כותרות אחרונות
Search

רשת "ZER4U" מציגה בישראל את: "BLACKWATER" ו- "CLONAKILTY", מותגי האלכוהול וויסקי, ג'ין וודקה מאירלנד.

צילום: אבי בר

 

 

צילום: סטודיו זר פור יו.

 

רשת "ZER4U"  מציגה לראשונה בישראל ובבלעדיות את מותגי האלכוהול, וויסקי, ג'ין וודקה מאירלנד "BLACKWATER" ו-. "CLONAKILTY".

 

לאחר ש חברת "ZER4U" הרחיבה את סל המוצרים שלה ופתחה חנות יין ואלכוהול כחלק ממהלך אסטרטגי התומך בתעשייה הישראלית ליינות בוטיק, הרחיבה הרשת את סל המוצרים שלה עם שני מותגים איכותיים של וויסקי שיובאו במיוחד היישר מאירלנד.

 

יוסי כהן מנכ"ל  ZER4U – צילום: אבי בר

 

יוסי כהן, מנכ"ל ZER4U"  :"ZER4U הרחיבה את סל המוצרים ופתחה חנות יין ואלכוהול כחלק ממהלך אסטרטגי, התומך בתעשייה ישראלית ליינות בוטיק איכותיים כבר לפני ארבע שנים. ההתמקדות היתה ביינות ישראליים של יקבים בארץ על מנת להנגיש ללקוח יקבי בוטיק ישראליים איכותיים, וזאת לצריכה עצמית הביתה לאירוח או אירוע. כמובן שזה בא בנוסף, למשלוח המתנות המסורתי של מארז או עם זר פרחים. לאור ההצלחה והתרחבות קטגוריית היינות והאלכוהול ברשת, אנו שמחים להוסיף ולהנגיש לקהל בישראל שני מותגים איכותיים במיוחד הישר מאירלנד. משלוחי היינות והאלכוהול יכולים להגיע לכל נקודה בארץ תוך שלוש שעות בלבד ונמכרים במחיר זהה למחיר היצרן. "

 

הזמנה להצטרף לניוזלטר של ZER4U – צילום: אבי בר

 

Blackwater

המזקקה נוסדה ב-2014 וממוקמת על גדות הנהר "בלאקווטר", שבאירלנד. מכאן גם השם. מייסד המזקקה הוא פיטר מולריאן, היסטוריון במורשת הוויסקי של אירלנד וחובב ויסקי מושבע. הייחודיות במזקקות באירלנד שהן נהנות מחופש יצירה שלא קיים במדינות אחרות-מותר להן ליישן ויסקי בחביות שאינן מעץ אלון.

 

כל המשקאות החריפים המיוצרים במזקקה, בעלי מכנה משותף של ניסוי ותהיה.

 

אין מתכון אחד אין טעם אחד ואין דרך אחרת. הרעיון הוא רוח החופש והיצירה, האמנות וחופש הביטוי וההתנסות בטעמים ודרכים שונות ליצירת המשקה המושלם בטעמו.

 

ביניהם, ג'ין שקצר פרסים רבים, וודקה וויסקי מבוססים על רוח חופשית, המשקאות נעשים לא על פי מתכונים קבועים, אלא מתוך חופש יצירה מוחלט, וזה מה שהופך את הטעמים לייחודים ולא דומים לשום דבר אחר. אחד הערכים הבולטים אצל המותג הוא ההשראה והיצירתיות – המון תשומת לב על האיך ולא על הכמה. זה לא מה שבוחרים לעשות אלא איך עושים אותו.

 

הלוגו שלהם מורכב מאנפה, עוף מים הגדל על גדות נהר הבלאק ווטר והספינה מסמלת את סירות קיטור שבעבר היו נושאות סחורה ומעבירות אותה ממקום למקום.

 

משקאות המזקקה:

                              צילום: סטודיו זר פור יו.

Clonakilty

המזקקת "Clonakilty" שבאירלנד נוסדה בשנת 2016, המשפחה הם המייסדים, החקלאים והמזקקים. הייחודיות שלהם בכך שהכל נעשה אצלם במזקקה   החל מגידול הדגנים והשעורה לויסקי ועד לייצור הזכוכיות לבקבוקים- תהליך שנקרא "גרגר זכוכית" והכל בדרך ידידותית לסביבה.

 

בשל הייחודיות שלהם בהיותם ירוקים הם זכו בפרס "Origin Green" בשנת 2023. הישג הזהב הינו משמעותי בשל הפגנת מעורבות ונוכחות עם הצרכנים על הביצועים שלהם, קבלת הפרס מהווה כבוד עצום ומסמלת הכרה חיצונית ואימות של המאמצים להיות מזקקה מובילה באירלנד.

 

השעורה שבה הם משתמשים לויסקי גדלה בחווה המשפחתית או מסופקת ע"י החקלאים המקומיים, בעלי אישור IGAS – זוהי תוכנית ייחודית באירופה של מערכת המקיפה ביותר העוקבת אחר הדגנים

 

משקאות המזקקה

צילום: סטודיו זר פור יו.

 

בחנות היין ואלכוהול של "ZER4U" ניתן להשיג ממיטב יינות הבוטיק הישראליים. יקבי בוטיק קטנים ואיכותיים, שלרוב לא ניתן היה למצוא במדפים של רשתות השיווק, כמו: כמיסה, הר אודם, טוליפ, גבעות, ויתקין ועוד… מיטב יינות הארץ, כולם עשויים בתהליכים ייחודיים, בעלי ארומות מקוריות תארים והערכה רבה בעולם היין ובעיקר, כולם כחול לבן. לעידוד תעשייה ישראלית במיוחד בתקופה זו, לפני החגים ובכלל.

 

את תחום היין והאלכוהול ברשת ZER4U  מנהלת מקצועית, לצד מיטל לב סמנכ"לית סחר של הרשת, הייננית עירית בוקסר-שנק, לשעבר ייננית יקב ברקן, ייננית ראשית ביקב עמק האלה ובעלת ניסיון ניהולי ושיווקי כיועצת לייננות ופיתוח עסקי, המציבה את הרשת בשורה אחת עם מותגי היין המובילים בארץ.

 

בתמונה מימין: מיטל לב סמנכ"לית סחר של הרשת, עם עירית בוקסר-שנק הייננית של ZER4U- צילום: אבי בר