מימין: ירון צפדיה מנכ"ל משותף "ניופאן", מורן דאי סמנכ"לית שיווק "ניופאן" וערן יסעור מנכ"ל "סופרברנדס" ישראל – צילום: טל שמר
ערן יסעור, מנכ"ל "Superbrands Israel" העניק לירון צפדיה מנכ"ל "ניופאן" ומורן דאי, סמנכ"לית שיווק "ניופאן" את אות ההצטיינות של ארגון "Superbrands" הבינלאומי.
ארגון "Superbrands" ישראל בדק וקבע כי "Haier" הינו מותג על ("Superbrand") בישראל לשנת 2022, מדובר בתואר הצטיינות בעל חשיבות עליונה, המוענק מדי שנה על ידי הארגון הבינלאומי, המוקיר מותגים שונים במשק הישראלי המפגינים פעילות שיווקית וניהולית מצטיינת, ומשום שיצרו קשר רגשי עמוק וחזק עם הצרכנים המקומיים.
התואר הוענק ל "Haier" בעקבות מחקר צרכנים מקיף שיזם הארגון ושבדק בקרב הישראלים מיהם לדעתם מותגי העל במדינה. המחקר בוצע על ידי חברת מחקר חיצונית ואובייקטיבית.
לאחר היוודע תוצאות בחירת הצרכנים הישראלים העניק ערן יסעור מנכ"ל ארגון "Superbrands" בישראל את אות ההצטיינות של הארגון לירון צפדיה מנכ"ל משותף "ניופאן" ומורן דאי, סמנכ"לית שיווק "ניופאן".
ירון צפדיה, מנכ"ל משותף "ניופאן": "אנו גאים להיבחר על ידי הצרכנים בישראל ועל ידי ארגון Superbrands העולמי כמותג מוביל במשק בתחום מוצרי החשמל הכולל את הקטגוריות: מזגנים, מקררים, מסכי טלוויזיה, מכונות כביסה ועוד. אנו בניופאן שמחים כי לאחר שנים של עבודה קשה ומקצועית שמהותה היתה להביא לזהות מותגית, הצלחנו להפוך את Haier למותג על בעיני הצרכנים. אין ספק שהעבודה הקשה הובילה את הצרכנים להצביע ברגליים".
על ארגון "Superbrands": הארגון נוסד בבריטניה לפני יותר מ-25 שנים, פעיל כיום ביותר מ-50 מדינות. בישראל הוא פועל מאז שנת 2007. מטרת הארגון: לזהות פעילות שיווקית וניהולית מצטיינת ולהעניק אותות הצטיינות למותגים, לחברות ולמנהלים שמצטיינים ומובילים בתחומם.