כותרות אחרונות
Search

אריק זאבי, שי דורון, תמיר גודמן, ואדי ג'והנסון מצטרפים "לפרויקט מקס".

קבוצת ההוקי קרח של הכח וינה. השתתפה בתחרויות באוסטריה משנת 1923 ועד שנת 1933. הקבוצה זכתה במקום הראשון במכביה הראשונה- צילום יח"צ מכבי תנועה העולמית

 

אריק זאבי,  שי דורון, תמיר גודמן, ואדי ג'והנסון מצטרפים "לפרויקט מקס".

4 כוכבי הספורט: הג'ודוקא אריק זאבי, הכדורסלנית שי דורון, שחקן הכדורסל האמריקאי – ישראלי תמיר גודמן, ושחקן ה-NBA אדי ג'והנסון הצטרפו לצוות האסרטרטגי של "פרויקט מקס" של מכבי תנועה עולמית וחברת "סייטיר" להפיכת מוצגים היסטוריים בספורט היהודי העולמי למזכרות דיגיטליות (NFTS) ברישיון רשמי.

 

חברת "Sighteer" תייצר פריטי אספנות דיגיטליים עם סימבולים אומנותים לעולם המטאוורס בסדרות מוגבלות של אחד עשר עותקים לכל מוצג – אחד במסגרת זהב, שלושה בכסף ואחד בארד.

 

פרויקט מקס (ע"ש מקס נורדאו, אבי הספורט היהודי) פועל באמצעות פלטפורמה בינה מלאכותית של חברת "סיטייר", ומטרתו לבנות מודעות באינטרנט ובמטאוורס לסיפור ההיסטורי של הספורט היהודי בעולם,  תוך קידום ערכי שוויון בספורט ומאבק באנטישמיות.

 

אמיר גיסין , משנה למנכ״ל "מכבי תנועה עולמית": "הצטרפותם של ספורטאים פורצי דרך לפרוייקט מקס מאפשרת בניית גשרים עם קהילות שונות מסביב לערכים של שוויון בספורט".

 

קבוצת הכדורגל של הכוח וינה זכתה לתהילה עולמית אחרי שהביסה קבוצה אנגלית בבריטניה ב-1924. הקבוצה מצולמת בסיור ניצחון על רקע הפירמידות- צילום יח"צ מכבי תנועה העולמית

 

 

4 כוכבי ספורט הצטרפו בימים אלו לצוות האסטרטגי של "פרויקט מקס" שיזמה מכבי תנועה עולמית המשיקה את מוזיאון הספורט היהודי עולמי בכפר המכביה ברמת גן וחברת סיטייר ( Sighteer ) -להפיכת מוצגים היסטוריים של הספורט היהודי העולמי למזכרות ספורט דיגיטליות (NFTS) ברישיון רשמי ואקסלוסיבי.

 

4 הספורטאים הינם:

שי דורון – כדורסלנית עבר ישראלית ששיחקה בקבוצות כדורסל מובילות באירופה ובישראל והייתה הכדורסלנית הישראלית הראשונה שנבחרה בדראפט בליגת ה-WNBA.

 

אריק זאבי – ג'ודוקא עבר ישראלי שנחשב לאחד מהג'ודוקאים הישראלים הטובים ביותר בכל הזמנים ,מדליסט ארד אולימפי ,סגן אלוף העולם ו-4 פעמים זוכה אליפות אירופה וכיום יו"ר המכביה ה-21.

 

תמיר גודמן – שחקן כדורסל אמריקאי-ישראלי שכונה ע"י מגזין הספורטס אילוסטרייטד כמייקל ג'ורדן היהודי, כיום מאמן ומרצה.

 

ואדי גו'נסון – הוא שחקן כדורסל אמריקאי ששיחק 17 עונות בליגת ה-NBA ומגיש כיום תוכנית ב-NBA Today  ומשמש כאנליסט בשידורי ספורט.

 

מדליה שהוענקה ללואיס סלנגר, חבר הכוח וינה, מתאבק אולימפי יהודי ואלוף אוסטריה בהיאבקות בשנות ה-30 – צילום יח"צ מכבי תנועה העולמית

 

הצטרפותם של ארבעת הספורטאים לצוות האסטרטגי של "פרויקט מקס" מחזקת את הידע, הקשרים והמוניטין של המיזם.

 

 פרויקט מקס הינו פלטפורמת בינה מלאכותית ייחודית של חברת "סיטייר", המאפשרת בניית נוכחות באינטרנט ובמטאוורס לסיפור ההיסטורי של הספורט היהודי בעולם, כפי שישתקף באוסף ה-NFTs. על ידי שימוש בפלטפורמת ה-AI , חברת "סייטיר" תגיע לקהלים גדולים ורלוונטים עם סיפור הספורט היהודי, תוך העלאת מודעות לאוסף המיצגים הדיגיטליים, ה-NFTs, עצמם.

 

"פרויקט מקס" מציע מספר מוגבל של מזכרות דיגיטליות ברישיון רשמי (NFTs) שנוצרו מהמוזיאון והארכיון של מכבי תנועה עולמית. כמארגני משחקי המכביה, אירוע הספורט ה-3 בגודלו בעולם, פריטי המזכרות של מכבי הם אוצר לאומי של העם היהודי והוצגו בתערוכות ומוזיאונים ברחבי העולם.   הפריטים יוצעו למכירה בסדרות מוגבלות של אחד עשר עותקים לכל מוצג – אחד במסגרת זהב שלושה בכסף ואחד בארד.

 

קבוצת ההוקי קרח של הכח וינה. השתתפה בתחרויות באוסטריה משנת 1923 ועד שנת 1933. הקבוצה זכתה במקום הראשון במכביה הראשונה- צילום יח"צ מכבי תנועה העולמית

 

אמיר גיסין , משנה למנכ״ל "מכבי תנועה עולמית": "הצטרפותם של ספורטאים פורצי דרך לפרוייקט מקס מאפשרת בניית גשרים עם קהילות שונות מסביב לערכים של שוויון בספורט".

 

מציין ערן רשף מייסד ומנכ"ל "Sighteer": "שיוויון בספורט וסובלנות הם מאבני היסוד של הספורט היהודי, אני שמח על הצטרפותם של ספורטאים אולימפיים ושחקני NBA לפרוייקט מקס והיותם ספורטאים למען שיויון".