כותרות אחרונות
Search

חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות ותחל לשווק את מגוון מוצריה גם ל "טיב טעם".

צילום: יח"צ  חברת "מילוטל"

 

חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות.

החברה חתמה על הסכם לכניסת מוצרי החברה לרשת טיב טעם המונה 41 סניפים.

מטרת החברה להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום.

 

כיום משווקים מוצרי "מילוטל" בלמעלה מ-800 נקודות מכירה ברשתות כגון: רמי לוי, יוחננוף, קינג סטור וחנויות מזון נוספות. מטרת החברה להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום.

 

צילום: יח"צ  חברת "מילוטל"

 

מפעל "מילוטל" ממוקם באזור התעשיה מילואות צפון סמוך לגבול לבנון ובימים אלו חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה.

 

חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים, מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה על הסכם כניסה לרשת טיב טעם המפעילה 41 סניפים בכל רחבי הארץ. חברת "מילוטל" תשווק לחברת "טיב טעם" את כל מגוון המוצרים של החברה. 

 

כיום משווקים מוצרי "מילוטל" בלמעלה מ- 800 נקודות מכירה ברשתות כגון: רמי לוי, יוחננוף, קינג סטור, סופר ברקת, קשת טעמים, Merkaza , מחסני מזון חינם פלוס, פרשמרקט. כמו כן ברשתות אונליין מובילות: וולט ויאנגו דלי וחנויות מזון נוספות.

 

צילום: יח"צ  חברת "מילוטל"

 

"מטרת החברה להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום."

 

מפעל "מילוטל" ממוקם באזור התעשיה מילואות צפון סמוך לגבול לבנון ובימים אלו חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה. ההפצה מתבצעת באמצעות חברת דיפלומט.

 

לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה "מילוטל" מטרה לעודד חקלאות מקומית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. "מילוטל" בוחרת את  זני תפו"א המתאימים ביותר, בעונה הנתונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה.

 

מבדיקה שנערכה ע"י חברת מילוטל עולה שהישראלי צורך בממוצע כ-35 ק"ג תפוחי אדמה בשנה מתוכם כ-15 ק"ג צ'יפס.