כותרות אחרונות
Search

"אופטיקנה" משיקה את קולקציית אביב – קיץ 2023 של מותג הבית "Cattleya"

"קאטליה" אביב קיץ 2023 – צילום: יניב אדרי

 

 

Daydream – "Cattleya" New Collection 2023

"אופטיקנה" משיקה את קולקציית אביב – קיץ 2023 של מותג הבית "Cattleya".

"Cattleya" ממשיך להכתיב טרנדים.

בצילומי הקולקציה משתתפים לראשונה יחד בני הזוג עומר אדם ויעל שלביה.

 

הקולקציה מציגה 45 דגמים שונים של משקפי שמש הנמכרים במחיר אחיד של 299 ₪  ו-15 דגמים של משקפי ראייה הנמכרים במחיר אחיד של 399 ₪ הכולל גם בדיקת אופטומטריסט.

 

אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 של מותג Cattleya. הקולקציה החדשה משלבת כ- 60 דגמים חדשים מתוכם כ- 45 משקפי שמש ו-15 משקפי דגמים של משקפיים אופטיים.

 

בצילומי הקולקציה החדשה משתתפים הפרזנטורים של המותג, בני הזוג עומר אדם ויעל שלביה. את תמונות הקמפיין צילם צלם האופנה יניב אדרי. השקת הקולקציה מלווה בקמפיין חוצה פלטפורמות ששיאו תשדיר טלוויזיה בכיכובם של בני הזוג תחת הכותרת קאטליה – זוג שחייבים לחטוף.

 

"קאטליה" אביב קיץ 2023 – צילום: יניב אדרי

 

קולקציית Daydream של קאטליה לאביב-קיץ 2023 מביאה את החלומות לחיי היום יום ומיועדת לאנשים שמעריכים יוקרה מתוחכמת ונוחות מרבית. הקולקציה כוללת פתרונות נועזים לבגדים, נעליים, תיקים ובעיקרה נועדו להדגיש את האישיות של מי שבוחר להתקשט בהם.

 

המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים שמשלבים בין החיים הדיגיטליים לפיזיים. מפעם לפעם הקולקציות של קאטליה מפתיעה במגוון העיצובים היצירתיים שהיא מספקת. המותג ממשיך להכתיב את הטרנדים בשוק המקומי והעולמי ומציג בקולקציה החדשה את המגמות החמות בעולם האופנה. למשל – הטרנד המינימליסטי שמאופיין במסגרות קלות, קטנות, בעלות פרופילים דקים וקווים נקיים עם שימוש בחומרים קלים ויוקרתיים כמו כל בתי האופנה הגדולים בעולם כגון טיטניום ובטא טיטניום. הטרנד ה-אה-סימטרי מקבל גם הוא ביטוי בקולקציה החדשה עם משקפיים בעלות חצאי מסגרות, או מוט שאינו ישר. בנוסף למשקפיים בעלות עדשות בהירות ומסגרות רטרו.

 

בייצור המשקפיים משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כמו בטכניקת לייזר, עדשות פוטוכרומטיות ועדשות עם מסנן קרינה למסכים (Blue Light Blocking). ובהמשך למגמה הרווחת בעולם, בייצור המשקפיים משתמשים בחומרי גלם ממוחזרים כמו האצטט (פלסטיק) ממוחזר ושקיות קרטון העשויות מחומר ממוחזר.

 

"קאטליה" אביב קיץ 2023 – צילום: יניב אדרי

 

משקפי קאטליה נמכרות בבלעדיות ברשת אופטיקנה ובמחיר אחיד של 299 ₪ למשקפי שמש ו- 399 למשקפי ראיה, המחיר כולל גם עדשות וכמובן בדיקת אופטומטריסט.

 

 

מקור השם של המותג "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya  אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר,אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם שמחפש לא את הדבר הסטנדרטי ואינו מתפשר על איכות במחיר נגיש.

 

אודות "אופטיקנה":

חברת "אופטיקנה" הוקמה בשנת 1988 והיא הקבוצה הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה בישראל. לרשת 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים בטכנולוגיה ובאיכות הגבוהה ביותר, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל הן באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר והן על ידי אופטומטריסטים מקצועיים אשר עוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המובילה את ענף האופטיקה בישראל, "אופטיקנה" לוקחת אחריות על העלאת מודעות הציבור לבריאות העין ולתקינות הראייה. אחריות זו באה לידי ביטוי בפעולות יזומות רבות ברמת הלקוחות ובהחדרת מוצרים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך.