כותרות אחרונות
Search

שוקולד – לא רק בחורף לראשונה בישראל: חברת "גורי" משיקה מהדורת הקיץ מוגבלת של מותג השוקולד הגרמני "שוגטן"

צילום:  יח"צ גורי

 

שוקולד – לא רק בחורף

לראשונה בישראל: חברת "גורי" משיקה את מהדורת הקיץ המוגבלת  של מותג השוקולד הגרמני שוגטן, המיועד להקפאה, "FREEZE ME".

 

חברת "גורי", מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, משיקה לראשונה בישראל את מהדורת הקיץ המוגבלת של מותג השוקולד הגרמני Schogetten – FREEZ ME – המיועד, כשמו כן הוא, להקפאה, בשלושה טעמים שיקררו וימתיקו את הקיץ: תות, וניל ושוקולד מריר עם אגוזי לוז.

 

קוביות השוקולד המוקפאות מגיעות לקרר את הקיץ הישראלי הלוהט. המילוי המיוחד להקפאה, המוטמן בקוביית שוקולד איכותי – הוא שילוב נפלא שירגיש כמעין גלידה מצופה, רך מבפנים ופריך מבחוץ.

 

צילום:  יח"צ גורי

 

מדובר בטבלת שוקולד המגיעה, למעשה, מפורקת לקוביות חתוכות, בסגנון פרלינים ובונבוניירה, באריזות של 100 גרם ובמחיר מומלץ לצרכן של 7.90 ש"ח. את השוקולד מומלץ להקפיא כשעתיים לפני האכילה, וליהנות משילוב צונן של שוקולד עם מילוי מתוק ואיכותי.

 

Schogetten הינו מותג שוקולד גרמני שמיוצר על ידי חברת "לודוויג" במפעל שבגרמניה. הכשרות על השוקולד היא כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת הרב ארנברג ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

צילום:  יח"צ גורי

 

חברת "גורי" הינה מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון ש"ח בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראליים ובינלאומיים, המיוצרים על-ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון-אמריקה.