צילום: רונן טופלברג
קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את המותג החדש IM Motors עם שני דגמים, IM5 ו-,IM6 שהם בעלי פלטפורמה דיגיטלית בטכנולוגיית קצה מבוססת AI.
לובינסקי משיקה את המותג החדש IM Motors עם שני דגמים, IM5 ו-,IM6 בעלי פלטפורמה דיגיטלית בטכנולוגיית קצה מבוססת AI השולטת בין היתר על היגוי אחורי, מתלי אוויר אדפטיביים, פונקציות נהיגה אוטונומיות בלחיצת כפתור (ONE TOUCH) ורמת בטיחות גבוהה עם ציון 5 כוכבים במבחן הריסוק העדכני ביותר של ארגון ה-EURO NCAP.
* מותג IM Motors (קיצור ל-Intelligent Mobility) הנו פרי שיתוף פעולה משולש בין יצרנית הרכב SAIC Motors (יצרנית הרכב הסינית המובילה מזה 18 שנים ברציפות), לבין חברת הטכנולוגיה Zhangjiang Hi-Tech וענקית פלטפורמת המסחר המקוון Alibaba
* בישראל ישווקו שני דגמי המותג, ה-IM5 – מכונית סדאן-חכמה-גדולה וה-IM6 – SUV מהגדולים והמרווחים בקטגוריה
* שני הדגמים יוצעו בשלוש גרסאות הנבדלות בתפוקות המנועים (295, 408,ו-777 כ"ס), הינע (אחורית או כפולה) וטווחי נסיעה ויצוידו בשני מסכים מרשימים; מסך התצוגה ומגע המרכזי בגודל 26.3 אינץ' ומסך השליטה והתפעול בגודל 10.25 אינץ'.
* דגמי IM MOTORS ישווקו בישראל עם אחריות מקיפה לרכב ולסוללה של 8 שנים או 250,000 ק"מ, המוקדם מבניהם – האחריות הארוכה ביותר בשוק הרכב בישראל
* אלון גולדמן, מנהל מותג IM MOTORS: "זהו רגע מיוחד ומרגש להשיק מותג חדש בישראל. למדנו לעומק את המוצר ואנחנו מלאי ביטחון באיכויות שלו ובערכים הייחודיים שאנחנו מביאים לשוק, על אף הסביבה התחרותית המאתגרת"
* מחירים: החל מ-205,000 שקל
קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב הוותיקות והמובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, מצרפת לשורותיה את מותג הרכב החדש IM Motors. בישראל ישווקו שני דגמי המותג, ה-IM5 – מכונית סדאן-חכמה-גדולה וה-IM6 – SUV מהגדולים והמרווחים בקטגוריה. פעילות המותג תתמקד במרכז חוויה מרכזי שיפתח בסוף חודש נובמבר 2025 בהרצליה פיתוח (המנופים 2), בחיפה ובהמשך גם בירושלים. עד השלמת העבודות בהרצליה, הקימה היבואנית מתחם השקה זמני במטה החברה שבשורק (מרק מושביץ 3, ראשון לציון), שם ניתן יהיה להתרשם מדגמי המותג ולבצע נהיגות מבחן.
המותג IM MOTORS מחבר בין חוויית נהיגה ברמה גבוהה מאוד לבין טכנולוגיית קצה מתקדמת.
מותג IM MOTORS יבלוט בסביבה התחרותית הודות לתכנון מתקדם במיוחד המחבר בין חוויית נהיגה ברמה גבוהה מאוד לבין טכנולוגיית קצה, שמונגשת, בין היתר, באמצעות טכנולוגית בינה מלאכותית. דגמי IM מבוססים על פלטפורמה דיגיטלית, אשר משלבת באופן חדשני בין החומרה לתוכנה. שלדת הרכב עשויה משילוב סגסוגת אלומיניום קלה, עמידה לפיתול ומבוקרת באמצעות בקרת VMC-Vehicle Motion Control בשישה צירים, אשר מאגדת את כל הנתונים הדינאמיים של הרכב (היגוי, בלימה, שיכוך באמצעות מתלי אוויר – אופציה בהתאם לגרסה, מנועים) למחשב מרכזי אחד בעל מעבד NVIDIA עוצמתי. באמצעות אלגוריתמים ייעודיים, ה-VMC מנתח את כל הנתונים הדינאמיים שנאספים כדי להתאים באופן המיטבי את פקודות הנהג למצב הנהיגה, הדרך והתנאים הסביבתיים ולבצע התאמות מידיות של כל מערכות הרכב. לא בכדי נקרא מחשב זה של IM – Cerebellum, ה"מוח" של הרכב ותפקידו לייצר קפיצת מדרגה של ממש באיכות הנסיעה – בהתנהגות, בבטיחות ובנוחות – שלושת הממדים החשובים ביותר. לשם ההמחשה, במבחן האייל ה-IM5 השיגה נתון מהירות של 90.96 קמ"ש בזמן התחמקות ממכשול – הנתון מהווה שיא חדש בקטגוריה אשר ממחיש את רף הבטיחות הדינמי הגבוה אליו מכוון מותג IM.
היגוי גם בגלגלים האחוריים.
רכיב טכנולוגי נוסף באמצעותו מציגה IM עליונות דינמית ומגיעה בכל הדגמים ובכל רמות האבזור, הוא ההיגוי בגלגלים האחוריים (עד 12 מעלות) המופעל בהתאם למהירות הנסיעה כדי לאפשר רדיוס סיבוב זעיר (פחות מ 5 מ' ל-IM5 ו-5.08 מ' בלבד ל-IM6) במהירויות נמוכות ברדיוס כשל מכונית סופרמיני (הפניית הגלגלים האחוריים בכיוון מנוגד לקדמיים) וכדי לשפר את יציבות הרכב בפניות ועיקולים במהירויות גבוהות, אז הגלגלים האחוריים פונים באותו הכיוון כמו הקדמיים. הודות לשימוש בהיגוי אחורי, יציבות כלי הרכב משתפרת באופן דרמטי, ההיגוי חד יותר וקו הנסיעה והפניה (צמצום תת היגוי והיגוי יתר למינימום האפשרי) נשמרים באדיקות. גם מתלי האוויר (בהתאם לגרסה) מבוקרי המחשב "חשים" את תנאי הנסיעה והדרך ומגיבים בהתאם: ע"י שיפור נוחות הנסיעה עם שיכוך מרשים למהמורות ובאמצעות הקשחה בבלימה ובפניות כדי לצמצם את זוויות הגלגול והרכינה בבלימה. מערכת מתלים זו מאפשרת גם שינוי ידני בגובה הרכב בשלושה מצבים; Access – מצב נמוך לנסיעה רגילה, Rough Terrain יגביה את הרכב להענקת מרווח גחון מקסימלי ומצב Load (ב-IM6) שמנמיך את חלקו האחורי לטובת קלות העמסה לתא המטען. מצבי הנהיגה הניתנים לבחירה משפיעים בהתאם על תפקוד המתלים, לדוגמה ביצירת נוחות גבוהה במיוחד במצב COMFORT וקשיחות במצב הספורט לטובת חידוד התנהגות הכביש, צמצום משמעותי של זוויות הגלגול בזמן פניה.
מערכות נהיגה אוטונומיות מתקדמת.
רכבי IM מצוידים בממשק תפעול (IM OS) ובמערכות נהיגה אוטונומיות מתקדמות אשר משולבות יחד בתא נוסעים עתידני, איכותי, בטוח ואינטואיטיבי במיוחד. לדוגמה, בנהיגה בלילה גשום, תנאי הסביבה יכולים לפגוע משמעותית ביכולת של הנוהגים להבחין בתנאי הדרך ובסכנות. בהפעלת מצב Rainy Night מערכת הבינה המלאכותית של IM, באמצעות מערך של 9 מצלמות ראשיות ו-12 חיישנים נוספים, משקפת את הנעשה מסביב לרכב ומתריעה על סכנות על גבי מסך תצוגה גדול בתא הנוסעים. המערכת יודעת לזהות מצבים בהם שדה הראיה במראות הצד מוגבל ומפעילות באופן אוטומטי את המצלמות ההיקפיות של הרכב על מנת להציג את הנעשה מאחוריו ומצדדיו על גבי המסך, בתצוגה בבהירות משופרת על ידי AI. בנוסף לכך, המערכת תדגיש בתצוגה הולכי רגל וכלי רכב הנמצאים מסביב, בהתאם לרמת הסיכון שהם מהווים. מערכות אלה מעלות מאוד את רף הבטיחות ומהוות יתרון ברור.
מערכות הנהיגה האוטונומיות מאפשרת זיהוי מקומם חניה פנוי וביצוע החניה עצמאית.
מערכות הנהיגה האוטונומיות מציעות שלל אפשרויות לסיוע בהתמודדות והיחלצות ממגוון אתגרי נהיגה. מערכת ה-AI Chauffer מסוגלת בלחיצה אחת (One Touch) לזהות מקומות חניה פנויים, בניצב או במקביל ולהחנות את הרכב (One Touch Park). במצב זה, הרכב מזהה מקומות חניה פנויים אפשריים, מציע לנוהג\ת לבחור את מקום החניה המועדף ומרגע זה, הרכב לוקח פיקוד על כל מערכות הרכב ומחנה אותו במקום הנבחר. במצב השני, התקרבות למדרכה במקביל (One Touch Curbside Parking), במידה והרכב הוחנה לא מספיק קרוב אל המדרכה, המערכת מסוגלת לקרב את הרכב אליה בתנועה באמצעות שימוש במערכת ההיגוי לכל הגלגלים. אפשרות שלישית, מאפשרת יציאה אוטונומית מחניה או מסיטואציה מורכבת, גם כאשר מדובר בתנאים צפופים ומורכבים לתמרון (One Touch Pull Out). האפשרות רביעית "זוכרת" את מסלול הנסיעה של הרכב ומאפשרת נסיעה לאחור (One Touch Reverse) במרחק של עד 100 מטר. כל אלה מגיעות בנוסף לתכונות נהיגה אוטונומיות בשיוט (מערכת ה-PILOT מבוססת LIDAR) שכוללות שמירת מהירות, מרחק מכלי רכב מלפנים, שינוי נתיב אוטומטי ונהיגה בעומסי תנועה.
בטיוחת מרבית
נושא הבטיחות הוגדר כאחד החשובים היותר במותג IM MOTORS והביטוי לכך הוא השגת ציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק העדכניים ביותר של EURO NCAP בשני הדגמים, בציונים מרשימים. אולם זה לא הכל; דגמי IM בנויים מפלדה מחוזקת באזורים קריטיים וזו תורמת לקשיחות מבנית גבוהה במיוחד.
סוללות ליתיון-יון מסדרה 6 של CATL הנחשבות לפורצות דרך בבטיחות.
סוללות הליתיון-יון מסדרה 6 של CATL המורכב ברכבי IM MOTORS, נחשבות לפורצות דרך בבטיחות, באמצעות ארכיטקטורה רב-שכבתית המבטיחה אי-התפשטות תרמית של כלל המארז. יסוד מערכת ההגנה על סולל ה-100 KW היא מערכתPSG (Phase-Change Super Material) המתוכננת לספוג באופן מידי במקרה של שריפה, יחד עם שכבת הגנה קראמית בפני פגיעה בסוללה. מארז הסוללה מתוכנן לעמוד בטמפרטורות קיצוניות של עד 1,000 מעלות למשך מעל 10 דקות . בנוסף, המארז כולל גם 192 יחידות אירו-ג'ל לבידוד תרמי נוסף. יחד עם תעלות אוורור לסילוק עשן ומערכת קירור נוזלית משופרת לכל הסוללות, המערכת מבטיחה כי בכל אירוע נקודתי של התחממות תא בודד, הוא יבודד משאר רכיבי הסוללה. סוללות אלה עמדו בהצלחה במבחני חדירת עצמים קשיחים והן עומדות בסטנדרטים המחמירים ביותר של התעשייה.
מפרט הבטיחות האקטיבית של דגמי IM עשיר מאוד וכולל שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כמו:
* מערכת בלימת חירום אקטיבית.
* בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת הכוללת החלפת נתיבים אוטומטית.
* זיהוי תמרורי מהירות ושינוי מהירות בהתאם במגביל המהירות.
* מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי.
* התרעת מעבר נתיב בזיהוי רכב המתקרב מאחור.
* תיקון מיקום בנתיב בחירום.
* התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות.
* התרעה ובלימה בזיהוי תנועה חוצה מאחור.
אבזור עשיר ורב.
שני דגמי IM ובכל גרסאותיהם, נהנים מאבזור עשיר ורב שעיקריו ארבעה מצבי נהיגה לבחירה (Sport, Comfort, Eco, Custom) כאשר גרסאות ההנעה הכפולה מוסיפות מצב חמישי – Snow, גריל אקטיבי לשיפור האווירודינמיות, שתי עוצמות השבת אנרגיה (רגנרציה), 12 חיישני חניה היקפיים, 9 מצלמות היקפיות המספקות תמונת מבט על, 4 מהן ייעודיות לסיוע בחניה ותמרונים ולשליטה במעטפת הרכב, לוח מחוונים משולב ומולטימדיה במסך HD משולב בגודל 26.3 אינץ' עם תמיכה בעברית, מסך שליטה במרכז הדשבורד בגודל 10.5 אינץ', תאורת אווירה מתכווננת עם 256 צבעים לבחירה, שני שקעי USB-C מלפנים ואחד מאחור, שני שקעי 12 וולט מלפנים ומאחור, יכולת V2L לאספקת חשמל לאביזרים חיצוניים, משטח טעינה אלחוטי כולל אוורור (למכשירים תומכים), ממשקיAndroid Auto וApple CarPlay- אלחוטיים. הפעלה קולית, מצלמת דרך הכוללת אפשרות להקלטת הנסיעה, בקרת אקלים אוטומטית מפוצלת לשני אזורים הכוללת פתחי מיזוג ליושבים מאחור, מושב נהג זז לאחור אוטומטית בעת כניסה ויציאה מהרכב וחוזר קדימה לאחר ההנעה (מצב זה ניתן לכוונון אישי), מושב נוסע מתכוונן חשמלית (ב-IM6 גם עם פונקציית עיסוי במושב הנהג), מושבים קדמיים מאווררים, מושבים קדמיים ואחוריים מחוממים, הגה מחומם, תא מטען חשמלי הכולל פתיחה על-ידי העברת רגל מתחת לפגוש האחורי, גג זכוכית פנורמי מבודד תרמי עם זיגוג כפול ועוד…
הרכב בעל טכנולוגיה מתקדמת, מסכים גדולים גימור יוקרתי.
דגמי IM החדשים הם הרבה יותר מאשר טכנולוגיה מתקדמת ומסכים גדולים. הם עוטפים את יושביהם בתאי הנוסעים המציגים גימור יוקרתי וירידה מרשימה לפרטים. עיצובם הייחודי של תאי הנוסעים נעשה בשיתוף עם האוניברסיטה לאומנויות סנטרל סיינט מרטין שבלונדון, כאשר כל מושבי הדגמים מציעים חימום, המושבים הקדמיים מציעים גם אוורור ומושב הנהג ב-IM6 מציע גם את אפשרות הבחירה בין 3 פונקציות עיסוי.
מערכת השמע המעניקה חוויית אקוסטית מרשימה.
מערכת השמע מעניקה חוויית במה אקוסטית וסאונד צלול רב שכבתי הכוללת 20 רמקולים איכותיים וביניהם 4 רמקולי SKY, רעשי הדרך מוחרשים גם על ידי שימוש בזכוכיות רבודות (זכוכית כפולה בכל החלונות הן מלפנים והן מאחור) וחומרי בידוד אקוסטיים וכן באמצעות ביטול רעשים אקטיבי. מערך מיקרופונים בתא הנוסעים "שומע" את רעשי הסביבה ובאמצעות מערכת השמע והרמקולים, מייצר תדר הפוך לרעשים אלה ומבטל אותם.
תאי הנוסעים של דגמי IM MOTORS תוכננו להציע נסיעה שלווה ונינוחה.
תאי הנוסעים של דגמי IM MOTORS תוכננו להציע נסיעה שלווה ונינוחה. תאי הנוסעים חפים כמעט לגמרי ממתגים פיזיים ותפעול כל מערכות הרכב נעשה באמצעות שני מסכים גדולים – הראשון נפרש לרוחב הדשבורד וגודלו 26.3 אינץ' ובו תצוגה של כל ממשקי התפעול, המולטימדיה, הבטיחות, המצלמות ההיקפיות ומערך החיישנים העצום. המסך השני שממוקם החלקו התחתון של הדשבורד בין המושבים הקדמיים וגודלו 10.25 אינץ', מרכז את ממשק התפעול הנרחב של הרכב וכל הפונקציות שבו בצורה חכמה ונגישה. דגמי IM מציעים תפעול מתקדם גם באמצאות אפליקציה ייעודית המאפשרת לבעלי הרכב לשלוט בשלל מערכותיו (פתיחה וסגירה ללא מפתח, שיתוף מפתח עם משתמש נוסף, הפעלת מיזוג, אוורור וחימום לחלל תא הנוסעים וגם למושבים לפני הנסיעה, ועוד) ולקבל חיווי מלא אודות מצב הסוללה, הטעינה, טווח הנסיעה, מיקום הרכב, לחץ האוויר בצמיגים ועוד…
IM6: SUV בינוני-גדול חכם.
SUV גדול מימדים המציע עיצוב דינאמי מבחוץ וחלל בפנים מרווח ביותר. ממדיו נפרשים על פני 490.4 ס"מ לאורך, 198.8 ס"מ לרוחב ו-166.9 מ"מ לגובה, כאשר בסיס הגלגלים עומד על 295 ס"מ. דגם זה מוצע בישראל בשלוש גרסאות, אשר נבדלות בתפוקות המנועים, גדלי וסוגי (LFP ו-NCM) הסוללות, טווחי הנסיעה ותצורת ההינע (אחורית או כפולה).
הגרסה הראשונה 75kW RWD מצוידת בסוללת LFP בקיבולת של 75 KW ובמתח של 400 וולט אשר מזינה מנוע אחורי ""Black Label motor בהספק של 295 כ"ס ומומנט של-45.9 קג"מ. מנוע זה מאפשר תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וטווח נסיעה מרבי של 450 ק"מ WLTP. את גרסה זו ניתן לטעון באמצעות עמדה ביתית AC 11 קו"ט תלת פאזי או בעמדה מהירה DC בהספק של 153 קו"ט. גרסה זו נועלת חישוקים קלים במידה – 20 אינץ'.
הגרסה השניה Long Range 100kW RWD מצוידת בסוללת NMC בקיבולת של 100 KW ובמתח של 800 וולט אשר מזינה מנוע אחורי 'הוריקן' בהספק של 408 כ"ס ומומנט-51 קג"מ. מנוע זה מאפשר תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.4 שניות, מהירות מרבית של 235 קמ"ש וטווח נסיעה של עד 625 ק"מ WLTP. את גרסה זו ניתן לטעון באמצעות עמדה ביתית AC 11 קוט"ש תלת פאזי או בעמדה מהירה DC בהספק של 396 קוט"ש. גרסה זו מוצעת עם האפשרות לבחור כתוספת את מתלי האוויר מבוקרי המחשב (עם אפשרות להנמכת החלק האחורי להטענת תא המטען) וכן עם בחירה בין חישוקים קלים בקוטר 20 או 21 אינץ' (גרסת מתלי האוויר מגיעה עם חישוקי 21 אינץ' כסטנדרט).
הגרסה השלישית Performance 100kW AWD מצוידת בסוללת NMC בקיבולת של 100 KW ובמתח של 800 וולט אשר מזינה שני מנועי 'הוריקן' קדמי ואחורי בהספק משולב של 777 כ"ס ומומנט משולב של 81.77 קג"מ. יחד הם מאפשרים תאוצה מסחררת מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.48 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ"ש וטווח נסיעה של עד 505 ק"מ WLTP. את גרסה זו ניתן לטעון באמצעות עמדה ביתית AC 11 קוט"ש או בעמדה מהירה DC בהספק של 396 קוט"ש. גרסה זו מגיעה כסטנדרט עם מתלי אוויר מבוקרי מחשב (עם אפשרות להנמכת החלק האחורי להטענת תא המטען) וכן עם חישוקים קלים בקוטר 21 אינץ'.
IM5: מכונית סדאן בינונית-גדולה חכמה.
ה-IM5 היא מכונית סאלון בתצורת סדאן שלא רק נראית דינמית, אלא גם מעניקה יכולות נסיעה חריגות מאוד בקבוצה. עיצובה ייחודי למראה וגם מקנה אווירודינמיות ומקדם גרר נמוכים מאוד (0.226). מידותיה הנדיבות (493.1 ס"מ לאורך, 196 ס"מ לרוחב, 147.4 ס"מ לגובה ו-295 ס"מ בסיס גלגלים) יוצרות תא נוסעים מרווח במיוחד לכל אחד מיושבי או יושבות הרכב.
הגרסה הראשונה 75kW RWD מצוידת בסוללת LFP בקיבולת של 75 KW אשר מזינה מנוע אחורי ""Black Label motor בהספק של 295 כ"ס ומומנט-45.9 קג"מ. מנוע זה מאפשר תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וטווח נסיעה של עד 490 ק"מ WLTP. את גרסה זו ניתן לטעון באמצעות עמדה ביתית AC 11 קוט"ש תלת פאזי או בעמדה מהירה DC בהספק של 153 קוט"ש. גרסה זו נועלת חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.
הגרסה השניה Long Range 100kW RWD מצוידת בסוללת NMC בקיבולת של 100 KW ובמתח של 800 וולט אשר מזינה מנוע אחורי 'הוריקן' בהספק של 408 כ"ס ומומנט-51 קג"מ. מנוע זה מאפשר תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.0 שניות, מהירות מרבית של 220 קמ"ש וטווח נסיעה של עד 710 ק"מ WLTP. את גרסה זו ניתן לטעון באמצעות עמדה ביתית AC 11 קוט"ש תלת פאזי או בעמדה מהירה DC בהספק של 396 קוט"ש. גרסה זו מוצעת עם האפשרות לבחור כתוספת את מתלי האוויר מבוקרי המחשב וכן עם חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.
הגרסה השלישית Performance 100kW AWD מצוידת בסוללת NMC בקיבולת של 100 KW ובמתח של 800 וולט אשר מזינה שני מנועי 'הוריקן' קדמי ואחורי בהספק משולב של 777 כ"ס ומומנט-87.83 קג"מ. יחד הם מאפשרים תאוצה מסחררת מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות, מהירות מרבית של 268 קמ"ש וטווח נסיעה של עד 575 ק"מ WLTP. את גרסה זו ניתן לטעון באמצעות עמדה ביתית AC 11 קוש"ט תלת פאזי או בעמדה מהירה DC בהספק של 396 קוט"ש. גרסה זו מגיעה כסטנדרט עם מתלי אוויר מבוקרי מחשב וכן עם חישוקים קלים בקוטר 20 אינץ'.
אודות IM MOTORS
מותג IM Motors הוא פרי שיתוף פעולה משולש בין יצרנית הרכב SAIC Motors, יצרנית הרכב הגדולה בסין 18 שנים ברציפות, עם חברת הטכנולוגיה Zhangjiang Hi-Tech ועם קבוצת Alibaba (Alibaba Group Holding Limited – BABA).
Intelligent Mobility: שמו של המותג IM הנו קיצור של Intelligent Mobility והוא נשען על שלושה ממדים:
- הראשון, חוויית נהיגה – יותר מאשר האצה, טווח או התנהגות כביש, זו חוויה שמושגת באמצעות שילוב והנגשת טכנולוגיה חכמה לנוסעי הרכב, בכל היבטי התפעול של הרכב. המטרה, לייצר חווית נהיגה המאפשרת לנוהגי\ות הרכב ליהנות מאיכויות נהיגה ברמה הגבוהה ביותר בביטחה.
- השני, ניהול פלטפורמה מבוסס AI – כל מערכות השליטה ברכב, לרבות מערכות הנהיגה האוטונומית מבוססות בינה מלאכותית, ומגדירות מחדש את הבטיחות והנוחות המותאמות לנהג. זו בדיוק הפילוסופיה שעל פיה מתוכננים ומיוצרים דגמי IM – מעבר לחיבור שבין נקודה אחת לשניה, IM מספק פתרונות ניידות מתקדמים, בהטמעת טכנולוגיית AI חדשנית תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, הכל בכדי להפוך כל נסיעה לחוויה.
- השלישי, הדור הבא של מערכות הינע חשמליות – רכבי IM מצוידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחומי ההינע החשמלי, מסוללות בקיבולת גדולה וטווחי נסיעה גדולים, דרך ביצועים מרשימים הודות לשימוש במנועי הוריקן חדשניים ואף היגוי גם בגלגלים האחוריים כדי להעצים את חוויית הנהיגה, הבטיחות והשימושיות.
דגמי IM MOTORS ישווקו בישראל עם אחריות יצרן ארוכה וחריגה מאוד של 8 שנים או 250,000 ק"מ, המוקדם מבניהם לרכב ולסוללה. אחריות זו מייצרת ממד של רכישה בראש שקט, לא רק לבעלים הראשון של הרכב, אלא גם לבאים אחריו, מה שעתיד לחזק מאוד את מעמדם וביקושם בעתיד בשוק המשומשות.
אלון גולדמן, מנהל מותג IM MOTORS: "זהו רגע מיוחד ומרגש להשיק מותג חדש בישראל. למדנו לעומק את המוצר ואנחנו מלאי ביטחון באיכויות שלו וביתרונות הייחודים שאנחנו מביאים לשוק, על אף הסביבה התחרותית המאתגרת. חובת ההוכחה עלינו ונעשה מאמצים גדולים לכבוש את ליבו של הלקוח הישראלי – שהוא מבחינתנו החשוב ביותר".
מחירים
IM5:
IM5 RWD 75 KW: החל מ-205,000 שקלים
IM5 Long Range RWD 100 KW: החל מ-229,000 ₪
IM5 Long Range+ RWD 100 KW: החל מ-239,000 ₪
IM5 Long Range RWD CDC 100 KW: החל מ-249,000 ₪
IM5 Performance AWD CDC 100 KW: החל מ-286,000 ₪
IM6:
IM6 RWD 75 KW: החל מ-215,000 שקלים
IM6 Long Range RWD 100 KW : החל מ-239,000 ₪
IM6 Long Range+ RWD 100 KW: : החל מ-245,000 ₪
IM6 Long Range RWD CDC 100 KW : החל מ-259,000 ₪
IM6 Performance AWD CDC 100 KW : החל מ-296,000 ₪





































































