כותרות אחרונות
Search

אתר האופנה TERMINAL X משיק קולקציית SUSTAINABILITY מסיבים ממוחזרים.

צילום: יוסי ארגיל

 

למען הסביבה וזכויות אדם!

אתר האופנה TERMINAL X משיק קולקציית SUSTAINABILITY מסיבים ממוחזרים.

 

אתר האופנה TERMINAL X משיק קולקציית SUSTAINABILITY מסיבי בדים ממוחזרים שיוצרו במפעלים התומכים בזכויות אדם ושימוש מופחת באנרגיה. הפנים של הקולקציה החדשה היא עדן פז, אושיית האינסטגרם ובעלת העסק החברתי-אקולוגי המקדמת אופנה לצד קיימות.

 

צילום: יוסי ארגיל

 

אתר האופנהTERMINAL X  משיק קולקציית SUSTAINABILITY מסקרנת במיוחד שתימכר תחת המותג הפרטי של האתר, TERMINAL X THE BRAND לצידם של למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים. הקולקציה החדשה מיוצרת במפעלים מורשים, תומכי זכויות אדם המעסיקים את עובדיהם בהתאם לתקן הבינלאומי. כל הפריטים עשויים מלפחות סיב אחד ממוחזר, וכן פריטי הכותנה מיוצרים מ-100% כותנה ממוחזרת. זאת ועוד, המפעלים בהם יוצרה הקולקציה עושים שימוש מופחת של מים וחשמל במטרה להגן על סביבתנו.

 

צילום: יוסי ארגיל

 

ב-TERMINAL X בחרו באושיית האופנה עדן פז להיות הפנים של הקולקציה המדוברת. הבחירה בעדן מבוססת על ערכים משותפים של קיימות, אופנה וחדשנות. פז לא רק מתחזקת חשבון אינסטגרם אופנתי במיוחד, אלא שהיא גם בעלת עסק חברתי-אקולוגי הנקרא e-fashionista. בזכות הפלטפורמה של פז כל אחת ואחד יכול להפוך את ארון הבגדים הפרטי שלו לחנות וירטואלית ולמכור פריטים שכבר לא בשימוש ובכך למלא את הצורך האופנתי תוך תפיסה צרכנית ברת-קיימא.

 

צילום: יוסי ארגיל

 

בקולקציה שתימכר באתר TERMINAL X ניתן למצוא בגדי בייסיק, מכנסי טרנינג, סווטשרטים וחולצות בצבעי שחור, אפור וחום עבור נשים וגברים. המזמינים יוכלו לקבל משלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית, ואף ישמחו לגלות שגם המיתוג הנלווה נוצר מחומרים ממחזורים כמו תוויות, קרטונים ושקיות. טווח המידות לנשים הינו XS – XL ולגברים S – XXL, עלות הפריטים נעה בין 99.9-189.9₪.

 

צילום: יוסי ארגיל