כותרות אחרונות
Search

FEEL PERFUME BAR המקום להתחדש בקולקציית בשמים שמתאימה לכל אירוע ולכל מזג אויר….

קיץ ארמוטי ב FEEL PERFUME BAR

הטמפטורות עולות ואיתן מגיע הקיץ הישראלי, שאם יש משהו שמאפיין אותו יותר מהכול, אלו האירועים והחתונות שמתרחשים בקצב מסחרר.

 

כמו כולם, גם לכם בוודאי יש עשרות מגנטים מהאירועים על המקרר. כולם אוהבים את המגנטים האלו משום שהם מקשטים לנו את המטבח ואת החיים עם הרגעים הכי יפים שלנו – כולם שמחים, מתרגשים, לבושים יפה וחוגגים שימחה כזו או אחרת עם המשפחה והחברים.

 

צילום: יח"צ

 

אך יש דבר אחד שאי אפשר לראות במגנטים וזה הניחוח איתו הגעתם לאירוע. השקעתם בשמלת ערב חגיגית או חליפה אלגנטית, נעליים יוקרתיות, תכשיטים מיוחדים ואפילו עיצוב שיער ואיפור מוקפד, אבל אף מראה אינו מושלם בלי ריח מושלם שילווה אתכם אל תוך הערב החגיגי.

 

צילום: יח"צ

 

FEEL PERFUME BAR הוא המקום להתחדש בו בקולקציית בשמים שמתאימה לכל אירוע ותוכל להיות חלק בלתי נפרד מהלוק שלכם. ב- FEEL PERFUME BAR אתם בוחרים את סוג הבושם המתאים שלכם, מתוך בר הבשמים הייחודי שלנו, המכיל ניחוחות מגוונים. הבושם הנלווה לאירוע צריך להיות רענן וכריזמטי מצד אחד ומכובד ומרשים מצד שני. את השילוב הנהדר הזה תוכלו למצוא אצלנו בבר, הכולל מבחר גדול לגברים ונשים כדי שכל אחד יוכל להתחדש בבושם שמתאים ללבוש ולהרגשה.

 

צילום: יח"צ

 

לצד אירועי הערב המפוארים, עונת הקיץ מזמנת לנו גם שלל אירועי צהריים, בהם החום בשיאו ובהתאם לכך גם הלבוש, סמי פורמאלי וקליל יותר. גם לאירועים אלו FEEL PERFUME BAR מציעה פתרון מלא, בצורת בישום בניחוחות צעירים, קלילים ופירותיים, המתאימים לקו הכללי של הלבוש ושל שעת היום.

 

צילום: יח"צ

 

FEEL PERFUME BAR מאחלת לכם רק שמחות ומזמינה אתכם לבקר כבר היום בבר המעוצב, שם הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם בבחירת הבושם המתאים וימזוג אותו לבקבוק בגודל ובצורה לבחירתכם. לאור ריבוי האירועים הקיץ הזה, אנו ממליצים לקנות מספר סוגים של בשמים ולדעת שאתם מכוסים בכל אירוע אליו תוזמנו.

 

צילום: יח"צ

ניתן להשיג:

www.feelperfume.co.il

פייסוק: Feel Perfume Bar – בר בשמים

אינסטגרם: feelbar

 

קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א.

קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים.

קניון עופר הקריון- דרך עכו 192,קריית ביאליק.

קניון הזהב , ראשל"צ.

גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2