כותרות אחרונות
Search

"Harman" ו-"CARIAD" השיקו חנות אפליקציות להעצמת חוויית הנהיגה ואורח החיים הדיגיטלי עבור יצרנית הרכב פולקסווגן.

מולטי מדיה חדשנית "הרמן" – צילום: קריאד

 

"טיקטוק", "וובקס" ו"ספוטיפיי" – היישר למכונית שלכם.

"Harman" ו-"CARIAD" השיקו חנות אפליקציות להעצמת חוויית הנהיגה ואורח החיים הדיגיטלי עבור יצרנית הרכב פולקסווגן.

 

המכוניות הראשונות – של "אאודי" – המצויידות בפתרון החדש – ינועו על הכבישים כבר מחודש יולי 2023 ומאוחר יותר יצטרפו שאר המותגים בקבוצה. בין השותפים הראשונים הנוספים שאת האפליקציות שלהן ניתן יהיה למצוא במכוניות: מאפו (Mappo) הישראלית של הח״כ לשעבר דדי צוקר, ערוץ מזג האוויר, אתר המשחקים FRVR, אמזון מיוזיק ו-YELP . 

 

מולטי מדיה חדשנית "הרמן" – צילום: קריאד

 

Harman, חברה בת של Samsung Electronics, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות למכוניות מקושרות ופתרונות IT אחרים, בשיתוף חברת התוכנה CARIAD המתמחה בפיתוח תוכנה לתעשיית הרכב, השיקו חנות אפליקציות עבור מותגי הרכב של יצרנית המכוניות פולקסווגן.

 

המותג הראשון בו יותקן הפתרון במהלך יולי 2023 הוא אאודי (עם מספר דגמים) ואחריו יצטרפו שאר המותגים. חנות האפליקציות תאפשר לנהגים ולנוסעים לגשת לתכנים שיסופקו על ידי אאודי, פורשה ופולקסווגן ולרשימה ארוכה של תכנים מצד שלישי, הכוללים יישומי מוסיקה, וידאו, משחקים, ניווט, מזג אוויר ועבודה מרחוק. התכנים יתעדכנו כל הזמן ובהמשך יתוספו עוד מגוון שירותים. בין שאר השותפים הראשונים שאת האפליקציות שלהן ניתן יהיה למצוא במכוניות: מאפו (Mappo) הישראלית של הח״כ לשעבר דדי צוקר, טיקטוק, ספוטיפיי, ערוץ מזג האוויר, אתר המשחקים FRVR, אמזון מיוזיק, YELP וסיסקו.

 

מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל: צילום: סמדר כפרי

 

מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל: "חוויית השהייה במכונית עוברת לשלב הבא כשהנהגים ייהנו מיתרונות של הפיכת המכונית מכלי רכב לעוזר חכם שמספק שלל חוויות מהסוג הדיגיטלי לנהגים ולנוסעים. יש כאן למעשה חיבור שמקשר את הנהגים עם אורח החיים הדיגיטלי שלהם אותו הם מכירים היטב. כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים בין מכוניות הוא החוויה בתוך תא הנהג״. לדברי גבע, חנות האפליקציות החדשה משלבת את ה- Harman Ignite Store (שחלקו פותח בישראל) המיועד למערכות אינפוטיינמנט במכוניות שיאפשר למותגי הקבוצה לנהל את התכנים מצד שלישי ואת הקשר עם משתמשי הקצה".

 

לדברי גבע, האפליקציות בחנות החדשה מפגינות עושר רב של תכנים והן נכתבו או הותאמו במיוחד למכוניות. ״חנות מבטיחה שהאפליקציות במכונית עומדות בדרישות האבטחה והבטיחות הגבוהות ביותר בתעשיית הרכב ולמפתחים תשמר היכולת לעדכן אותן ולשדרגן בכל זמן נתון).

 

אודות "Harman":
החברה מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שירותי התוכנה של "HARMAN" מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל.

 

החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים. בישראל רכשה "HARMAN" בעבר ושילבה בפעילותה את חברת "iOnRoad", מתחום ההתרעות בדרך, "Red Bend" המאפשרת לעדכן מרחוק את כלל מערכות התוכנה ברכב (OTA) וחברת הגנת הסייבר לרכב, "TowerSec". בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת "סמסונג אלקטרוניקס" תמורת 8 מיליארד דולר.