כותרות אחרונות
Search

אפליקציה + Alerto המאפשרת קבלת התראות באופן מידיי על אירועי אש ישירות לנייד עודכנה ושודרגה.

אלרטו + אפליקציה לגילוי אש ועשן – צילום: יח"צ

 

אפליקציה + Alerto המאפשרת קבלת התראות באופן מידיי על אירועי אש ישירות לנייד עודכנה ושודרגה.

 

אפליקציית +Alerto מבית חברת "TELEFIRE" המייצרת מערכות גילוי אש וטכנולוגיות נוספות לניטור עשן, תאפשר שליטה ובקרה מרחוק במערך הגנת האש במבנה כולל ניהול המערך ונטרול רכיבים מרחוק. הקב"ט או חברת הניהול יקבלו באמצעות האפליקציה התרעה לנייד וזאת במידה ואחד מגלאי העשן הפזורים בשטחים המשותפים בבניין המגורים זיהה מוקד עשן או במקרה של תקלת תחזוקה באחד מאביזרי האש הפזורים במבנה.

 

כמו כן, לאפליקציה פיצ׳רים חדשניים המקלים ומייעלים את כל מערך הגילוי האש עבור מנהל התחזוקה לרבות יכולת צפיה בתקלות, ביצוע ביקורות ועוד. האפליקציה תספק יכולות שליטה ובקרה 24/7 במבנה או בעסק ותהפוך את ניהול מערך הגנת האש לקל, חכם, נגיש מכל מקום והכי חשוב בטיחותי יותר וכעת זמינה גם מערכת הפעלה IOS.

 

אלרטו + אפליקציה לגילוי אש ועשן – צילום:

 

התראות בגין אזעקות אש, תקלות ברכזת גילוי האש בדבר גלאי עשן תקולים, גנרטור שאינו פעיל, ספרינקלר שלא עובד ועוד, יסייעו למנהל המבנה לשמור על שגרת חיים בטוחה יותר, תוך שמירה על תקינות המערכות באופן קבוע.

 

רון בן שלום, מנהל מגדל המילניום המשתמש באפליקציית Alerto+: "האפליקציה נהדרת, חשובה מאוד. היא מאפשרת לנהל אירוע מרחוק  ונותנת שקט למנהל. היא יעילה וקלה לתפעול והצילה אותנו במצב קריטי בו יכולתי לנהל את האירוע מרחוק. מבחינתי האפליקציה היא ממש gamechanger, פשוט מושלמת".

 

אפליקציית Alerto+ מיועדת לקב"טים, מנהלי התפעול והאחזקה, ממוני בטיחות, ועדי הבתים, וכו'. מטרתן של האפליקציה בין היתר, הנגשת המידע אודות התרחשות אירועי אש במבנה או תקלות ברכזת גילוי האש, ישירות לנייד, 24/7 מכל מקום.

 

סיגל בן יצחק, מנהלת מרכז מסחרי שערי חדרה משתמשת באפליקציה: "השימוש באפליקציה עשה לי ממש מהפך בחיים. היא קלה לתפעול, מצויינת, עושה חיים קלים. בעבר, כל פעם שהיתה קריאה הייתי צריכה להגיע בעצמי או לשלוח מישהו כעת אני יכולה לראות הכל אונליין ולתפעל את האירוע מרחוק ולשלוח מישהו רק אם זה נדרש".

 

אלרטו + אפליקציה לגילוי אש ועשן – צילום:

 

לא צריך יותר לנחש באיזו קומה פרצה השריפה

+Alerto תתריע באמצעות הודעת פוש על מיקום השריפה, שעה ואיזה גלאי עשן גילה אותה.

*  תדעו מראש על כל תקלה בגלאי העשן או בשאר אביזרי האש

*   תקבלו הודעה על כל תקלה בגלאי עשן ובכך תשמרו על הגנת אש מתמשכת ורציפה בבניין

*  +Alerto תתריע על תקלה טכנית הדורשת אזעקת מתחזק מערכות.

 

תשלטו בסטטוס שאר מערכות המבנה המחוברות לרכזת גילוי האש.

+Alerto תתריע אם יש ספרינקלר לא תקין, דלת אש מקולקלת, גנרטור תקול, חלון עשן שהופעל ועוד.

*  קל לעקוב אחרי מועדי ביקורת לפי התקן והאפליקציה אף תיתן את המלצותיה לתחזוקת גלאי העשן

*  לפני הגעת הטכנאי לטיפול בתקלה. Alerto+ תתריע על מועד ביקורת מתקרב כדי שתוכלו לוודא שהיא מתוחזקת כנדרש לבטיחות השוטפת של הבניין.