כותרות אחרונות
Search

חדש – טיפולי שיניים מורכבים בחו"ל במרפאות שיניים מוסמכות במחירים הזולים

יוזמה חדשה – טיפולי שיניים בחו"ל  

טיפולי שיניים מורכבים בחו"ל במרפאות שיניים מוסמכות במחירים הזולים בכ-40% מטיפולי השיניים בישראל

 המחיר כולל טיסות ואירוח בחו"ל !

היזם בני רוזנברג, תושב רעננה, יוזם את מהפכת המחירים הבאה בישראל בתחום רפואת השיניים – טיפולי שיניים מורכבים בחו"ל אצל מרפאות שיניים מוסמכות במחירים הזולים בכ-40% מטיפולי שיניים אצל רופאים בישראל, כאשר המחיר בחו"ל כולל טיסות, אירוח של שבוע וטיפולי שיניים.

אחרי שרמי לוי עשה בית ספר שיווקי לרשתות השיווק הגדולות ובעקבות מהפכת המחירים וה"עוף בשקל" הפך אימפריה, אחרי שרשת קופיקס שברה את מחירי הקפה ומוצרי המאפה של האספרסו ברים והפכה לרשת ארצית מצליחה , ואחרי שבקיץ הזה חברות תעופת הלואו קוסט הורידו את מחירי כרטיסי הטיסה בעשרות אחוזים ומאפשרות לישראלים רבים שלא יכלו לטוס לחו"ל בעבר לטוס הקיץ במחירים אטרקטיביים – בני רוזנברג בנה מיזם המציע לישראלים תוכנית טיפולי שיניים מורכבים (כתרים, השתלות שיניים, ניתוחים כרוגיים, וכו) אצל מרפאות שיניים ידועות ומוסמכות ברומניה ומולדובה.

 

הטיפולים במחירים זולים ב-40%-50% (כולל טיסות וארוח בחו"ל) לעומת טיפולי שיניים מקבילים בישראל.

רוזנברג גם סגר הסכם עם מרפאת שיניים בת"א שתיתן גיבוי לבדיקות נוספות ומעקב אחרי טיפול השיניים בחו"ל.

 

בני רוזנברג, בן 50, נשוי +4, שבמשך כ-13 שנים היה פעיל בפרוייקטים רבים ברומניה ומולדובה בתחום הנדל"ן , קמעונאות, רשתות שיווק וקוסמטיקה ומוצרי בריאות (מוצרי ים המלח) והיה גם שותף להקמת בית הכנסת במולדובה למען הקהילה המקומית החליט לפני כשנה בעקבות טיפול שיניים שעבר בישראל ולאחר מכן המשיך את הטיפול הנ"ל במרפאה במולדובה שפער המחירים הוא כזה גדול , והוצאה על טיפולי שיניים מורכבים היא כל כך כבדה- שיש מקום להציע לישראלים טיפולי שיניים ברומניה ומולדובה באיכות וברמה הגבוהה ביותר. (לא לשכוח שכ-40% מרופאי השיניים שעובדים כיום בישראל למדו רפואת שיניים באוניברסיטאות ומכללות במזרח אירופה ונמצאים באותה רמה מקצועית עם רופאי השיניים המקומיים).

בני רוזנברג – צילום: מורג ביטן

בני רוזנברג: "לאדם שרוצה לחייך, לאכול, להרגיש מקובל בחברה קשה מאד לתפקד בלי שיניים, להתבייש לחייך כשמערכת השיניים לא אסטטית ולסבול מכאבים"……………."לא פעם ולא פעמיים נתקלתי באנשים שהתביישו ללכת לראיונות עבודה, לפתוח את הפה כאשר מערכת השיניים פגומה (שיניים רקובות, שיניים שבורות, שיניים שחורות)"…………"חב' "איזי דנט" שהוקמה כאמור לפני שנה ערכה פיילוט בשנה האחרונה של עשרות ישראלים שעברו בשנה האחרונה טיפולי שיניים בחו"ל עם תוצאות של שביעות רצון מלאה מהטיפול, מהתוצאות".

 

איך פועלת השיטה?

עם יצירת הקשר עם חב' "איזי דנט" צריך לבצע צילום פנורמי של מערכת השיניים, להגיע לביקורת במרפאת השיניים בישראל, הרופא מכין תוכנית טיפולים ולאחר מכן קובעים לפציינט תאריך נסיעה, הצעת מחיר. השהייה בחו"ל הינה בד"כ כשבוע. לאחר החזרה לישראל עורכים שוב בדיקה במרפאה בישראל ואם יש צורך – מעקב רפואי נוסף.

 

הצפי לשנה הקרובה – כ-650 מטופלים שיצאו למרפאות הנ"ל , והתקווה שתוך כשנתיים –שלוש נתקשר עם עוד מס' מרפאות שיניים ונוכל להגדיל את מערך טיפולי השיניים בחו"ל לישראלים.

 

מבדיקה שנערכה, למעלה מ-30% מהישראלים שצריכים טיפולי שיניים מורכבים ואין להם יכולת כלכלית לשלם, או שאין להם ביטוחי שיניים זהב/פלטינום מיוחדים – לא מבצעים את הטיפולים בזמן וההזנחה רק מחמירה את מצב מערכת השיניים.

 

דוגמאות לטיפולי שיניים:

  1. טיסה , אירוח, וטיפול שיניים הכולל, שתל, מבנה וכתר יעלה דרך המיזם של רוזנברג כ-2,000 שקלים. בארץ טיפול שיניים כזה יעלה כ-6,000 ₪.

  2. טיסה, אירוח וטיפול למינט, קוסמטי /ל הדבקת משטח על שומנה שיניים יעלה דרך המיזם 10,000 שקלים כשבארץ טיפול המסוג הזה יעלה 20,000 שקלים.