כותרות אחרונות
Search

רשת "iDigital goodiz" ממשיכה להתרחב ופותחת שני סניפים חדשים: בקניון עזריאלי מודיעין ואשקלון.

רשת גודיז – צילום: תמיר רוגובסקי

 

! "Something goodiz is here again"

רשת "iDigital goodiz"  ממשיכה להתרחב ופותחת שני סניפים חדשים: בקניון עזריאלי מודיעין ואשקלון.

יחד עם החנויות החדשות, תמנה הרשת  5 סניפים עם צפי להגיע ל- 8 סניפים עד סוף השנה.

 

הרשת הצעירה והייחודית אשר הוקמה ב 2021 ,מציעה חוויה של ״חנות ממתקים לעולם הסלולר״ עם מגוון עצום של כ – 2000 מוצרים המתאימים גם למכשירי אנדרואיד (סמסונג, שיומי ואחרים) וגם לאייפונים.

 

בבחירת המוצרים הושם דגש על מחירים נגישים, איכות ומוצרים ייחודיים ואופנתיים לכל סוגי הסמארטפונים,  עלות ההשקעה הממוצעת בחנות היא כמליון ש״ח.

 

איידיגיטל גודיז – צילום: גיא יחיאלי

 

חנות רביעית וחמישית של רשת אביזרי הסמרטפונים "iDigital goodiz" הממשיכה במגמת ההתרחבות, החנויות החדשות ייפתחו במהלך מאי בקניון עזריאלי מודיעין ובמרכז גירון באשקלון.  הרשת, המציגה פורמט חדש בארץ שייחודו במגוון עצום וצבעוני של עיצובים יצירתיים, מוצרים טובים ומחירים נגישים לאנדרואיד ולאייפון, נפתחה במהלך חודש מרץ 2021 וכיום מונה 5 סניפים: בקניון הזהב, קניון שבעת הכוכבים, טיילת אילת, עזריאלי מודיעין ואשקלון, ועד סוף השנה מתוכננת פתיחה של שתי חנויות נוספות, כשהמטרה היא להגיע לפריסה ארצית של 20 חנויות.

 

בחנויות נמכרות  קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, אוזניות מסוגים שונים, שעונים חכמים של סמסונג, שיומי ואפל, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, פופסוקט, כיסויים לאיירפודס ועוד…

 

חנויות הרשת מאופיינות בעיצוב צבעוני, תוסס, אופנתי ועדכני כאשר גולת הכותרת של כל חנות הינו "איזור כח" גדול שעליו מאות רבות של כיסויים פתוחים בעיצובים שונים שמאפשרים לקהל לראות ולחוש את המגוון כולו ולבחור את הכיסוי המועדף עליו.

 

בנוסף, מוצעים ברשת מותגי מעצבים כגון Guess, Karl Lagerfeld, Polo וקולקציות מיוחדות שנבנו עבורה.

 

הרשת מציעה פורמט חדש שאינו קיים בארץ. מגוון המוצרים רחב, צבעוני ועדכני הרבה יותר מאשר בכל חנויות הסלולר או הדוכנים השונים וברמה טובה.

 

בניגוד לאידיגיטל שפנתה למשתמשי אפל בלבד, ברשת החדשה –  "iDigital goodiz",  נמכרים אביזרים המתאימים גם למערכת הפעלה אנדרואיד של המותגים והדגמים המובילים בשוק כדוגמת סמסונג ושיאומי, לצד מוצרים המתאימים ל – iPhone.

 

איילת צרפתי רוזן, מנכלית iDigital  ו – iDigital goodiz: ״ אנו ממשיכים במגמת ההתרחבות של רשת הבת התוססת שלנו. המיקומים החדשים נבחרו בקפידה מתוך מטרה להביא את הייחודיות שלנו לכל רחבי הארץ.