כותרות אחרונות
Search

תמי בניטה השיקה את כנס BEAUTY TALK בירושלים !

תמי בניטה השיקה את כנס BEAUTY TALK בירושלים !

תמי בניטה, כוהנת הקוסמטיקה המקצועית, השיקה כנס יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

 

תמי בניטה עם בעלה ושותפה לחברה יניב כהן – צילום: יח"צ

 

הכנס התקיים בתאריך 7.12.18 והוא יועד לקוסמטיקאיות מקצועיות, וותיקות וקוסמטיקאיות הנמצאות בתחילת דרכן.

 

צילום: יח"צ

 

במיטב המסורת בכנסים המושקעים של תמי בניטה, גם בכנס הזה, גייסה בניטה את מיטב אנשי המקצוע בתחומי הביוטי השונים ובעולמות התוכן המשיקים להם,  שהעבירו הרצאות מרתקות בנושאים שונים לבאות הכנס.

 

צילום: יח"צ

 

בכנס המדהים ווהמושקע, נהנו המשתתפות מהרצאות בנושאים שונים כמו קידום עסקי באינסטגרם, ניתוחים פלסטיים, היבטים משפטיים בהתנהלות העסקית של הקוסמטיקאית, שיטות חדשניות לעיבוי והדבקת ריסים ושינויים הורמונאליים והשפעתם על טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים אחרים.

 

צילום: יח"צ

 

זוהי הפעם החמישית בה מפיקה בניטה כנס מקצועי מפואר. כמו בפעמים הקודמות, גם בכנס זה נרשמה נוכחות מרשימה של עשרות רבות של קוסמטיקאיות, שהגיעו לכנס על-מנת להעשיר את הידע המקצועי והעסקי שלהן וללמוד מתמי בניטה שהחלה את דרכה בתפקידים קטנים והתקדמה עד להפיכתה לאוטוריטה בתחום הביוטי והטיפוח.

 

צילום: יח"צ

 

בכנס, שנערך בעיר הקודש ירושלים, הוצגה תערוכה בה כיכבו מיטב חברות הקוסמטיקה העולמיות בהן מותגים בעלי שם: GIGI, קלירנס, DERMALOGICA ועוד… אשר הציגו את הטרנדים והחידושים בתחום והעניקו לכל בעלת עסק את האפשרות להתפתח ולהעצים את עצמה מבחינה אישית ועסקית, כל זאת בהתאם לחזון של תמי בניטה עצמה ולמטרה העיקרית של כל כנס אותו היא מפיקה.

 

צילום: יח"צ

אשת העסקים וגור הקוסמטיקה תמי בניטה החלה את דרכה המקצועית בעולם הקוסמטיקה כשכירה. כאשר הבינה שלהיות עצמאית ומקבלת החלטות, מתאים לה יותר. היא החלה לבנות לפני כ- 7 שנים את החברה לכנסי קוסמטיקה מקצועית שהכו גלים במהירות. תוך זמן קצר קיבלה תמי בניטה הצעה מחו"ל קבל את הזיכיון למגזין "קבין" היוקרתי המתפרסם כל רבעון. את תמי בניטה מלווה בכל התהליך איש התקשורת ויחסי הציבור גולן נהרדעא.