיד לארח בקביעות  אירועי ספורט מגוונים ובהם תחרויות החלקה אמנותית על הקרח, גביע העולם בהתעמלות אומנותית, פסטיבל הג'ודו של איגוד הג'ודו הישראלי, ג'ירו ד'איטליה, אליפות העולם במים פתוחים, מרוץ הלילה של אילת ועוד. הקניון הוא גם נותן החסות הרשמי של הנבחרת האילתית בהחלקה אמנותית על הקרח.

 

בקניון פועלות למעלה מ-25 אטרקציות מאתגרות ומהנות לילדים, לנוער ולמבוגרים, לצד מסעדות ובתי קפה, ויותר מ-150 חנויות של מיטב המותגים.

 

צילום: דימיטרי פוטינצ'ב

 

פרטים בפייסבוק ובאתר www.icemalleilat.co.il   

 

קניון ICE MALL באילת, מהמיוחדים בעולם, משלב במרכזו משטח ענק ועוצר נשימה של החלקה על הקרח, וסביבו כ-150 חנויות ומותגים בינלאומיים, מגוון מסעדות ובתי קפה ולמעלה מ-25 אטרקציות לילדים, לנוער ולמבוגרים. הקניון המעוצב, שבראשו כיפה גיאודזית מרשימה, מציע לנופשים בעיר ולתושביה שעות רבות של הנאה במקום ממוזג אחד.

 

הקניון מארח אירועים שונים, בהם הופעות ואירועי ספורט ישראלים ובינלאומיים.

 

האייס מול נגיש לבעלי מוגבלויות, פטור ממע"מ, והחניה חינם.

 

התעדכנו בפעילויות, במבצעים, באירועים ובשעות הפתיחה באתר הקניון ובפייסבוק www.icemalleilat.co.il

 

צילום: קניון אייס מול