כותרות אחרונות
Search

צריכים לבצע פתיחת סתימה באמבטיה? כל השיטות שתרצו לדעת בכתבה הבאה.

צילום: freepik

 

צריכים לבצע פתיחת סתימה באמבטיה? כל השיטות שתרצו לדעת.

סתימה באמבטיה היא בין הדברים הכי מרגיזים שיכולים להיות וזה לרוב קורה שאנחנו באמצע המקלחת או בדיוק שסייננו לקלח את אחד הילדים שלנו. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת כדי לפתוח סתימה באמבטיה.  פעמים רבות אנו נתקלים במצב המבאס שבו יש סתימה באמבטיה. סתימה באמבטיה באה לידי ביטוי בדרך כלל במצב בו מים נאגרים ולא יורדים מספיק מהר בחור הניקוז. בהתחלה אנחנו מרגישים פשוט איטיות בזרימת המים, ובהמשך אנחנו מרגישים שממש מצטברות לנו בריכות קטנות בין הרגליים. אם גם אתם נתקלתם בסיטואציה, ככל הנראה הסיבה היא השיער שלכם. זה לא נעים לשמוע אבל במרבית המקרים כשיש סתימה באמבטיה היא נגרמת מגוש שיער שהצטבר בצנרת בשילוב לכלוכים, תכשירי שמפו ושילובים מסוג זה.

אז מה השיטות לפתוח סתימה באמבטיה?

אם החלטתם לנסות לפעול עצמאית, ולא אכפת לכם להתלכלך קצת, ישנן מספר שיטות שתוכלו לנסות לפני שתקראו לבעל מקצוע לפתוח סתימה באמבטיה. השיטה הראשונה היא באמצעות הפומפה הקלאסית. מפעילים את זרימת המים באמבטיה, ובעודם זורמים מניחים את הפומפה מעל חור הניקוז. אם תפמפמו מספר פעמים ברצף, יתכן ותצליחו לשחרר את הסתימה. לא כולם יודעים זאת אבל הפומפה למעשה לא מושכת את הסתימה למעלה אלא דוחפת אותה מטה בצינור, כך שאם מדובר בבעיה שיכולה לייצר סתימה גם בהמשך הצינור שווה לשקול פתרון אחר. שיטה נוספת לשחרור הסתימה היא באמצעות חוט ברזל בסיומת קרס. אפשר לנסות לרכוש כזה מתאים בטמבוריה הקרובה לביתכם או לנסות לייצר כזה מקולב ברזל. את חוט הברזל יש להכניס לחור הניקוז, עד שתרגישו מעצור.

 

לאחר מכן נסו לסובב את החוט כך שהמחסום יתלפף סביבו. אם הצלחתם להרגיש שמשהו נתפס, משכו אליכם את חוט הברזל. זה יהיה קצת מגעיל, אבל אם הצלחתם פתרתם את הבעיה. עוד שיטה שיכול לעזור לכם לפתוח סתימה באמבטיה היא בפתיחת קופסת הביקורת, החור העגול בחדר האמבטיה אליו אנחנו בדרך כלל גורפים מים. אם יש לכם כזה נגיש שניתן לפתוח בקלות, פתחו אותו, לאחר מכן הוציאו את לוח המתכת הקטן שמשמש כמחסום לריח. כעת באמצעות כפפות נסו לפנות חסימות בקופסה. אם הצלחתם לפתוח את הסתימה זה זמן טוב לנסות למנוע את הסתימות הבאות באמצעות הוספת מסננת לפתח הביוב שתאסוף חלק מהשיער והלכלוך בדרכם לצנרת. אם לא הצלחתם זה הזמן לקרוא לבעל מקצוע.

 

צילום: freepik

 

האם כדי להשתמש בחומרים קנויים כדי לפתוח סתימה באמבטיה?

שיטה זו פחות מומלצת שכן חומרים אלו נועדו להמיס שומנים, ולרוב הבעיה באמבטיה כפי שציינו היא הצטברות של שיער.

 

לא הצלחתי לבד, כמה יעלה לי להזמין בעל מקצוע?

אם תזמינו בעל מקצוע לפתוח סתימה באמבטיה המחיר יהיה בעלות עד 300 ₪ ככל הנראה. כמובן אם הסתימה תהיה מורכבת יותר לתפעול, המחיר עלול לעלות.

 

צריכים לבצע פתיחת סתימה באמבטיה? אצלנו ב"אינסטלטורס" תקבלו שירות מהיר, מקצועי ויעיל ללא כל פשרות. אנחנו מבצעים את כל סוגי פתיחות הסתימות ונמצאים כאן לשירותכם לכל שאלה, בקשה או בעיה. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם באופן מיידי.