כותרות אחרונות
Search

חגיגה קייצית של המותג "Guess"!

צילום: יח"צ חו"ל Guess

 

חגיגה קייצית ב Guess!

 

זה רק האביב שהגיע רשמית למחוזותינו, ובמותג Guess כבר מרגישים את הקיץ מיד כשנכנסים לחנויות. קולקציות צעירות וחצופות, במנעד צבעים מהניוד הרגוע ועד שפע של צבעי ניאון. שפע של פריטים מג'ינס, תיקים, נעליים, תכשיטים ובעצם הכול. אין מצב שלא תמצאו שם משהו שהוא בדיוק מה שחלמתם ורציתם. ויש גם בשורות משמחות – הקולקציות ימכרו הן בחנויות והן באתר, ומי מרוויח? כמובן אנחנו הקונים.

 

לקראת השקת הקולקציה לאביב קיץ 2021, שאלנו את לירון גלייכר מלכין מנהלת המותג  Guess כמה שאלות על הקולקציות החדשות.

 

מה מחכה לנו העונה בתחום הביגוד?

קולקציות הקיץ פונות כמו תמיד לילדים, נשים וגברים. האווירה הכללית היא של חופשה בריוויירה הצרפתית, כמו בסאן טרופז. הקיץ הזה נראה הרבה רקמות קרושה ותחרה המשולבים בשמלות עם אורכים שונים, במכנסים, מכנסים קצרים, וחולצות קיץ. מצד שני יש גם שמלות מינימליסטיות צמודות בגוונים של בז' ובניוד רגוע, פריטים פרחוניים בפלטה של צבעי הפסטל, שמלות "דגרדה" של צבעוניות מהכהה לבהיר כמו מוורוד חזק ועד לוורוד בייבי, ועוד.

 

ומה בתחום הג'ינסים?

ג'ינסים יש תמיד, והקיץ הזה במיוחד. קולקציות שלמות של פרטי ביגוד מג'ינס נקי מאלמנטים קישוטיים, ג'ינסים מודפסים, ושילובים של ג'ינס. שמלות, שמלות קצרות, מכנסיים קצרים, אוברולים, חולצות קשירה ואפילו גופיות. גזרות מוכרות ואהובות של המותג בשילובים חדשים ומפתיעים.

 

צילום: יח"צ חו"ל Guess

 

יש פריט עם גזרה חדשה שהולך לכבוש את הקיץ?

ממש כן, והכוונה למכנסיים הצמודים החדשים "מכנסי כפתור". הכי קלסיקה וניקיון עיצובי של כפתור ורוכסן. אבל, שימו לב לאורך המכנסיים. בין אורך מכנסי ¾ לאורך של 7/8 , והקיץ הזה תמצאו אותם בפלטת צבעים מטורפת של כל צבעי פסטל וגם בלבן כמובן.

 

מה עם ספורט? האם יש קולקציה לספורטאים שביננו?

למותג Guess קולקציית אקטיב שממשיכה ללוות אותנו גם העונה, בשלל גזרות מיוחדות שמשלבות  בין הלבוש הספורטיבי לפאשן. עם קולקציית האקטיב שלנו תראי הכי חטובה, ספורטיבית ואופנתית.

 

צילום: יח"צ חו"ל Guess

 

מה עם תחום האקססוריז, תיקים ונעליים? מה חדש?

חגיגה אמיתית עם מגוון מטורף וצבעוני: בקולקציית הנעליים נמשכת ההעדפה של נעליים שטוחות ונוחות אבל גם מקומם של העקבים לא נפגע. סניקרס בצבעי פסטל עם לוגו ה-G, סנדלים מינימליסטיים עם רצועות דקות, סנדלי גלדיאטור שטוחות, סנדלים עם סקוצ'ים במראה ספורטיבי, וכאלה בשילוב חישוקים וטבעות בזהב, וגם הרבה סנדלים עם עקב לחובבות הגובה.

 

בקולקציית הכפכפים, אי אפשר לעבור את הקיץ בלי זוג כפכפים על עקב, עם לוגו גדול של המותג G ועם תיפורים שהופכים כל זוג כפכפים ליצירה חדשה.

 

אחת המגמות לקיץ זה הוא הטוויד. גם בנעליים וגם בתיקים. הטוויד היה בדרך כלל מסימני החורף,  אלא שמעצבי המותג החליטו להרחיב אותו גם לקולקציות הקיץ עם צבעוניות פסטלית של ירוק מנטה, וורודים ותכלת.

 

צילום: יח"צ חו"ל Guess

 

והתיקים? מה קורה שם?

בנישת התיקים תוכלו למצוא הכול מהכול. החל מתיקי "CHIT CHAT" קטנים לשים בתוכם רק את הטלפון וכרטיס האשראי ועד לתיקים עם הדפסי הלוגו המשולבים, משחור, אפור לשמנת וחום, עם נגיעה של וורוד.

 

תיקים מתפרקים, כלומר, תיק אחד גדול מחובר לו תיק קטן, שבשעת הצורך כמו למשל אם ממשיכים אחרי העבודה ליציאה, מפרקים את התיק הקטן ואתם מוכנים ומעודכנים.

 

תיקי מיני, ,תיקים בגזרת "קרוס בודי" מבריקים עם נגיעות ג'ינס בהיר ולבן לצד תיקי גב עם לוגו גדול.

 

תיקי "טון על טון" בפלטת צבעים חזקה עם נוכחות כמו צהוב לימון וכתום עז, תיקי קרוקו שגם הם היו מזוהים בעבר עם החורף והקיץ הזה הם איתנו, בצבעוניות של קיץ עם ירוק דשא, ורוד פוקסיה ותכלת , תיקי קופסה קטנים ועוד הרבה.

 

צילום: יח"צ חו"ל Guess

 

ולבסוף, ספרי לנו מעט על התכשיטים לקיץ 2021

 

המגוון רחב. אם אתם בדרכם לחופשה בריוויירה הצרפתית ארזו את התכשיטים עם האלמנטים של ים, כמו אלמוגים למשל.

 

אם אתם יותר בכוון של תכשיטי גראנג', קולקציית "דאון טאון מיאמי" היא במיוחד עבורכם, צבעי ניאון עזים של וורוד פוקסיה, כחול וצהוב בשילובים מדהימים עם חישוקי זהב. תכשיטים עם לבבות גדולים הכוללים גם שרשראות, טבעות גדולות וגם צמידים. השפעת טרנד ה"פליסה" שמתחיל בקטן בקיץ הזה, דווקא פורץ ובגדול בתכשיטים בצורה של מניפה. קשת רחבה של עגילים עם אלמנט המניפה בשלל צבעים ובשילוב של חישוקי זהב.

 

אם אתם מאלה שרוצים להראות לכולם שאתם עם התכשיטים של Guess קולקציית "אייקוניק גלאם" מציעה צמידים קשיחים ועגילים עם לוגו גדול וצמוד של האות G.

 

ולסיום, הנה משהו שהתחיל אצל הילדים ואחרי ההצלחה ההיסטרית עובר גם אלינו הגדולים יותר. "וינטאג' בר" הוא הדובי האייקוני שמעתה יהיה צמוד גם לפריטים בקולקציה של הנשים והגברים.

 

צילום: יח"צ חו"ל Guess

 

החגיגה מתחילה וכולם מוזמנים

להשיג : אתר אונליין www.globalonline.co.il

חנויות : קניון TLV, רחוב החשמונאים תל אביב,  קניון הזהב, ראשון לציון.

פייסבוק :https//www.facebook.com/gbgguessisrael

אינסטגרם : /https://www.instagram.com/gbg_guess_israel