כותרות אחרונות
Search

"אורכיד ספורטס קארס", יבואנית "פורשה" בישראל, חנכה בנמל תל אביב פופ אפ למשך חצי שנה ומשיקה את דגם פורשה דקאר 911 בישראל.

פורשה דקאר 911 – צילום: אבי בר

 

"אורכיד ספורטס קארס", יבואנית "פורשה" בישראל, חנכה בנמל תל אביב פופ אפ למשך חצי שנה ומשיקה את דגם פורשה דקאר 911 בישראל. 

חנות הפופ של המותג פורשה נפתחה לרגל ציון חגיגות 75 שנה למותג, במקביל לחגיגות המתקיימות ברחבי העולם.

 

חנות הפופ אפ, בשמה המקצועי "Porsche Now" משתרעת על פני  220 מ"ר שם מוצג רכב מדגם פורשה  שיוחלף מדי חודש כמו כן, ניתן יהיה לרכוש במקום  בדומה לחנויות Porsche design בעולם, ספרי מורשת המותג, מוצרי לייף סטייל של המותג ועוד…

 

 

שי דואני, מנכ"ל "אורכיד ספורטס קארס" יבואנית פורשה בישראל – צילום: אבי בר

 

בנוסף, הפופ אפ יכלול חדר קונפיגורציה עם דוגמאות צבע וחומרים מתכנית Manufaktur  Porsche Exclusive המאפשר בנית רכב בעזרת מומחה פורשה מקומי, בהתאם לאפשרויות הצבעים, עור והתפרים הבלתי מוגבלת שהמותג מציע.

 

צילום: אבי בר

 

"המבקרים בחנות הפופ אפ יוכלו ליהנות מדגמי פורשה מתחלפים של החברה".

 

צילום: אבי בר

 

 

במקביל, במסגרת פתיחת הפופ אפ, השיקה פורשה את דגם דקאר 911 בישראל. ה – Porsche 911 Dakar החדשה היא מכונית נוחה לנהיגה בשטח ובכביש. הדגם האקסקלוסיבי המוגבל ל -2500 יחידות, מוכיח שהקונספט של פורשה 911 ממשיך לקבוע שיאים חדשים, ומזכיר את הניצחון הראשון של Porsche בראלי פריז דקאר בשנת 1984, שבישר את הולדתה של ה-Porsche 911 עם הנעה לכל הגלגלים.  

 

מימין: שי דואני, מנכ"ל "אורכיד ספורטס קארס" יבואנית פורשה בישראל, יחד עם נהג המירוצים הישראלי אריאל לוי אלוף המזרח התיכון במרוצי פורשה – צילום: אבי בר

 

הדגם החדש מגיע עם מנוע 3 ליטרים, טורבו כפול, שישה צילינדרים, 480 כ"ס ו – 570 ניוטון מטר, המספקים ביצועים מעולים ופולטים צליל בוקסר משכנע. כסטנדרט, המנוע מגיע עם תיבת הילוכים PDK בעלת 8 מהירויות ומערכת ההנעה לכל הגלגלים של  Porsche.

 

צילום: אבי בר

 

שי דואני, מנכ"ל אורכיד ספורטס קארס יבואנית פורשה בישראל: "הרעיון המרכזי זה להיות במקום חדש בו נמצאים לקוחות וחובבי המותג. המטרה היא לאפשר לקהל חדש להגיע ולחוות את המותג בזמן ובמקום שלא חשב שיפגוש בו – ליד הים, על הדק בתל אביב, באווירה חופשית המאפשרת להנות מהערכים המיוחדים של המותג ולייצר תקשורת עם קהלים חדשים".

 

צילום: אבי בר

שעות הפתיחה של פורשה פופ אפ:

ימי ראשון- חמישי בין 09:00-18:00 וימי שישי בין 09:00-13:30.

הכניסה חופשית וללא עלות

יוסף יקותיאלי 4 נמל תל אביב (סמוך למסעדת אגאדיר"