כותרות אחרונות
Search

באירוע השנתי של "3DEXPERIENCE WORLD 2023" הוצגו חדשנות, יצירתיות ורגש מתחברים למען עולם ירוק יותר.

צילום: יח"צ

 

באירוע השנתי של "3DEXPERIENCE WORLD 2023" הוצגו חדשנות, יצירתיות ורגש מתחברים למען עולם ירוק יותר.

  • האירוע התקיים בנאשוויל, 12-15 בפברואר.
  • מעל 10,000 משתתפים נטלו חלק באירוע, פיזית וגם דרך האינטרנט.
  • האירוע השנתי של קהילת 3DEXPERIENCE Works הביא את החידושים הטכנולוגיים האחרונים בתחום ההנדסה והעיצוב.
  • נאומים מרתקים במיוחד של הממציא ג'יימי סימינוף ושל הפילנתרופית ליב בורי, כמו גם תובנות על מגמות בתחום פיתוח מוצר, אתגרים ופתרונות.

 

צילום: יח"צ 

 

דאסו סיסטמס קיימה את 3DEXPERIENCE WORLD 2023, האירוע השנתי של החברה, המיועד לקהילת 3DEXPERIENCE Works ו-SOLIDWORKS.  האירוע התקיים בנאשויל, טנסי, בתאריכים 12-15 בפברואר בהשתתפות אלפי מעצבים, מהנדסים, יזמים ומובילים עסקיים שהגיעו מכל העולם לחוויה של שיתוף פעולה והתבוננות משותפת אל העתיד.

 

פורטפוליו הפתרונות SOLIDWORDS ו-3DEXPERIENCE Works מאפשר לממציאים מכל העולם לעבוד יחד ולשתף עבודות משמעותיות, מטרות וחזון בסגנון של רשת קשרים, המעצימה את ההשפעה של כל אחד מחבריה לטובת חדשנות, יצירת מקומות עבודה ותרומה לכלכלה בריאה וירוקה.

 

במשך 4 ימים עסק האירוע בהתפתחויות הטכנולוגיות המרגשות ופורצות הדרך האחרונות, אלה שיבטיחו עתיד בר קיימא לעולם. האג'נדה כללה הרצאות מעוררות השראה של מובילי דעה, יותר מ-320 מפגשי הדרכה טכנית ו-30 מפגשי היכרות, הזדמנויות להסמכה ו"מגרש משחקים" פתוח, שהציג חדשנות ירוקה העניק למשתתפים דרכים חדשות ללמוד ממומחים, לפתח, לחדד ולהרחיב מיומנויות, ולהתחבר עם עמיתים ושותפים טכנולוגיים.

 

"היילייטס" מתוך האג'נדה:

  • Keynote Speeches מאת מייסד וממציא Ring, ג'יימי סימינוף, יוצר הפעמון החכם לדלת הראשון בעולם מבוסס הוידאו בטכולוגיית Wi-Fi, והמדענית הפילנתרופית ושחקנית הפוקר המקצועית לשעבר, ליב בורי.
  • תובנות מבכירי דאסו סיסטמס, ברנרד שארלז, יו"ר ומנכ"ל; ג'אן פאולו באסי, סגן נשיא בכיר 3DEXPERIECE works, מניש קומאר, מנכ"ל וסגן נשיא R&D SOLIDWORKS  xסוציט ג'אינקס ;סגן נשיא  SOLIDWORKS 3DEXPERIENCE Works and Business Development
  • סיפורים של לקוחות, בינהם : Boston Scientific, e-Novia, Northern Industrial Manufacturing, Behlen Manufacturing, ExoSapien.
  • הדגמות של יכולות חדשות שהושקו במוצרי החברה בשנת 2023.

 

בנוסף, 3 מפגשים הוקדשו לצרכים אקטואליים של לקוחות וכיצד הטכנולוגיות של דאסו סיסטמס מעניקה להם מענה:

  • "סימולציה ללא גבולות": הוספת סימולציה לתהליך פיתוח מוצר מאפשרת למעצבים ולמהנדסים להתגבר על מכשולים, לקבל החלטות טובות יותר ולהשלים עיצובים מהר יותר. במפגש השתתפו מומחים מ-PES ומ-Resemin.
  • "לייצר Futureproof" – כיצד התעשיה יכולה להתגבר, באמצעות טכנולוגיה, על פער מיומנויות ומחסור בידיים עובדות. המפגש יארח מומחים מ- American Manufacturing Renaissance, Behlen Manufacturing, Mavens of Manufacturing, MetalQuest Unlimited, Inc., Northern Industrial Manufacturing, Titans of CNC, Todd White Metal Works.
  • "עתיד העיצוב": עדכונים אודות SOLIDWORKS design ואודות כלי שיתוף המספקים גמישות בפיתוח ומסייעים להביא מוצרים לשוק באמצעות מחשב ובענן.
  • במפגש ישתתפו מומחים מ- Boston Scientific, House of Design, Sealed Air, Storyteller Overland, X Custom Engineering.

 

"המסע מרעיונות ליצירה מתחיל כאשר אנו חופשיים לדמיין איך דברים יכולים להיות, במקום כיצד הם ברגע הזה. כשיש בידינו הכלים שמאפשרים לנו לדמיין ביחד, מערכות יחסים מתורגמות לחוויות, שיתוף פעולה ויצירתיות מתאחדים ונוצר ניצוץ, שיכול להניע את האנושות קדימה", אמר ג'אן פאולו באסי, סגן נשיא בכיר, 3DEXPERIENCE Works דאסו סיסטמס. "המהות של אירוע 3DEXPERIENCE World השנה היא לדמיין את כל מה שאנחנו יכולים להשיג ביחד. לאחר שנתיים של ניפרדות, אנחנו נפגשים בעולם האמיתי, לאירוע, שבו הקהילה שלנו יכולה להתחבר מחדש באמצעות כוחה של החוויה, לגלות את העוצמה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE וליצור עתיד בר-קיימא יותר באמצעות כוחה של הקהילה."