כותרות אחרונות
Search

שני סוגי ג'ין של יצרן מותג המשקאות הגואטמלי Xibal – Xibal Gin ו-Xibal Equinox, זכו במדליית זהב.

צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

 

מדליית זהב כפולה.!

שני סוגי הג'ין של יצרן המותג הגואטמלי XibalXibal Gin ו-Xibal Equinox – המיובאים על ידי חברת א.ג.ת.ד, זכו במדליית זהב של המכון הבינלאומי לבדיקת משקאות לשנת 2024.

 

חברת א.ג.ת.ד – מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל – גאה להודיע כי שני סוגי הג'ין של המותג הגואטמלי המוביל Xibal אותו החברה משווקת בארץ – Xibal Gin ו-Xibal Equinox – זכו במדליית זהב של המכון הבינלאומי לבדיקת משקאות לשנת 2024 עם ציונים מעולים של 92 נקודות – הכרה באיכות הנהדרת ובטעם הייחודי של הג'ין המוכר והאהוב.

 

המכון הבינלאומי לבדיקות משקאות הוא למעשה חברת שיווק המספקת חוות דעת של משקאות חריפים, יין ובירה. הוא משתמש בציונים מספריים ומפרסם ספרים עם תוצאות של חברות שמגישות את מוצריהן לסקירה. השופטים משתמשים במעבדת טעימות בשיקגו ושיטות הבדיקה שלהם ממזערות גורמים חיצוניים וממקסמות את ריכוז חברי הפאנל. כל השופטים הם טועמים מקצועיים, קמעונאים, מסעדנים או סופרים בולטים.

 

צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

 

Xibal Gin, שכבר משווק בישראל בהצלחה, הוא משקה מזוקק באמצעות דומם נחושת, בנוכחות צמחים טבעיים כגון שורשי ערער, פריקון, שומר, כוסברה ותבלינים כגון פלפל אנגלי, לימון, עלי דפנה, הל ותפוז. הכול תחת בקרת האיכות המחמירה ביותר, המבטיחה את הטוהר הגבוה ביותר.

 

Xibal Equinox, אותו חברת א.ג.ת.ד תחל לשווק בישראל בקרוב, נולד מההשראה והקסם של יום השוויון האביבי, תופעה אסטרונומית שבה ליום וללילה יש אותו משך. רגע אגדי בו השמש מגיעה לנקודה הגבוהה ביותר שלה ומקבלת בברכה עונה חדשה, מעניקה פוריות לכדור הארץ ומבשרת על בואם של רגעים יוצאי דופן.Xibal Equinox  היא מהדורה מיוחדת של Xibal Gin, בשילוב של המוצרים האופייניים הגדלים בעונה זו, בנוסף למרכיבים אופייניים נוספים של Xibal, כגון: תפוז, לימון, הל ופריקון.

 

צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

 

אודות חברת א.ג.ת.ד:

חברת א.ג.ת.ד נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת בעצמה באזור התעשייה של כפר יונה . מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, מייבאת מזון, יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי ולאחרונה הקימה חטיבת מזון חדשה המייבאת מוצרי מזון פרימיום ממגוון רחב של מותגים בינלאומיים.