כותרות אחרונות
Search

ביום ההולדת 77 למדינת ישראל, המותג "אחלה" של "שטראוס" חוגג 30 שנה עם הסלטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהסיפור הישראלי.

צילום: סטודיו "שטראוס"

 

ביום ההולדת 77 למדינת ישראל, המותג "אחלה" של "שטראוס" חוגג 30 שנה  עם הסלטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהסיפור הישראלי.

המותג "אחלה" של "שטראוס" מציין שלושה עשורים של פעילות ענפה עם סלט הדגל חומוס וסלטים נספים בטעמים המלווים את הרגעים הכי ישראליים, מהשולחן הביתי ועד הפיקניק ביום העצמאות.

 

יום העצמאות נחשב לאחד המועדים הבולטים בצריכת חומוס וסלטים מוכנים בישראל. מותג ’אחלה’ של "שטראוס", הפועל מזה שלושה עשורים, צפוי לתפוס מקום מרכזי גם השנה בחגיגות ובפיקניקים ביום העצמאות ברחבי הארץ.

 

צילום: סטודיו "שטראוס"

 

צוות האגרונומים של 'אחלה' פועל בשטח בשיתוף פעולה הדוק עם חקלאים ברחבי הארץ – משלב התכנון ועד הקטיף – במטרה להבטיח איכות בלתי מתפשרת של חומרי הגלם, מכרוב ופלפלים ועד חמצה (צמח ממשפחת הקטניות המשמש להכנת חומוס). הירקות מועברים מהשדה למפעל המזון של שטראוס בכרמיאל תוך שעות ספורות מהקטיף, על מנת להבטיח טריות מרבית.

 

צילום: סטודיו "שטראוס"

 

החומוס אינו רק מזון – הוא חוויה תרבותית המצויה כמעט בכל בית בישראל. בשנות ה-90', כאשר החומוס היה עדיין נחלת המסעדות והמעדניות, זיהתה שטראוס את הפוטנציאל להנגשת המוצר לצרכן הביתי והשיקה את 'סלטי אחלה'. מאז, ביסס המותג את מעמדו כמוביל בשוק הסלטים המוכנים בישראל, עם 46% מנתח השוק, תוך שילוב של איכות, חדשנות ומגוון טעמים.

 

צילום: סטודיו "שטראוס"

 

השנה, בצל אתגרי האקלים והירידה בגידולי החמצה בישראל, ממשיכה 'אחלה' להשקיע בפרויקטים וניסויים חקלאיים לשיפור היבול. המותג ממשיך להקפיד על פיתוחים קולינריים מתקדמים והשבחת מוצריו, תוך התאמה מתמשכת לטעם הישראלי. הקפדה זו, לצד חיבור עמוק לחקלאות המקומית, מבטיחה כי טעמי 'אחלה' נשמרים אהובים ועקביים בקרב הצרכנים. כך, גם השנה, בעת חגיגת 30 שנות פעילות, 'אחלה' ממשיכה להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה הקולינרית הישראלית – מהפיקניק ועד שולחן יום העצמאות.