רשת רמי לוי – חודש המותג הפרטי – צילום: יח"צ רמי לוי
רשת "רמי לוי שיווק השקמה" הכריזה על חודש ינואר 2024 "חודש המותג הפרטי".
במסגרת הכרזה זאת, תציע הרשת מאות מבצעי הנחה בכל הקטגוריות של המותג הפרטי שמחירם זול בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים.
ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" למעלה מ-4,500 מוצרים במותג הפרטי ובשנה הקרובה יצטרפו למותג הפרטי קטגוריות חדשות כגון: דגים, ביצים, ירקות קפואים, אבקות כביסה ועוד…
רמי לוי: "מוצרי המותג הפרטי ברשת לא רק הזולים ביותר בשוק, גם איכותם טובה יותר מהמותגים המוכרים."
רשת רמי לוי הכריזה על חודש ינואר כחודש המותג הפרטי במסגרתו ישווקו מאות מוצרי המותג הפרטי בהנחות ובמבצעים מיוחדים.
ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" למעלה מ-4,500 מוצרים במותג הפרטי, בשנת 2023 הצטרפו למותג הפרטי כ-300 מוצרים חדשים ובשנה הקרובה יצטרפו למותג הפרטי קטגוריות כגון : דגים, ביצים, ירקות קפואים, אבקות כביסה ועוד…
המבצעים יהיו בכ-56 סניפי הרשת וגם באתר החברה.
בשנת 2023 גייסה רשת רמי לוי 4 פרזנטורים ששמותיהם וחתימותם מופיעות על מאות מוצרי המותג הפרטי: "מיכל אנסקי, שר פיטנס, רון יוחננוף ופנינה רוזנבלום.
רמי לוי: "מוצרי המותג הפרטי ברשת לא רק הזולים ביותר בשוק, גם איכותם טובה יותר מהמותגים המוכרים. המותג הפרטי הינו המנוף השיווקי של הרשת עם ערך גדול לצרכן ובשנים הקרובות הרשת תחזק את המותג הפרטי , ותגדיל את סל המוצרים ותמשיך להוביל את המגה לקנייה חכמה במחירי רמי לוי."