כותרות אחרונות
Search

"איתוראן" – מכת גניבות של קורקינטים ואופניים חשמליים.

צילום: יח"צ "איתוראן"

 

מכת גניבות של קורקינטים ואופניים חשמליים – ל-28% מבעלי אופניים וקורקינטים חשמליים נגנב הכלי לפחות פעם אחת.

סקר שערכה חברת איתוראן באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים קובע:של-28% מבעלי האופניים והקורקינטים החשמליים נגנב הכלי לפחות פעם אחת.  ל- 5% הכלי נגנב פעמיים, ל- 4% הכלי נגנב 3 פעמיים, ול-1% הכלי נגנב יותר מ-3 פעמיים.

מערכת "איתוראן TICK TRACK" הינה פיתוח ישראלי מתקדם שמחבר את האופניים / קורקינטים / 24/7 באמצעות אפליקציה.

 

מהסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עולה שהחשש העיקרי של בעלי אופניים קורקינטים חשמליים הינו : 50% פגיעה ע"י כלי רכב אחר , 36% גניבת הקורקינט או האופניים, 25% שהבטרייה תתלקח, 26% נפילה מקורקינט או האופניים, 16% דריסת הולך רגל.

 

חב' איתוראן פיתחה לאחרונה פיתוח ישראלי מתקדם למיגון קורקינטים ואופניים חשמליים מערכת איתוראן "TICK TRACK".

 

סקר שערכה חברת איתוראן באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם בעלי אופניים בקורקינט חשמליים קובע: של-28% בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים הכלי נגנב לפחות פעם אחת ל- 5% הכלי נגנב פעמיים, ל- 4% הכלי נגנב 3 פעמיים, ול-1% הכלי נגנב יותר מ-3 פעמיים.

 

באזור תל אביב והמרכז לבעלי אופניים / או קורקינטים חשמליים ל-33% נגנב הכלי פעם אחת ל-60% הכלי נגנב פעמיים ול-75% הכלי נגנב 3 פעמיים.

 

מהסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עולה שהחשש העיקרי של בעלי אופניים קורקינטים חשמליים הינו : 50% פגיעה ע"י כלי רכב אחר , 36% גניבת הקורקינט או האופניים, 25% שהבטרייה תתלקח, 26% נפילה מקורקינט או האופניים, 16% דריסת הולך רגל.

 

בקרב אלו שחוששים מגניבת אופניים או קורקינט חשמלי יש יותר גברים 58% לעומת נשים 42%.

 

צילום: יח"צ "איתוראן"

 

בקבוצות הגיל 18-34 ל-42% יש אופניים חשמליים ול-36% יש קורקינט חשמלי בגילאי 35- 54 ל-40% יש אופניים חשמליים ול-58% יש קורקינט חשמלי, ובגילאי 55+ ל-18% יש אופניים חשמליים ורק ל-5.5% יש קורקינט חשמלי.

 

חב' איתוראן פיתחה לאחרונה פיתוח ישראלי מתקדם למיגון קורקינטים ואופניים חשמליים מערכת איתוראן TICK TRACK"".

 

מערכת "איתוראן TICK TRACK" הינה פיתוח ישראלי מתקדם שמחבר את האופניים / קורקינטים / 24/7 באמצעות אפליקציה שתאפשר צפייה בכלי התחבורה  בזמן אמת, התראה על כניסה ויציאה מאזור שהגדרתם מראש חריגת מהירות , קבלת התראה על תחילת נסיעה שלא באישור בשעות חריגות ועוד…

 

"איתוראן TICK TRACK PLUS" הינו שירות בלעדי וייחודי  מסוגו בארץ של כלי התחבורה החשמלי ע"י המערך המבצעי של איתוראן הכולל מוקד שירות הפועל 24/7 ומערך אכיפה בשטח המונה כ- 100 אוכפים הפועלים בשיתוף כוחות הביטחון לסיכול והשבה של כלי רכב ומעכשיו גם אופניים /קורקינטים / גנובים.