כותרות אחרונות
Search

"אסם" משיקה מהדורה מיוחדת לקיץ של בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ חריף.

"אסם" בייגלה שטוחים – חמוץ חריף – צילום: סטודיו אסם

 

"אסם" משיקה מהדורה מיוחדת לקיץ של בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ חריף.  
חברת אסם, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, משיקה לראשונה מהדורה מיוחדת של בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ חריף במיוחד לקראת הקיץ ובסמיכות למשחקי אליפות אירופה בכדורגל לצפייה מושלמת עם חברים במשחקים ולכל חובבי סדרת בייגלה שטוחים.

 

סדרת בייגלה שטוחים הושקה בשנת 2011 אחרי כשנתיים של השקעה בפיתוח הסדרה החדשנית. זמן קצר לאחר ההשקה, השטוחים נחטפו מהמדפים והצרכן הישראלי התרגל לצרוך את הבייגלה לראשונה בצורה שונה. לאורך השנים, השיקה אסם טעמים נוספים בסדרת בייגלה שטוחים לרבות בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובטעם ביסלי בצל ולאחרונה אף הושקו בייגלה שטוחים מצופים שוקולד וקרם קרמל, שזוכים להצלחה אדירה.

 

לכבוד הקיץ, משיקה כעת אסם מהדורה מיוחדת של בייגלה שטוחים חמוץ חריף. שטוחים חמוץ חריף הוא שילוב מנצח של השטוחים האייקונים של בייגלה אסם עם הטעם האהוב של ביסלי פריסטייל חמוץ חריף והמוצר ישווק במהדורה מוגבלת.

 

"אסם" בייגלה שטוחים – חמוץ חריף – צילום: סטודיו אסם

 

אריזת המוצר בולטת ושונה מנראות הבייגלה שטוחים הקלאסי. האריזה עוצבה בצבעים עזים הממחישים את "פיצוץ" הטעמים העזים והמיוחדים שמאוד מאפיינים את המוצר החדש. בזכות הטעם ה"חטיפי" של בייגלה בטעם חמוץ חריף, אסם צפויה להגדיל את קהל היעד של בייגלה ולפנות לקהלים נוספים, חדשים וצעירים יותר, אשר מחפשים ואוהבים טעמים עוצמתיים, מתובלים וכיפיים.

 

עינת מוסקוביץ, מנהלת תחום החטיפים באסם – נסטלה: "בעקבות הצלחת השקות בייגלה שטוחים בטעמי ביסלי גריל וביסלי בצל החלטנו להשיק מוצר נוסף בסדרת בייגלה שטוחים במיוחד לקיץ. אסם מוכיחה לאורך השנים כי חדשנות רלוונטית בקטגוריית הבייגלה מביאה לצמיחה".

 

בייגלה שטוחים חמוץ חריף באריזת 300 גרם:

כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם.

ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק.