Shake Shack – צילום: MY SOCIAL.
קינוח מפנק, ציור קיר אמנותי ולוקיישן חדש.!
Shake Shack חושפת את ה- Shack השלישי בישראל.
ה- 'Shack' החדש ייפתח בביג פאשן גלילות, מתחם הקניות הגדול בישראל.
Shake Shack משיקה את ה- Shack החדש שלה בביג פאשן גלילות, מתחם הקניות הגדול בישראל, שישתרע על פני 280 מ״ר ויציע 146 מקומות ישיבה, יעוצב בקונספט קלאסי המשלב חומרים טבעיים. לכבוד הפתיחה, יושק קינוח חדש בשיתוף פעולה עם רביבה וסיליה, כחלק מהפעילות של Shake Shack ישראל העובדת עם ספקים, יצרנים ואמנים מקומיים.
מותג ההמבורגרים האמריקאי Shake Shack פותח את ה- Shack החדש והשלישי בישראל, בביג פאשן גלילות – מתחם הקניות הגדול בישראל. ה- Shack יכלול 146 מקומות ישיבה בסך הכול: 58 מקומות בפנים ו-88 מקומות בחוץ, ומעוצב בקונספט קלאסי המשלב חומרים טבעיים ועל זמניים כמו עץ, נחושת ואלומיניום. בנוסף, כחלק מעיצוב המקום, Shake Shack משתפים פעולה עם אנטוניה לב, אומנית ישראלית שיצרה ציור אומנותי על הקיר המרכזי במסעדה, המשלב את חוויית ה-Shack יחד עם אלמנטים מהסביבה הלוקאלית.
Shake Shack ישראל עובדים עם ספקים, יצרנים ואמנים מקומיים, על מנת ליצור חוויה ייחודית לקהילה המקומית והערים השכנות. ב- Shack Shakeגלילות האורחים יוכלו ליהנות מקינוח גלידת קונקריט "רד קראמבל", בשיתוף 'רביבה וסיליה', המוסד הקולינרי הותיק והמוערך המציע חוויית בוטיק קפדנית ואיכותית. כמו כן, התפריט יכלול את מנת הדגל של המותג ה- ShackBurger®העשוי מ-100% בקר אנגוס, ללא הורמונים וללא אנטיביוטיקה יחד עם צ'יפס פריך קלאסי. כמו כן, הלקוחות יוכלו להנות משייקים הנעשים במקום, בירה, יין, קוקטיילים, גלידה תוצרת בית ועוד…
מורשת האוכל הקולינרית של Shake Shack מבוססת על השראה של מסעדות יוקרה. הדבר בא לידי ביטוי במחויבות למציאת מרכיבים מדויקים וטובים, הכנה במקום וטריות, אירוח ואיכות, וכל זאת בשילוב עם האווירה המהנה והתוססת, זיכו את המותג בקהל מושבע ברחבי העולם.
באפריל 2023 הודיעה Shake Shack הבינלאומית על הסכם עם איש העסקים הראל ויזל וקבוצת ירזין-סלע מסעדות להקמת ותפעול המותג בישראל. ה-Shack הראשון בישראל נפתח ברחוב דיזנגוף בתל אביב והשני בראשון לציון Fashion G, המותג צפוי לפתוח 15 מסעדות עד סוף 2033.
אודות: SHAKE SHACK:
Shake Shack מגישה מנות 'קלאסיקות אמריקאיות' בגרסאות איכותיות באמצעות שימוש במרכיבים הטובים ביותר. המותג ידוע במנות ההמבורגרים הטעימים שלו, העוף הקריספי, מילקשייקים, לימונדה תוצרת בית, בירה, יין ועוד. בזכות שילוב של אוכל איכותי במחיר מצוין, אירוח ושירות ברמה גבוהה ומחויבות ליצירת חוויות קולינריות, Shake Shack הפכה במהירות למותג אייקוני נחשק.
המטרה המובילה של Shake Shack היא Stand For Something Good®– מבחירת חומרי הגלם המובחרים ופיתוח עובדים, ועד עיצובים מעוררי השראה והשקעה בבניית ופיתוח הקהילה.
מאז שה-SHACK המקורי נפתח בשנת 2004 במדיסון סקוור פארק בניו יורק, החברה התרחבה ליותר מ-570 מיקומים ברחבי העולם, כולל למעלה מ-370 ב-34 מדינות בארה"ב ובמחוז קולומביה, ו-200 מיקומים בינלאומיים ברחבי לונדון, הונג קונג, שנגחאי, סינגפור, מקסיקו סיטי, איסטנבול, דובאי, טוקיו, סיאול ועוד…
מידע נוסף: shakeshack.co.il | IG: @shakeshackil