כותרות אחרונות
Search

"שטראוס" וסטארטאפ הפודטק הישראלי "TORR" משיקים סדרת חטיפים.

חטיף "אנרגי סימפלי" צילום באדיבות: סטודיו "שטראוס"

 

השקה חדשה משטראוס.!

 Energy Simply  סדרת חטיפים חדשה בשיתוף עם חברת הפודטק TORR

"שטראוס" וסטארטאפ הפודטק הישראלי "TORR" משיקים סדרת חטיפים המיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדשנית, המייתרת את השימוש בסוכר מוסף או בממתיקים מלאכותיים. 

 

"שטראוס" בשיתוף עם חברת "TORR", מחממת הפודטק "The Kitchen" של "שטראוס", משיקות סדרת חטיפים חדשה תחת מותג ה- Better For You 'Energy' – , תחת השם "Energy Simply".

 

סדרת חטיפים חדשה  מגיעה בשלושה טעמים: חטיף פירות ואגוזים עם בננה וקוקוס, חטיף פירות ואגוזים עם תאנים ופיסטוק וחטיף פירות ושקדים עם זיתים ותבלינים

 

חטיפי  "Energy Simply" פותחו בטכנולוגיה החדשנית ופורצת הדרך של חברת הפודטק "TORR", המאפשרת ייצור חטיפי בר ללא צורך בתוספת סוכר, כפי שנהוג ברוב החטיפים בקטגוריה, לרבות דבש, סילאן, גלוקוז, ממתיקים מלאכותיים וכיו"ב, הנדרשים לחיבור הרכיבים השונים. הטכנולוגיה החדשנית, המשלבת לחץ מכני ואנרגיה אולטרסונית יוצרת חוויה סנסורית יוצאת דופן, אותנטית ומיוחדת, המדגישה את טעמי המקור של הרכיבים ומעניקה טעם שונה בכל ביס.

 

חטיף "אנרגי סימפלי" צילום באדיבות: סטודיו "שטראוס"

 

סדרת חטיפי "Energy Simply" כוללת 3 טעמים: חטיף פירות ואגוזים עם בננה וקוקוס, חטיף פירות ואגוזים עם תאנים ופיסטוק וחטיף פירות ושקדים עם זיתים ותבלינים. מקור הסוכר בסדרה מגיע מחומרי הגלם בלבד והיא ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר וטבעונית. החטיפים מיוצרים במפעל המתקדם של TORR הממוקם באזור התעשייה תנובות.

 

מאיה שניידר, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים בשטראוס: "אנחנו מתרגשים להשיק את Energy Simply. החטיף מהווה דוגמה יוצאת דופן לשילוב של טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך יחד עם מומחיות וידע בתחום המזון, והוא פותח כחלק מהבנה עמוקה של השינויים המתהווים בטכנולוגיות ייצור המזון שתעשיית הפודטק הישראלית מספקת לנו, לצד הבנה של צרכי הלקוחות המשתנים".

 

רועי נעמן, מנכ"ל "TORR": "אנו מתחילים להוביל שינוי בתעשיית החטיפים העולמית, היכולת לייצר חטיפים בעלי טעם ומרקם ייחודיים וללא סוכר מוסף או ממתיקים מלאכותיים עונה במדויק על רצון הצרכנים בקטגוריה לשינוי, כך שלכולם תהיה אלטרנטיבה מותאמת. במיוחד בימים אלה, השקת חטיפי "ENERGY SIMPLY" בשוק הבית שלנו בשת"פ עם קבוצת שטראוס מרגשת אותנו באופן מיוחד- מיוצר בישראל, בטכנולוגיה ישראלית לצרכן הישראלי."

 

פרטי המוצר

משקל מאגדת 3 חטיפים: 

90 גרם (3*30גרם)

כשרות

מועצה אזורית לב השרון

תוקף

10 חודשים

אלרגנים

מכיל: בוטנים, אגוזים (שקד, לוז, פיסטוק, פקאן) שומשום. עלול להכיל: חלב, אגוזים (קשיו, מלך, ברזיל, מקאדמיה, ערמונים, צנובר) סויה

 

זמין לרכישה החל מחודש מאי ברשתות השיווק