כותרות אחרונות
Search

ב"סלקום TV" פותחים את שנת 2023 עם סדרות מעולות.!

תמונה באדיבות: סלקום  TV

 

ב"סלקום TV" פותחים את שנת 2023 עם סדרות מעולות.! 

 

אמריקה גוט טאלנט: אול סטארס – רק בסלקום TV – 6.1.2023 (שבועי):

תוכנית הכישרונות הגדולה בעולם חוזרת בעונה חדשה! הפעם המתחרים הם לא אנונימיים, אלא מתמודדים מכל עונות התוכנית שחוזרים להופיע מול השופטים הקבועים: סיימון קאוול, היידי קלום, האווי מנדל וטרי קרוז.

 

פוסטר אמריקה גוט טאלנט – תמונה באדיבות: סלקום  TV

 

האחרונים מבינינו – The Last of Us – 16.1.2023 (שבועי) – מבית HBO:

הסדרה הגדולה החדשה מבית HBO שמבוססת על משחק המחשב הפופולרי באותו שם. בעולם פוסט-אפוקליפטי שבו רוב האנושות מושמד בידי וירוס קטלני, לוקח על עצמו מבריח משימה מסוכנת: להעביר ילדה שפיתחה חסינות לווירוס כדי להבין האם היא נושאת את המפתח להמשך קיומו של המין האנושי.

את הסדרה כתב קרייג מאזין (צ'רנוביל) ומככבים בה פדרו פסקל (מלחמת הכוכבים – המנדלוריאן, וונדר וומן 1984) ובלה רמזי (משחקי הכס).

 

פוסטר האחרונים שבינינו – תמונה באדיבות: סלקום  TV

 

חוקי המשחק – Game Theory with Bomani Jones S2 – 24.1.2023 (שבועי) – מבית HBO:

העיתונאי ושדר הספורט בומאני ג’ונס מגיש לייט-נייט שבועי שמדבר על אירועי הספורט החמים בשבוע החולף, ומתייחס גם לנושאים מוחץ למגרש כמו פוליטיקה, כלכלה וגזענות.

 

זמן אמיתי עם ביל מאהר (עונה 21) – Real Time with Bill Maher S21 – 24.1.2023 (שבועי) – מבית HBO:

העונה ה-21 של הלייט נייט של הסאטיריקן המפורסם מגיעה לסלקום TV ותשודר בסמוך לשידור בארצות הברית. בכל שבוע יארח מאהר פוליטיקאים, שחקנים ואורחים שיגיבו לאירועי השבוע ובעיקר – ישמעו מה לו יש לומר עליהם.

 

המלך – The King S1 – רק בסלקום TV – 26.1.2023 (שבועי):

דרמת מתח איטלקית. המפיק של "החברה הגאונה" והכותב של "גאמורה" משתפים פעולה במותחן דרמטי שמביא את סיפורו של ברונו טסטורי, אסיר ששולט בכלא סן מישל ומשמש בעצם כחוק היחיד בו. כשאחד משומרי הראש שלו נרצח במהומות שמתפרצות אחרי רצח של מנהיג ג'יהאד בעיראק, מגיעה חוקרת מיוחדת לכלא ושלטונו של ברונו נמצא בסכנה.

 

פוסטר המלך – תמונה באדיבות: סלקום  TV

 

** ייתכנו שינויים בתאריכים הסופיים.