כותרות אחרונות
Search

קולקציית בגדי הים לגבר 2017 Summer collection של המותג ORIGINAL PENGUIN

ORIGINAL PENGUIN

קולקציית בגדי הים לגבר 2017 Summer collection

צילומים: יח"צ

המותג אורג'ינל פינגיווין משיק לקראת הקיץ החם את קולקציית בגדי הים לגבר לשנת 2017. הקולקציה מורכבת משני מקורות השראה ייחודים וקונטרסטיים היוצרים קונספט יחיד ומקורי.

בעונה החדשה  Original Penguin חוזרת אל עברה, אל שורשיה האותנטיים שבאו מן התרבות האמריקאית-אורבאנית. מקור ההשראה השני לקוח מעולם הסאפרי הבא לידי ביטוי בעזרת הדפסי בעלי – חיים, צמחייה וצבעוניות אפריקאית.

קונספט הסאפרי – אורבאני מיוצג בעזרת צבעוניות נקייה הנשברת על ידי איורים והדפסים משחקיים. הבדים נבחרו בקפידה והינם בעלי טקסטורה מחוספסת. לוגויים במרכז, והדפסים גיאומטריים. פלטת הצבעים מורכבת מאדום- סמבה, כחול- דיווה, וגוונים זהובים- צהבהבים.

 

כל אלו יחד יוצרים קולקציית אופנה רטרו- ספורט פרקטית, המהווה שילוב מנצח של הנאה ופונקציונאליות העומדת בסטנדרט המותג-  an Original Penguin

 

בשנת 1996 נרכש המותג על ידי פרי אליס אינטרנשיונל . ועל ידי הבעלים טוני אשר ידוע באהבתו הרבה ליהודים בכלל ולישראל בפרט. את המותג פינגווין ניתן למצוא בחנויות יוקרתיות ברחבי ארה"ב.

המותג נודע בקרב "סלבס" בעולם כגון: בראד פיט , ג'ייק ג'יילנהאל , ואת אדם ברודי, כמו גם את חברי האינטרפול , ארקטי קופים , ו All-American Rejects 'frontman, טייסון ריטר.

 

ניתן למצוא:

אתר מסחר אלקטרוני ייעודי –  www.originalpenguin.com

אינסטגרם@originalpenguin 

פייסבוק עולמי: Originalpenguin 

רטרו- תל אביב, קינג ג'ורג' . זיקו- נצרת עלית, קניון מבנה. אברבנל- פתח תקווה, שכונת התקווה 14. טורנדו- אשדוד, קניון סיטי. בן מן וואר- תל אביב, קניון G קומה 1

אקסטזי נענע- טבריה, הירדן 6. אקסטזי שוז- עפולה, הנשיא 10.

שיגעון/ ת.י.ל קוקי שיווק אופנה בע"מ- ירושלים, קניון מלחה.

דיפרטמנט סטור- תל אביב, דיזינגוף 155

מותגי יוקרה- הרצליה, סוקולוב 39

אנג'ל מותגים- נתניה, הרצל 54

פלאטון- חיפה, גרנד קניון

אינפיניטי מותגים/טרגט פוינט סוכנוות בינ"ל בעמ- בית שאן, העמל 7 (מתחם צים סנטר)

בוטיק פרינס- חולון, סוקולוב 53

ONE PROJECT אתר אינטרנט- רמלה, הר הגלבוע 1

האוס אוף סטייל- רחובות הרצל 130

אברמוביץ- זכרון יעקוב.

טופ מן- אשקלון

 

 

על המותג ועל מספרת הגברים המושלמת ברבריה

המותג האמריקאי היוקרתי אוריג'ינל פינגווין אשר נחת  בסערה בישראל מביא איתו בשורה של סטייל איכותי לגבר וחורט על דגלו את המשפט היו אורג׳יגנלים  be an original

 

הבגדים של אורג׳ינל פינגוון מאאפשרים לכל גבר להרגיש בנוח ולהיות אופנתי שזה הדבר שהכי  מתאים לגבר הישראלי.

 

קולקצית בגדי ים היא מיוחדת ומאפשרת לכל אחד מכם ללכת לים בישראל ולהרגיש בחו"ל, עם דוגמאות מיוחדות וצבעי ים מרהיבים, ובטקסטרות מיוחדות שלא יאפשרו לבנות בחוף להוריד מכם את העיינים.

 

מותג הבגדים שם לעצמו למטרה למצוא את הגברים שמתלבשים הכי יפה בישראל ולא רק לאירוע או ליציאה אלא גם   בשגרת היום שלהם, כאשר הם  קמים בוקר בוקר לעבודה.

 

אחד המקומות בהם תוכלו למצור גברים כאלו הם בברבריה, הברבריה הינה מספרת גברים  מושלמת עם המון סטייל של וינטג', ממש כמו המספרות של שנות ה50 ולהם 3 סניפים ברחבי הארץ, שיוציאו אותך הכי שיקי שיש, הישר אל הקיץ הישיראלי.

 

אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם לא רק מהגברים המוכשרים שעובדים שם אלא גם מהסטייל  היחודי שלהם בזכות הבגדים האורג׳ינלים של  אוריג'ינל פינגווין.