כותרות אחרונות
Search

תיאטרון המדיטק חולון הכריז על הצגת יחיד חדשה – "סיפורו של פרדיננד".

סיפורו של פרדיננד – תיאטרון "המדיטק" חולון – צילום: בני גמזו לטובה

 

תיאטרון "המדיטק" חולון  גאה להכריז על הצגת יחיד חדשה על פי רב-המכר הקלאסי ששבה לבבות ברחבי העולם: "סיפורו של פרדיננד".

עיבוד בימתי מרגש וסוחף על העגל שבחר לא ללכת עם העדר, שיעלה בבכורה ביום שבת, 4 במרץ, בשעה 10:00.

תיאטרון "המדיטק" חולון, יעלה הפקה חדשה, הצגת יחיד מקורית על פי הקלאסיקה רבת-המכר לילדים מאת הסופר מונרו ליף: 'סיפורו של פרדיננד'.

העיבוד החדש מציג את הסיפור המפתיע של פרדיננד– עגל מתוק, רגיש וחולמני, שמעדיף להריח פרחים במקום לנגוח ולהשתולל כמו שאר הפרים.

את ההצגה כתב וביים המחזאי, הבמאי והשחקן המוערך, חנוך רעים ("איפה הים?" הצגת השנה לנוער ופרס הבימוי לשנת 2015).  ובכיכובם של השחקנים המבטיחים כרמל אבידן (גוליבר, בהצגת היחיד "גוליבר) ויהונתן בוטח, שמגלמים לסירוגין את הפר פרדיננד.

 

סיפורו של פרדיננד – תיאטרון "המדיטק" חולון – צילום: בני גמזו לטובה

 

"סיפורו של פרדיננד" בתיאטרון "המדיטק", מעודדת את קהל הילדים וההורים שבקהל לקחת דוגמא מפרדיננד, ולבחור בדרך של שלום, אופטימיות ושלווה, גם ובמיוחד כשהסובבים מעדיפים לחרחר מלחמה.

ההפקה (מיועדת לגילי 4 ומעלה) היא עיבוד בימתי לספר הילדים הקלאסי ורב-המכר באותו השם מאת סופר הילדים האמריקאי, מונרו ליף, הספר פורסם לראשונה בשנת 1936 ומאז תורגם לעשרות שפות, זכה לביקורות משובחות, היה לרב-מכר והפך לקלאסיקה של ספרות ילדים, שאף עובדה לסרטים ולהצגות תיאטרון.

 

נועם שמואל, המנהל האמנותי של תיאטרון המדיטק: "תיאטרון המדיטק ממשיך במסורת של יצירת עיבודים בימתיים ליצירות ספרותיות. אנחנו גאים במיוחד להביא לבמה את יצירתו האל-זמנית של מונרו ליף אודות הפר הגדול והעדין שבניגוד לכל הציפיות, בחר להריח פרחים במקום להילחם במלחמת שוורים. העיבוד שיצר חנוך רעים מציע לצופים הצעירים חוויה תיאטרונית ססגונית באמצעות תפאורה שובת לב בעיצוב טליה אוטלונגי, ומוסיקה סוחפת שהלחין נדב ויקינסקי. אין לי ספק שהילדים שבקהל יתאהבו בפרדיננד, וילמדו ממנו כמה חשוב לשמור על הזהות הייחודית שלהם ולא להיכנע לציפיות הסביבה".

 

תקציר העלילה:

סיפור מיוחד במינו על עגל מתוק שבחר לא ללכת עם העדר. כל הפרים אוהבים להילחם ולנגוח זה בזה, אבל לא פרדיננד. הוא אוהב לשבת בצל העץ ולהריח פרחים. הפרים במרעה לא מבינים למה פרדיננד כל כך שונה אבל הכל משתנה כשיום אחד הוא מתיישב בטעות על דבורה ומכאן הופכת העלילה לסיפור מתח מרתק ובלתי צפוי עד הסוף המפתיע. ‏

 

הצגת יחיד מוסיקלית מצחיקה ומרגשת על פי רב המכר הידוע של מונרו ליף ששבה לבבות בכל העולם ואף עובד לסרט.

מאת ובבימוי: חנוך רעים

מוסיקה: נדב ויקינסקי

עיצוב תפאורה ותלבושות: טליה אוטולנגי

עיצוב תנועה: טולה דמארי

הדרכת שפה ודיבור: מרגלית גז

עוזרת במאי: לובה רעים

שחקנים: כרמל אבידן / יהונתן בוטח

עלות כרטיס: 45 ₪

ישנן הנחות לוועדים ותושבי העיר חולון

 

תיאטרון מדיטק:

תיאטרון רפרטוארי לילדים ולנוער המוביל בשורת הפקות איכות וזוכה 60 פרסי הבמה להצגות ילדים ונוער. רפרטואר ההצגות המצליחות כולל מגוון מרתק של הצגות לגילאי שנתיים עד 18 המיועדות להורים ולילדים בשעות הפנאי ולמערכת החינוך (סל תרבות).

 

הצגות תיאטרון המדיטק זכו לפרסים רבים בתחרויות שונות ולביקורות נלהבות בקרב הקהל ובתקשורת. החופש האמנותי ליצור, אמות המידה הגבוהות של ההפקה והכלים הטכניים המקצועיים הופכים את תהליך היצירה לחוויה בלתי רגילה. תיאטרון המדיטק מעניק לצופה הצעיר את היכולת לראות את הכלים הטמונים בו וללמוד להשתמש בהם להעצמה ולחשיבה עצמאית שיסייעו לו בסלילת דרכו.