כותרות אחרונות
Search

אז כמה תשלמו על חתונות בחורף 2025? – טרנדים בעיצוב חתונות באדיבות רשת "LAGO".

 מתחם "LAGO" – חתונתם של שירן ותומר לקמיש – צילום: רונן בוידק

 

 

אז כמה תשלמו על חתונות בחורף 2025? –  טרנדים בעיצוב חתונות באדיבות רשת "LAGO".

עונת החתונות של חורף 2025 כבר בפתח, וזוגות רבים נמצאים בעיצומו של תכנון היום המיוחד שלהם. עמית קפואנו מנכ"ל רשת LAGO אשר לה שלושה מתחמי אירועים, על עלויות מתחמי אירועים והטרנדים החדשים לעונת החורף:

חתונות חורף 2025 מבטיחות להיות חגיגה של אלגנטיות, חמימות ויצירתיות. זוגות בוחרים לעטוף את החתונה שלהם באווירה ייחודית, המשקפת את האישיות שלהם ואת הטעם האישי שלהם.

 

עמית קפואנו מנכ"ל רשת LAGO צילום: יח"צ

עמית קפואנו מנכ"ל רשת LAGO: "עבור זוגות רבים, בחירת אולם אירועים היא אחת ההחלטות החשובות והיקרות ביותר בתכנון החתונה. טווח המחירים למנה באולמות/מתחמי אירועים רחב מאוד, ויכול לנוע בין 170 ש"ח ל-500 ₪ למנה. הדבר תלוי במספר גורמים ביניהם – מיקום האירוע: באירועים במרכז הארץ, העלויות יהיו גבוהות בצורה משמעותית מאשר בפריפריה; העונה שבוחרים (בעונת הקיץ המחירים מאמירים); יום החתונה וכמובן מספר המוזמנים".

 

  • עונת השנה: בקיץ, שהיא עונת החתונות הפופולרית ביותר, מחירי המנות יהיו גבוהים יותר מאשר בחורף.
  • יום בשבוע: אירועים אשר מתקיימים בסופי שבוע, יהיו יקרים יותר מאשר אירועים שמתקיימים בימים ראשון עד רביעי.
  • כמו כן תאריכים: באם ישנו תאריך מבוקש כמו ערב חג שלאחריו חופש, או סתם תאריך זכיר כדוגמת 8.8, 12.12, או יום של משחק יורו, סביר שיתומחר בעלויות גבוהות מתאריך אחר, בדיוק כמו חתונות חמישי או שישי צהריים, שיותר יקרות מהימים האחרים.
  • סוג האירוע: חתונות גדולות ויוקרתיות יהיו יקרות יותר מחתונות קטנות ופשוטות יותר. וכמו כן חתונות שמחייבות הקמה מ0 בתנאי שטח למשל, עלותן תהיה גבוהה בהרבה.
  • מחיר המנה עשוי לכלול שירותים נוספים כמו הגשת שתייה, סידורי שולחן, תאורה והגברה.

 

מתחם "LAGO" – חתונתם של שירן ותומר לקמיש – צילום: רונן בוידק

 

מחירים ממוצעים למנות במתחמי ואולמות אירועים בארץ לעונת חורף 2025:

באזור הדרום מחירי המנות ינועו בין 170-240 ₪

באזור הצפון מחירי המנות ינועו בין 180-250 ₪

באזור המרכז מחירי המנות ינועו בין 290-500 ₪

 

*חשוב לציין שמדובר בממוצעים בלבד וייתכנו סטיות משמעותיות במחירים בין אולם לאולם.

 

הטרנדים הבולטים ביותר לחתונות חורף 2025:

  • צבעים עמוקים וחמים:  במקום גוונים פסטליים, זוגות בוחרים בפלטת צבעים עשירה ומלאת עומק, כמו בורדו, ירוק כהה, סגול וזהב. צבעים אלו מעניקים לחתונה אווירה חמימה ואלגנטית, מושלמת לחורף.
  • טקסטורות עשירות:  בדים כבדים, קטיפה, פרווה מלאכותית ועיצובים משובחים הופכים את עיצוב החתונה למפואר ויוקרתי. שולחנות ערוכים בבדים יוקרתיים, נרות ענקיים והוספת אלמנטים טבעיים כמו ענפים יבשים יוצרים אווירה חורפית קסומה.
  • עיצובים אישיים:  זוגות מחפשים דרכים להפוך את החתונה שלהם לייחודית ואישית. הם משלבים אלמנטים אישיים בעיצוב, כגון תמונות משפחתיות, חפצים בעלי משמעות, ואפילו יצירות אמנות מקוריות.
  • תפריטים עונתיים: תפריטי החתונה מתמקדים במרכיבים עונתיים טריים, כמו פירות יער, דלעת, תפוחים ואגסים . שף לאגו ניר דביר, מכינים מנות ייחודיות ומפתיעות.
  • תאורה חמימה ואווירה אינטימית: תאורת נרות, גופי תאורה תלויים ואורות ניאון רכים יוצרים אווירה חמימה ואינטימית, מושלמת לריקודים ולחגיגה עד השעות הקטנות של הלילה.
  • קינוחים מיוחדים: קינוחים מוגשים בצורה יצירתית, כמו עוגות קומות מפוארות, שולחנות קינוחים עשירים, ובר שוקולד מפנק.
  • פעילויות חורפיות: זוגות משלבים פעילויות חורפיות בחתונה שלהם, כגון פינות מדורה, בר ומשקאות חמים.

 

מתחמי האירועים "LAGO"

 

רחוב המאה ועשרים 6, ראשון לציון טלפון: 072-280-0100

 

אתר מתחמי "LAGO"  אינסטגרם "LAGO"

 

אינסטגרם SOUL , אינסטגרם SPIRIT, אינסטגרם דואאה

 

מתחמי האירועים של רשת "LAGO"  

רשת "LAGO" הוקמה ב 2015 בבסיס המחשבה, להוביל סטנדרט חדש בעולם האירועים, האירוח והכנסים, המאפשר תפירה אישית לכל חלום; באחד הלוקיישנים היפים במרכז, בראשון לציון, על שפת אגם קסום מוקף צמחיית פרא, שוכן מרכז הכנסים והאירועים,  LAGO מקום ללא גבולות בו ניתן לברוא כל פנטזיה, להוציא לפועל כל חלום ולצאת לכל הרפתקה. הקומפלקס העצום בגודלו מכיל 3 מתחמי אירועים, לכל אחד מהם עיצוב ומאפיינים ייחודיים: Spirit – החלל של ספיריט מתפרש על שטח של 1600 מ"ר, מתנשא לגובה 7 מטרים ללא מפלסים ועמודים, ומיועד להעניק חוויה לכל החושים לכ-540 עד 2,500 אורחים; Soul -הבוטיקי, הביתי והאינטימי: מתחם בוטיק יפהפה לאירועי יוקרה עד 450 אורחים, הנפרש על 700 מ"ר של חלל אלגנטי ואינטימי, עם פינות לאונג' חמימות מול האגם;  ודואאה – הגן המודרני, על שפת אגם ציורי. בכל המתחם ניתן לקיים אירועים עד 4,500 איש.

 

"LAGO"  כנסים ואירועים עסקיים בהתאמה אישית

כל הפקה היא עולם שלם של תכנים מרגשים, חווייתיים, בעלי אימפקט עוצמתי לכל הנוכחים. גם בעולם האירועים והכנסים העסקיים, אין סטנדרט יחיד, אלא נוכל לתפור אירוע למידות כל לקוח, על פי תקציב, קונספט וכל אשר תרצו.  LAGO הביאו עמם תפיסה חדשנית, יוצאת דופן בעולם האירועים העסקיים, של שלושה מתחמים שונים המספקים את כל השירותים. חללים שניתן להתאים לכל סוגי הכנסים, מאירוע אינטימי ועד כנס, במסגרתו מתנהלים מספר אירועים במקביל.