כותרות אחרונות
Search

אלון אבוטבול חוזר כאבי דרקסלר סוחר סמים ישראלי , עונה שנייה לדרמת הפשע "שלג צח", החל מיום ראשון ה22.7 ב yes EDGE‏

תקציר העונה

דרמת הפשע המדוברת מבית FX ("האמריקנים", "טאבו", "אטלנטה", "אויבות"), שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה") המתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80 ובמרכזה תחילתה של מגפת הקוקאין והקראק וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום, חוזרת בעונה חדשה.

 

הסדרה משרטטת את הדרך שבה הקראק זלג לתוך השכונות (בעיקר שחורות ועניות יותר) החלשות וכיצד הממשלה העלימה עין או עודדה את הסחר בשל אינטרסים גדולים יותר, ובכך יצרה את המגפה הנוראית ביותר שהיא מתמודדת איתה כיום.

 

דרמת הפשע המדוברת מבית FX ("האמריקנים", "טאבו", "אטלנטה", "אויבות"), שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה") המתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80 ובמרכזה תחילתה של מגפת הקוקאין והקראק וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום, חוזרת בעונה חדשה צילום: יס

 

כמובן, ממשיך מהעונה הקודמת השחקן הישראלי המצליח אלון אבוטבול ששב ומשחזר את תפקידו כאבי דרקסלר, סוחר הסמים הישראלי חובב הנשק.

 

העונה השנייה עוקבת  אחר אנסמבל הדמויות כשסיפוריהן מצטלבים ונשזרים אחד בשני ובפסיפס של לוס אנג'לס בתחילת 1984, כולן פועלות כדי להשיג את מטרותיהן: כסף, כוח והשפעה. השחקנים בזירה הם: פרנקלין סיינט (דמסון אידריס) יזם רחוב צעיר שמתחיל לחוש את הסכנה שההצלחה מביאה איתה; טדי מקדונלד (קרטר הדסון), סוכן CIA שמגלה שמבצע מימון הסמים הלא מאושר שהוא מפעיל, מאוים על ידי גורמים לא צפויים; וגוסטבו "אל אוסו" זפטה (סרג'יו פריס-מנצ'טה) ולוסיה וילנואבה (אמילי ריוס), זוג מבריחי הסמים שמגלים את העוצמה והפוטנציאל הטמונים בקראק ומנסים לנצל אותם למרות הסכנה הכרוכה בכך.