כותרות אחרונות
Search

איך נתאפר בערב האחרון של השנה? באדיבות ירין שחף.

אדומה ונוצצת איפור: ירין שחף, צילום: יח'צ

 

איך נתאפר בערב האחרון של השנה? באדיבות ירין שחף.

ירין שחף: עיניים אדומות, נוצצות וחד פעמיות -הצעת איפור ללילה האחרון של השנה.

 

ירין שחף, צילום: ערן אבן

 

איפור עיניים בגוון תות או שרי יכול להיראות ואוו, מצד שני, עם מינון  או מריחה לא נכונים  נכון את את עלולה להיראות כמו עם שטף דם. ערב הסילבסטר הוא ההזדמנות נפלאה לפלרטט עם האדום גם על העיניים. ירין שחף מסביר איך לאמץ בלי להתאמץ?

 

שבועות האופנה האירופאיים שנערכו  בצל הקורונה, לא הותירו ספק: הצבע האדום מטפס אל העפעפיים. ירין שחף מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מחבב את המגמה האדומה אבל באותה נשימה מזהיר:  "צללית אדומה מעל העין היא לא עניין של מה בכך, היא יכולה להיראות נפלא על מסלול האופנה  אבל לא בהכרח לכל אחת. מצד שני ערב הסילבסטר נותן לגיטמציה  להתאפר דרמטי ומוגזם בלי להיחשד בחוסר טעם.

 

אלף גוונים של אדום איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

אלף גוונים של אדום:

צלליות אדומות מתאימות לנשים נועזות, שאוהבות אמירה במראה החיצוני. בנוסף, האדום מתאים לבעלות שטח עפעף גדול ועור בהיר. (הוא לא הולך עם עור שחום). איפור עיניים בגוונים אדומים יכול להיות מרשים ואופנתי, ובעיקר לא קונבנציונאלי, אבל חייבים לעשות אותו  נכון  ובשלבים. 

 

איך להאדים בלי להגזים? שלב אחרי שלב:

בחירה של מברשת נכונה  – תביא לתוצאה מרשימה.  ניתן לבחור בין מברשת דקה ומחודדת, מברשת זוויתית או מברשת בעלת ראש עגול ורך.

 

לפני פעולת האיפור –  הרימי את הסנטר כלפי מעלה, באופן בו עפעף העין נגלה כמעט בשלמותו,  מרחי פריימר  ייעודי לעפעפיים.  השימוש בו הוא המפתח לאיפור עיניים מושלם. פריימר לעיניים  מכין את העפעף לצללית שעומדת לבוא, מונע קמטים ומאפשר לצללית שלך – בין אם היא במרקם אבקה, קרם או ג'ל – להימרח בצורה חלקה ונקיה.

 

אדומה ונוצצת איפור: ירין שחף, צילום: יח'צ

 

 

כמות החומר שעל המברשת צריכה להיות מדודה: עדיף להתחיל עם פחות חומר ולהוסיף בהדרגה על פי הצורך. קל יותר להוסיף חומר מאשר להסיר עודפים. – כעת הניחי צלליות בגוון אדמדם על כל שטח העפעף והאירי את זווית העין הפנימית בצללית בגוון פנינה.

 

על מנת ליצור  מריחה אחיד בעזרת מברשת יש להקפיד על הנחת הצללית   מהזוית הפנימית של העין כלפי חוץ, החלק הארוך יותר של המברשת צריך לפנות לכיוון הרקות.

 

  אייליינר חובה לקו הפרדה. 

הצבע האדום דורש גבולות ברורים . האייליינר בצורתו הקלאסית,  ישמש קו הפרדה בין הלבן של העיניים לעפעפיים . את הקו  האייליינר ניתן ליצור על ידי משיחת זווית הממשיכה את קו הריסים התחתון בכיוונו בצורה טבעית. ניתן לשלוט בעובי הקו המצוייר על פי מידת הלחץ אשר את מפעילים עם המברשת.

איפור: ירין שחף, צילום: בן ליאון

 

גוונים רבים  של אדום:

כשאת מאפרת את העיניים באדום , התחשבי בבחירת שאר האיפור . השתמשי בגוונים אחרים של אדום (אדום בהיר, חמרה, טרקוטה או אדום תות או שרי. אבני חן  ניתן להצמיד לפנים בעזרת דבק גוף או וזלין. אלה עשויים להוסיף הדר ומראה נצנץ וחד פעמי.

 

איפור: ירין שחף צילום: מריה סולוביוב

 

לוק של 'כוכבת סטייל השטיח אדום'. מתקבל ע"י מריחת ליפסטיק אדום בוהק, קווים שחורים ברורים ומוגדרים סביב העין  וברונזר.. 'התוספת שתופסת' היא: העיפרון לבן על קן הריסים התחתון . העיפרון מגדיל את הלבן  שבעין ויוצר אשליה של  עין לגדולה ומוארת. מסקרה בשתי שכבות תעניק נפח גבשושי  וסקסי לריסים למראה מלא תשוקה.

 

הפי ניו ייר

לאתר:  https://www.yarin-shahaf.co.il/