כותרות אחרונות
Search

בנק מרכנתיל השתתף בוועידה הכלכלית לעסקים בימי קורונה שהתקיימה בימים אלה בפארק תעשיות קיסריה ביוזמת "ביזקו".

בתמונה: ציון בקר סמנכ"ל וראש החטיבה הפיננסית בבנק "מרכנתיל" בוועידה הכלכלית לעסקים שם – צילום: יח"צ "מרכנתיל"

 

 

בנק "מרכנתיל" השתתף בוועידה הכלכלית לעסקים בימי קורונה שהתקיימה בימים אלה בפארק תעשיות קיסריה ביוזמת "ביזקו".

בוועידה הכלכלית לעסקים בימי קורונה שמתקיימת בימים אלה בפארק תעשיות קיסריה ביוזמת "ביזקו" – (חממה עסקית המייצרת ומקדמת הזדמנויות עסקיות), ייצגו את  בנק "מרכנתיל" ציון בקר  סמנכ"ל וראש החטיבה  הפיננסית בבנק ורונן צדיק – מנהל סניף "מרכנתיל" בחדרה.

 

ציון בקר  סמנכ"ל וראש החטיבה  הפיננסית בבנק "מרכנתיל" בוועידה הכלכלית לעסקים שהתקיימה בפארק תעשיות קיסריה ביוזמת "ביזקו":" בנק "מרכנתיל" מציע לעסקים מעטפת פיננסית של שירותים ומענה מלא לכל הצרכים כגון פתרונות מימון, הלוואות בערבות מדינה ודחיית תשלומים במסגרת ההיערכות פיננסית של העסקים לאחר הסגרים".

 

ליאת זילברמן יו"ר ומייסדת ביזקו :"משבר הקורונה יצר הזדמנויות חדשות ואתגרים בחיי העסקים".

 

בקר פתח את הכנס בסקירה מאקרו כלכלית בעקבות היציאה מהסגר השני: "הסגר הראשון עמד בסימן היערכות פיננסית של העסקים לאתגרים החדשים, כבנק אנו מעניקים מעטפת מלאה של שירותים ומוצרים ובכך מציעים, למעשה, מענה מלא לכל הצרכים הפיננסיים – מגוון פתרונות מימון כגון מהלוואות בערבות מדינה ודחיית תשלומים. אני קורא לבעלי עסקים למנף את היציאה מהסגר השני להיערכות אופרטיבית בדגש על פתרונות דיגיטליים של ערוצי המכירה בעסק כדי להבטיח צמיחה של העסק בכל זמן. קיום הכנס וההשתתפות של כולנו בכנס בפורמט הזה, מעידים יותר מהכל על השינוי שנדרש מכם כבעלי עסקים להסתגל למציאות החדשה, למקסם את פוטנציאל הדיגיטל, לחשוב מחוץ לקופסא ולייצר ללקוחות שלכם ערכים באופן שונה ממה שהורגלתם עד כה. כולנו מייחלים לסיומו המהיר של המשבר וחזרה לשגרה טובה ובריאה – עלינו לזכור כי גם עם החזרה לשגרה חלק מהשינויים בהרגלים שלנו ובמיוחד אלה המקנים לנו נוחות ויעילות, ישארו גם בהמשך הדרך. בנק מרכנתיל מעניק חסות למיזם זה של ביזקו בשל החשיבות הרבה שהוא רואה בחיזוקם של העסקים בתקופת הקורונה בדרך של לימוד והטמעה של שיטות עבודה המתאימות ומסתגלות למצב הקיים".

 

בתמונה: ציון בקר סמנכ"ל וראש החטיבה הפיננסית בבנק "מרכנתיל" בוועידה הכלכלית לעסקים שם – צילום: יח"צ "מרכנתיל"

 

בפאנל מומחים בהשתתפות מיכאל כרסנטי מנכ״ל נכסי קיסריה ופארק התעשייה קיסריה,  עופר ויתקון מנכ״ל ריג'ס ישראל, ליאת זילברמן, מרי קסלר לופו ורחל מולא נצר –מנהלות שותפות בביזקו,  רונן צדיק – מנהל סניף בנק "מרכנתיל" בחדרה, ויטל סיטון בן ארי רו"ח ויועצת מס ושירן אבקסיס יועצת כלכלית,  ציינה הגב' רחל מולא נצר מנהלת שותפה בביזקו   כי "משבר הקורונה יצר צרכים חדשים בשוק, גם בחיי הלקוחות שלכם, בין אם הם עסקיים ובין אם הם פרטיים. הבינו את הצרכים הללו והתאימו להם מוצרים (חדשים או קיימים, שיעברו התאמה) ושמרו על פעילות עסקית שוטפת."

 

רונן צדיק מנהל סניף "מרכנתיל" חדרה התייחס לשירותיות ולמקצועיות המאפיינות את השירות ב"מרכנתיל" ואת ההיערכות לתקופת משבר הקורונה: "המוטו של "מרכנתיל" הוא ש "עסקים עושים עם אנשים"  – זה המסר של הבנק שלנו ואנחנו מיישמים אותו ביום יום, החל מהקשר הישיר לבנקאי ללא מעבר דרך מוקדים טלפונים ועד הבנקאים העסקיים שלנו שמתמחים בעסקים קטנים ובינוניים ומייצרים פתרונות המתאימים לצרכי הלקוחות גם בימים מאתגרים אלו. בנוסף,  הבנק מנגיש את כל הפעילות שלו באפליקציה עסקית ייעודית ובאתר עסקים פלוס המתקדם".

 

מיכאל כרסנטי מנכ״ל נכסי קיסריה ופארק התעשייה קיסריה  הוסיף : "חיוני להיערך תזרימית למשבר מתמשך אבל במקביל צריך להבטיח גם פריצה קדימה וכיבוש נתחי שוק נוספים – ביום שאחרי. אני בטוח שמומחי "מרכנתיל" יוכלו לסייע לכם בכך".