כותרות אחרונות
Search

ענת שובל בעלת מותג קוסמטיקה "ciel" חוגגת את יום האישה.

ענת שובל צילום: לימור כהן

 

ענת שובל בעלת מותג קוסמטיקה "ciel" חוגגת את יום האישה.

ענת שובל בעלת מותג קוסמטיקה "ciel" שמככבת שנים בקרב נשים רבות ומלווה נשים רבות עצמאיות להצלחה עסקית חוגגת את יום האישה.

פנינו לענת שובל כדי לקבל כמה טיפים חשובים, כיצד צועדים לכיוון הצלחה?
 
 

ענת שובל צילום: לימור כהן

 
 
ענת שובל: "אדם בתוך עצמו הוא גר" ומה קורה בתוך מגוריו הפנימיים.?! הצלחה מתחילה מהסתכלות ומעבודה פנימית ואישית, לוקח זמן להכיר את עצמך טוב, לדייק עם עצמך וזה בהתחלה לא פשוט,  להשיל מעצמך מה שכבר לא משרת אותך , להכיר בעצמך חלקים שמפחדים ולעבוד באינטנסיביות עם עצמך, לא פשוט ועוד לנוכח העובדה שאנו חיים במציאות מהירה בה מעט ואין זמן ומקום להתבונן פנימה, הרי שהתרגלנו שנים "להסתדר" ככה, אז מי צריך עכשיו לעבוד  עם עצמו. אז זהו שאנחנו חייבים לעשות את זה. במסגרת החלומות, אנו חווים כל כך הרבה רגשות ומחשבות, שהמטרה היא באמת ליהנות מהדרך ולקטוף את הפירות, שהכרה ואיזון בעצמנו סוללים לנו דרך מהנה להגשמת החלום ולכן זו השקעה בטוחה.
 
 כדי ליהנות ולהצליח בתוך החלום הוא חייב להתמזג לשאר התחומים בחיים. כי שאר התחומים הם גם חלומות שלנו. שיווק ופרסום חייב להיעשות נכון, כי אחרת נאבד סתם גם כסף וגם אנרגיה.
 
 
סדר יום, צריך לשלב  את הפנים המדויק שלנו, את מכלול העסק ואת החיים האישיים. בסופו של יום אנחנו רוצים ליהנות עם אנשים שאנו אוהבים.
 
ליוויתי ואני עדיין מלווה המון נשים להצלחה עסקית. כמובן שכל קורס כזה משלב עבודה אישית ויעדים.
 
בהזדמנות הזו אני רוצה לפרגן לכמה תלמידות שלי בקורס הנוכחי לקידום עסקי:  סילבי נעים ,סבטלנה בן שלום, לימור אלמליח,  שלומית רייך  ,לילי גלרמן ולאחל להן דרך אישית ועסקית מוצלחת.
 
ולכל הנשים היקרות, תמשיכו להאמין בעצמכן כי אתן שוות המון, תמשיכו ללמוד, להתפתח ולהשקיע בעצמכן, בסביבתן ובחלומות שלכן.
 
יום האישה שמח.!