טאצ': משיקה סדרת נייר טואלט חדשה ומהפכנית.
ההשקעה במהלך כ- 4 מיליון ₪
הנייר מורכב מ-2 שכבות ייחודיות, שכבה אחת רכה, שכבה אחת חזקה.
האריזות עוצבו במראה אלגנטי ובגווני סגול ולבן, גם פנים הגליל מעוצב ובמקום קרטון רגיל מופיע הלוגו של טאצ' על רקע לבן.
את קמפיין ההשקה מלווה מבצע פרסים:
בתוך החבילות של נייר הטואלט החדש, מסתתרים גלילי הפרס המסומנים במדבקת זכייה.
מאות פרסים יקרי ערך יחולקו למי שימצאו את גליל הפרס.
בין הפרסים: דייסון V11, שייקר נינג'ה, סיר טיגון נינג'ה, מארזי שי יוקרתיים של מוצרי טאצ' ועוד…
המבצע ילווה בקמפיין רחב היקף במדיות השונות כולל T.V
נתונים : צריכת נייר ביתי בישראל:
צריכת נייר לשימוש ביתי : כ 16 ק"ג לנפש בשנה.
גודל השוק השנתי של נייר טואלט בישראל :כ 1 מיליארד ₪.
כושר הייצור השנתי של "שניב" – 35 אלף טון נייר
את נייר הטואלט של טאצ' ניתן להשיג ברשתות השיווק ובאתר האונליין של טאצ' touchonline.co.il
מחיר מומלץ לצרכן:
32 גלילים – 29.90 ₪
40 גלילים – 36.90 ₪