כותרות אחרונות
Search

אפליקציית "חוליו לייב" מצטרפת לחגיגת הקניות ביום הרווקים הסיני ומציעה כרטיסים למופעי סטנד אפ במחיר של 11 ₪ בלבד – למימוש -ב 11 בנובמבר.

 

חווית בילוי משתלמת  ביום הרווקים הסיני

אפליקציית "חוליו לייב" מצטרפת לחגיגת הקניות ביום הרווקים הסיני ומציעה  כרטיסים למופעי סטנד אפ במחיר של 11 ₪ בלבד. למימוש -ב 11 בנובמבר.

 

אפליקציית "חוליו" הכריזה הבוקר (יום ד') על הצטרפותה לחגיגת הקניות ביום הרווקים הסיני שיתקיימו ביום שני הקרוב 11 בנובמבר.

 

אופן הפעילות: ב 11.11 בשעה 11 בבוקר יעמדו למכירה באפליקציית "חוליו" כרטיסים למגוון מופעי סטנד אפ במחיר 11 ₪ בלבד.

 

 

המכירה תהיה מוגבלת לשלוש שעות. המלאי מוגבל.

 

צילום: באדיבות חוליו 

 

מופע הסטנד אפ יתקיים ביום שני 11/11 בו יארח מועדון הקאמל את שגיב פרידמן, לאה לב, אורי ברויר, מני מלכה, שלמה ביייבי בייבי, אריק זילברמן.

 

מנכ"לית חוליו כרמית דותן: " אצלנו מאפשרים לרווקים ולרווקות הנמנים על גולשי "חוליו" ליהנות מבילוי איכותי גם בלי לרושש את הארנק.

 

"חוליו" ממשיכה ותמשיך לראות את טובת הצרכן לנגד עיניה כל השנה, עם או בלי הסינים".

 

"חוליו תיירות בע"מ" פועלת משנת 2012 ונחשבת לשחקנית מובילה בתחום התיירות והפנאי ברגע האחרון, מציעה טיסות לחו"ל כמו גם כרטיסים להופעות בישראל  במחירי הרגע האחרון. מעל מיליון משתמשים קבועים בישראל נעזרים בשירותים של "חוליו".

 

בנובמבר 2017 "חוליו" הרחיבה את תחום פעילות הרגע האחרון גם לתחום הופעות אמנים בישראל ומוכרת כרטיסים למופעי תאטרון, סטנד-אפ, הופעות מוזיקה, הצגות ילדים ומחזות זמר במחירים עם הנחות של בין 40%-70%.