כותרות אחרונות
Search

אורה קריב מונתה למנהלת השיווק והמכירות של רשת דיור היוקרה "Club 65" מבית "אורנים".

אורה קריב – צילום: אלמוג – מאור ואלמוג

 

אורה קריב מונתה למנהלת השיווק והמכירות של רשת דיור היוקרה "Club 65" מבית "אורנים".

מינויה של קריב מסמנת את השקתה של רשת הדיור בקונספט החדשני של דיור יוקרתי לבני 60 פלוס והתחלת השיווק ומכירות בפרויקט הדגל בחוף ראשון לציון. 

 

קריב, סגן אלוף במיל', מחזיקה בניסיון רב שנים בתפקידי מכירות וניהול בכירים הן ברשת עד 120 והן ברשת אחוזת רובינשטיין .

 

שירה אורן נחמיאס, משנה למנכ"ל קבוצת אורנים: "אנו שמחים לקבל לשורותינו את אורה קריב שמצטרפת לשדרה הניהולית של קבוצת אורנים.. אנו בטוחים כי ניסיונה העשיר של אורה בניהול מתחמי דיור   המקצועיות המאפיינת את קריב והאיכויות האישיות המיוחדות לה יקדמו את החזון של קבוצת אורנים לפיתוח מתחמי יוקרה יחודיים לבני 60 פלוס". 

 

קריב תהיה אחראית בין היתר על שיווק מתחם הדיור והמסחר היוקרתי SeaOne הנבנה על חוף הים של ראשון לציון, כ-110 מטר מקו החוף בהשקעה של למעלה מ-600 מיליון שקל. הריזורט הראשון של הרשת יכלול 270 יחידות דיור יוקרתיות בשני מגדלי מגורים בני 8 קומות עם חזית לים, מעל קומת מסחר היקפית וטיילת מסחרית. לפרויקט תב"ע מאושרת והיתר בנייה, בינוי הפרויקט מתקדם מאוד ובימים אלו בעבודות גמר והצפי לאכלוס בתוך 18 חודשים.

 

אורה קריב – צילום: אלמוג – מאור ואלמוג

 

רשת Club 65 תציע שירותי דיירים בסטנדרט 5 כוכבים המאפיינים אתרי נופש יוקרתיים – אוכל משובח, חדר כושר משוכלל, ספא ובריכות שחייה, אולמות להרצאות, סטודיו לאומנות, קולנוע פרטי, מרכז עסקים וחדרי ישיבות, בית כנסת, ואפשרויות לאירוח של בני המשפחה שיבואו לבקר. הדיירים ייהנו גם משירות אבטחה וקונסיירג' מסביב לשעון, תחזוקה, ניקיון וכביסה, שירות היסעים לערים מרכזיות בארץ, מסעדות, אירועי תרבות, שיעורי יוגה ופילאטיס, פעילויות ספורט, וכמובן שירותים רפואיים. בטיילת המתחדשת בחוף ראשון לציון הם ייהנו מחנויות מסוגננות, מגוון מסעדות ובתי קפה.