צילום: יח"צ חב' "מילוטל"
חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות.!
חתמה על הסכם לכניסת המוצרים של החברה לרשת רמי לוי (56 סניפים).
כיום משווקים מוצרי "מילוטל" בלמעלה מ-800 נקודות מכירה ברשתות כגון: יוחננוף, קינג סטור וחנויות מזון נוספות. מטרת החברה להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום.
מפעל "מילוטל" ממוקם באזור התעשיה מילואות צפון סמוך לגבול לבנון ובימים אלו חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה.
חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה הסכם לכניסה לרשת רמי לוי. ברשת רמי לוי יש כיום 56 סניפים ברחבי הארץ.
רשת רמי לוי תשווק בשלב זה שני מוצרי צ'יפס: צ'יפס קלאסי וצ'יפס אמריקאי .
כיום משווקים מוצרי "מילוטל" בלמעלה מ-800 נקודות מכירה ברשתות כגון: יוחננוף, קינג סטור, סופר ברקת, קשת טעמים, Merkaza ,מחסני מזון חינם פלוס, פרשמרקט ורשתות אונליין מובילות: וולט ויאנגו דלי וחנויות מזון נוספות.
*מטרת החברה להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום.*
מפעל "מילוטל" ממוקם באזור התעשיה מילואות צפון סמוך לגבול לבנון ובימים אלו חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה. ההפצה מתבצעת באמצעות חברת דיפלומט.
לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה "מילוטל" מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. "מילוטל" בוחרת את זני תפו"א המתאימים ביותר, בעונה הנתונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה.
מבדיקה שנערכה ע"י חברת מילוטל עולה שהישראלי צורך בממוצע כ- 35 ק"ג תפוחי אדמה בשנה מתוכם כ- 15 ק"ג צ'יפס.