צילום: יח"צ "לבינסקי"
"לובינסקי" יבואנית "סיטרואן" לישראל, החלה לשווק את ה- "C5 AIRCROSS" המעודכן.
"C5 AIRCROSS" ה-SUV הנוח ביותר לכל נוסעיו, לאחר שעבר ריענון מקיף שכלל ליטושי עצוב, העלאת רף הנוחות, שיפור השימושיות ותוספות אבזור.
ה-C5 AIRCROSS יאפשר בחירה בשלב ראשון בין שלוש יחידת הנעה ושתי רמות אבזור עשירות.
עם השקת הדגם החדש – משיקה סיטרואן שפה חדשה של WELCOME TO COMFORT המעניקה חבילת נוחות כוללת מהרכב ומתהליך הרכישה והשימוש בו.
* "לובינסקי", יבואנית סיטרואן לישראל, החלה לשווק את מתיחת הפנים לסיטרואן "C5 AIRCROSS".
* מחיר ה-"C5 AIRCROSS" יחל ב-168,990 שקל בדגם FEEL2 בנזין PURETECH.
* סיטרואן "C5 AIRCROSS" המחודש יימכר בישראל עם אחריות 5 שנים או 120,000 ק"מ.
* בנוסף לכך, סיטרואן "ברלינגו" בגרסת ה-7 מושבים חוזר להיצע לאחר היעדרות של כשנה ומחירו יעמוד על 184,990 שקל.
* סיטרואן "C5 AIRCROSS" המחודש ישווק בישראל בתחילת דרכו עם שלוש יחידות הנעה לבחירה: 2 ל' טורבו בנזין PureTeck עם 130 כ"ס,1.5 ל' טורבו-דיזל blue Hdi עם 130 כ"ס וכן מנוע ה-1.6 ל' טורבו בנזין עם 180 כ"ס, כולן משודכות לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מביתAISIN.
* סיטרואן C5 AIRCROSS, ה- SUV המוביל בקבוצתו הודות לנוחות שימוש ונסיעה חסרות תחרות לכל נוסעיו, עבר שורה של עדכונים בהם ליטושי עיצוב, שיפור הנוחות, העלאת רף השימושיות, תוספות אבזור וכן גרסת כניסה חדשה עם מנוע ה-1.2 ל' טורבו בנזין PureTech המוכר והאמין של קונצרן סטלאנטיס.
לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, החלה לשווק בישראל את סיטרואן C5 AIRCROSS המחודש. ה-SUV אשר בלט בקבוצתו בזכות נוחות הנסיעה חסרת התחרות הודות למתלי ה-PHC (Progressive Hydraulic Cushions) ובזכות השימושיות הגבוהה עבור משפחות הודות למושבים הנפרדים במושב האחורי ותא המטען הגדול, ממשיך להעלות את הרף לאחר עדכון אמצע החיים שעבר. כעת הוא נהנה מנראות חדשה, אלגנטית ועוצמתית יותר, תא נוסעים שעוצב מחדש, תוספות אבזור חשובות בכל הרמות ועוד…
שפת עיצוב חדשה
למרות שמדובר במתיחת פנים, סיטרואן הצליחו להטמיע ב-C5 AIRCROSS שפת עיצוב חדשה אשר מעניקה לו מראה רענן ואלגנטי יותר, עם קווים מודגשים שמחזקים את הנוכחות שלו על הכביש. חזיתו מעצימה את ממד הרוחב של הגוף, משווה לו מראה מודרני מאוד הודות לשימוש ביחידות תאורת 'לד' תלת ממדיות וגריל אשר נמתח לרוכב החזית כולה ומאגד בתוכו את סמל השברון. מלבד השינוי בגריל, פתחי יניקת האוויר גדלו וקיבלו תחימה של מסגרת מודגשת וכן חלקו התחתי של הפגוש קיבל נראות חדשה. במבט מהצד מבחינים בחישוקים החדשים ומאחור ביחידות תאורת 'לד' תלת ממדיות.
תא נוסעים מרווח, שימושי ואיכותי יותר
בהמשך לעדכון העיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים עבר טיפול דומה שהעניק לו נראות רעננה הודות לשיפור בחומרים מהם בנוי תא הנוסעים, שימוש במסכי תצוגה חדשים וגדולים במיקום חדש ותכנון מחדש של הארגונומיה מסביב לנוהגים ולנוסעים. בהתאם לכך, הדשבורד עוצב מחדש עם מיקום משופר לפתחי המיזוג, מתגי התפעול וכמובן מיקום המסך המרכזי שעלה אל חלקו העליון של הדשבורד לשיפור הנראות וכעת ברמת האבזור הגבוהה SHINE PACK גדל לכדי 10 אינץ' במקום 8 אינץ' בדגם היוצא. מסך זה מצטרף אל לוח המחוונים הדיגיטלי שמחד שומר על גודלו המרשים – 12.3 אינץ', אבל קיבל עיצוב חדש וקריא יותר למידע המוצג בו. החלפת ידית ההילוכים המוכרת בבורר ההילוכים E-toggle אפשר תכנון קונסולה מרכזית נקיה ושימושית יותר עם תאי אחסון ומחזיקי כוסות נגישים.
כחלק מפילוסופיית ה-CAC (Citroen Advanced Comfort), מושבי סיטרואן C5 AIRCROSS הפכו לשם דבר בתחום הנוחות וכעת לאחר מתיחת הפנים מותקנים בדגם זה מושבים מדור חדש אשר בנויים משכבות ספוג בקשיחות משתנה ומוסיפים שכבה חדשה נוספת בעובי 15 מילימטרים להעצמת הנוחות, הגדלת שטח המגע עם הגוף וספיגת הזעזועים טוב יותר. גם צבעי המושבים עודכנו וכן חומרי הריפוד של המושבים וחיפויי הדלתות הפכו ליוקרתיים ונעימים יותר.
סיטרואן C5 AIRCROSS ימשיך גם לאחר מתיחת הפנים להיות ה-SUV היחיד בקבוצתו להציע שלושה מושבים נפרדים ועצמאיים בשורה השניה, אשר מאפשרים הושבה בנוחות ומרחב נדיב לשלושה נוסעים. בנוסף לכך, סיטרואן C5 AIRCROSS מציע את תא המטען הגדול בקבוצה עם נפח שנע בין 580 ל-720 ליטר בגרסאות הבנזין והדיזל. לסיום שיפור איכות החיים בדגם זה, ניתן דגש מיוחד בעדכון זה לשיפור בידוד הרעשים בתא הנוסעים, עם חלונות צד שמשה קדמית בזיגוג כפול ברמת האבזור SHINE PACK ותוספת חומרי בידוד בתא הנוסעים.
יחידות הנעה
בתחילת דרכו, יוצע ה-C5 AIRCROSS עם שלוש יחידות הינע, כאשר החידוש העיקרי יהיה מנוע 1.2 בנזין טורבו PureTech אשר מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.3 שניות ונתוני צריכת הדלק של מנוע זה עומדים על 6.7 ליטר ל-100 ק"מ, אשר מציבים אותו בדרגת זיהום 8.
שני בסדר הוא מנוע ה-1.5 ליטר טורבו-דיזל Blue-Hdi שמפיק 130 כ"ס ב-3,750 סל"ד ו-30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.6 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 5.2 ליטר ל-100 ק"מ מציבה אותו בדרגת זיהום 7.
המנוע השלישי הוא מנוע ה-1.6 ליטר טורבו בנזין שמפיק 180 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-1,650 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.2 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 6.9 ליטר ל-100 ק"מ מציבה אותו בדרגת זיהום 13.
בהמשך הדרך תגיע לישראל גם גרסת ה-PHEV של ה-C5 AIRCROSS שמציעה 225 כ"ס, כ-32 קג"מ וטווח של 55 ק"מ על טהרת החשמל.
כל מנועים אלה משודכים לתיבות 8 הילוכים אוטומטיות מבית AISIN.
אבזור ובטיחות
סיטרואן C5 AIRCROSS ישווק בישראל בשתי רמות אבזור, FEEL ו-SHINE PACK הבכירה ושתיהן זכו לתוספות אבזור חשובות.
רמת ה-FEEL מתעדכנת עם מעבר לתאורת LED חדשה ותלת ממדית בפנסי הרכב ובאיתותים, בקרת אקלים משופרת, מראה פנימית אלקטרו-כרומטית וחישוקי 18 אינץ' בעיצוב חדש. כל זאת בנוסף לאבזור הקיים והעשיר ממילא שעיקריו לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני בגודל 12.3 אינץ', בקרת שיוט ומגביל מהירות, 3 מצבי נהיגה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת חניה עם "מבט על" וירטואלי, חיישני גשם ותאורה, תאורה לתוך פניה, פנסי ערפל עוקבי פניה, תאורת קבלת פנים וכניסה לרכב, בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' בעלת קישוריות Apple CarPlay ו-Android Auto, צבעי תאורת אווירה בתא הנוסעים, שני שקעי USB, בלם יד חשמלי ועוד…
אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אקטיבית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, מערכת סיוע שמירת נתיב נסיעה כולל תיקוני היגוי, התרעה על הימצאות רכב שטח המת, מערכת התרעת ערנות נהג, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בבקרת השיוט ועוד…
רמת האבזור SHINE PACK מוסיפה חלונות אחוריים כהים, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי, דוושות בגימור כרום, חישוקי 19 אינץ', מערכת חניה אוטומטית בניצב ובמקביל הכוללת יציאה ממקום חניה במקביל, מצלמת חניה קדמית, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', מושבים בשילוב בד ועור, חלונות קדמיים בזיגוג כפול, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען כולל חיישן תנועת רגל ועוד…
לאבזור הבטיחות ברמה זו נוספים מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת מורחבת לזיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה ושמירה על מיקום בנתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט.
מחירים:
- סיטרואן C5 AIRCROSS2 PureTeck ברמת אבזור FEEL – 168,990 שקל
- סיטרואן C5 AIRCROSS5 Blue Hdi ברמת אבזור FEEL – 172,990 שקל
- סיטרואן C5 AIRCROSS5 Blue Hdi ברמת אבזור SHINE PACK – 192,990 שקל
- סיטרואן C5 AIRCROSS6 בנזין טורבו ברמת אבזור SHINE PACK – 194,990 שקל
עם השקת הדגם החדש – משיקה סיטרואן שפה חדשה של WELCOME TO COMFORT המעניקה חבילת נוחות כוללת מהרכב ומתהליך הרכישה והשימוש בו וכוללת:
- טרייד אין במחיר מחירון לדגם הקודם (בהתאם לתקנון)
- התחייבות לטרייד אין עתידי (בהתאם לתקנון)
- 5 שנות אחריות עד 120,000 ק"מ
- 3 טיפולים ראשונים ללא עלות
- מימון בריבית אטרקטיבית
קישורים לסרטוני השפה החדשה של סיטרואן:
https://www.youtube.com/watch?v=lRF9rzlAKsE
https://www.youtube.com/watch?v=8tAfWsS0URA
https://www.youtube.com/watch?v=AcjBMBKG8XA
https://www.youtube.com/watch?v=0c5fGKMXO24
סיטרואן ברלינגו בגרסת ה-7 מושבים חוזר להיצע:
במקביל להתחלת שיווק ה-C5 AIRCROSS, ברלינגו בגרסת ה-7 המושבים חוזר להיצע גרסאות הרכב המסחרי המוביל אחרי היעדרות של יותר משנה. סיטרואן ברלינגו בגרסה זו, ישווק בישראל כשבחזיתו מנוע 1.5 ליטר Blue Hdi שמפיק 130 כ"ס ב-3,750 סל"ד וכן 30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד כשהוא משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית וברמת אבזור SHINE PACK הבכירה.
מחיר: של סיטרואן ברלינגו בגרסת ה-7 מושבים יעמוד על 184,990 שקל.