כותרות אחרונות
Search

חדש מ "אולטרסול" של "ד"ר פישר" תחליב הגנה לגוף ולפנים לתינוק – ללא בושם בסדרת "BABY NATURAL".

אולטרסול בייבינטורל – צילום: יעל האן

 

חדש מ "אולטרסול" של "ד"ר פישר" תחליב הגנה לגוף ולפנים לתינוק – ללא בושם בסדרת "BABY NATURAL".

 * להגנה גבוהה במיוחד SPF50+

*  היפואלרגני ומתאים לעור רגיש

* 100% מסנני קרינה מינרליים

* ללא פרבנים ואוקסיבנזון

* לשימוש מגיל לידה

 * עמיד מאוד במים

* לחות ל-24 שעות

 

סדרת בייבי נטורל של "אולטרסול" מציעה מגוון תכשירי הגנה מתקדמים מסוגם שפותחו במיוחד לעורם הרגיש והעדין של תינוקות על מנת להגן עליהם מפני קרינת השמש. כעת מרחיבה ד"ר פישר את הסדרה ומשיקה את בייבי נטורל תחליב לגוף ולפנים ללא בושם, פרי פיתוח חדשני ממעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר. המוצר מכיל 100% מסנני קרינה מינרליים כמו כלל התכשירים בסדרה, מעניק הגנה גבוהה מאוד SPF50+ ורחבה מקרינת UVB ו- UVA ומסייע בהגנה מפני קרינת IR.

 

אולטרסול בייבינטורל – צילום: יעל האן

 

בייבי נטורל תחליב לגוף ולפנים ללא בושם מועשר בתמציות קמומיל, קלנדולה ובשמן פשתן להענקת לחות וריכוך העור, בתמצית אלוורה להרגעת העור ופרו ויטמין B5 לריכוך וסיוע בשמירה על גמישות ולחות העור. כמו כן התחליב מכיל שילוב אנטי אוקסידנטים- ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. הוא מתאים לשימוש מגיל לידה*, נבדק היפואלרגנית, אופטלמולוגית, דרמטולוגית, ועבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו במיוחד לעור רגיש. כמו כן הוא ללא פרבנים או אוקסיבנזון, עמיד מאוד במים ומעניק לחות ל-24 שעות.

 

אולטרסול בייבינטורל – צילום: יעל האן

 

בייבי נטורל תחליב לגוף ולפנים ללא בושם מוצע בתכולה של 125 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 69.90 ₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק הנבחרות, בבתי המרקחת ובאתר ד"ר פישר.

 

"* מתאים לשימוש מלבד פגים ולתינוקות עד גיל 6 חודשים לאחר התייעצות עם רופא."

 

עורם של תינוקות ופעוטות דק ועדין יותר מעורם של מבוגרים ומכיל פחות מלנין ולכן פגיע יותר לנזקי הסביבה ונזקי השמש, לפיכך חשוב במיוחד להקפיד על הכללים הבאים:

 

* מומלץ לא לצאת לשמש בשעות הצהריים בין השעות 10:00-16:00

* הקפידו לחבוש כובע לראשו של התינוק בעת השהייה בשמש

* הלבישו את התינוק בלבוש קל שיגן כמה שיותר על עורו

* השתמשו במקדם הגנה גבוהה ככל הניתן SPF50+

* הקפידו לבחור תכשיר הגנה המותאם במיוחד לעורו של התינוק

* מירחו את התינוק פעמיים ברציפות לפני היציאה לשמש

* במקרים של הזעה, כניסה למים ו/או ניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב

* הקפידו על שתיה מרובה

* הישארו בצל

* על פי הנחיית משרד הבריאות יש להימנע מחשיפה לשמש לתינוקות מתחת לגיל 6 חודשים ללא התייעצות עם רופא.

 

בד"ר פישר משלבים 60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.