כותרות אחרונות
Search

רשת הקוסמטיקה "אפריל", תחל בשיווק מותג הלקים הבריטי "Butter London".

לק פטנט מבית המותג "Butter London" – צילום: יח"צ אפריל

 

קלאס באפס מאמץ!

רשת "אפריל" תחל בשיווק מותג הלקים הבריטי "Butter London".

 

"Butter London", מותג הקוסמטיקה הבריטי הנחשק משיק בישראל את קולקציית הלקים בטכנולוגית 10 IN 1 בייבוא בלעדי של רשת "אפריל".  הפטנט הייחודי של המותג היוקרתי, מעניק לכל אחת את היכולת להשיג את מראה הציפורניים המושלם לבד בבית במהירות ובקלות.

 

הלקים של "Butter London" מיוצרים מחומרים טבעיים וללא מרכיבים מזיקים (ללא Toluene DBP או פורמולה). הנוסחה החדשנית בסטנדרט של מניקור ללא מים, מספקת מראה אחיד, הודות למברשת המריחה המותאמת לדיוק אופטימלי ולתרכובת הלק המכילה כרית דמוית ג'ל העוזרת לייבש את הלק בקלות ומשיגה תוצאה של צבע אחיד וברק בלתי מוגבל עד 10 ימים.

 

לק פטנט מבית המותג "Butter London" – צילום: יח"צ אפריל

 

הליין של "Butter London" כולל גם מוצרי טיפוח לשיקום הציפורניים לצד מבחר לקים במנעד רחב של גוונים אופנתיים בעלי פיגמנט עמיד, המעושרים במרכיבים התורמים לציפורניים חזקות יותר, בהירות יותר ובריאות יותר.

 

מרכיבי המפתח של "Butter London" הם טכנולוגיית פולימר עמידה בפני זעזועים (מספקת עמידות בפני שחיקה ועמידות בפני שבבים), אבקת יהלומים (מבהירה), בולמי UV (עמידים בפני דהייה) ותמצית במבוק המסייעת לשמירה על ציפורניים חזקות יותר, מונעת שבירה וקילוף לציפורניים בעלות מראה בריא יותר.

 

את ליין המוצרים של "Butter London" ניתן להשיג בבלעדיות ברשת חנויות "אפריל" ובאתר הרשמי במחיר של 70 שקלים למוצר.

 

במסגרת ההשקה, יוצאת רשת אפריל במבצע קיצי במיוחד בשיתוף פעולה עם מותג הכפכפים הפופולרי הוויאנס ותציע כפכפי הוויאנס מתנה בקניית שני לקים. המבצע בתוקף עד ה- 30.6 או עד גמר המלאי. וכולל את המלאי המצוי בחנות בלבד ואת הלקים המשתתפים במבצע בכפוף לתקנון.

 

מבצע כפכפי "האווינס" בקניית לקים מבית המותג "Butter London" – צילום: יח"צ אפריל

 

מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר ברשת אפריל: "לקים הפכו בשנים האחרונות לאחד ממוצרי הביוטי המבוקשים ביותר. הם פופולאריים לאורך כל השנה ומתכתבים עם טרנדים אופנתיים שהם חלק מהלוק המושלם והמוקפד. אנחנו שמחים להוסיף לפורטפוליו המוצרים של רשת אפריל את Butter London, מותג המציע לקים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר הודות לטכנולוגיה ופיתוחים מהמתקדמים בתחום זה. הצרכנים בישראל מחפשים את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר ולכן אנחנו פועלים כדי לספק להם המותגים המובילים בעולם ולהעשיר את חוויית הקנייה ברשת, הן בחנויות והן באתר". 

 

אודות אפריל:

רשת "אפריל" היא רשת הבישום והקוסמטיקה המובילה בישראל והיבואנית הבלעדית של מותגי יוקרה כמו הרמס, סטנדל , פיובר, בוגרט, ליין מוצרי טיפוח וביוטי מבית מותג הבית אפריל, המיוצר במעבדות החברה בצרפת וכן התמחות בקטגוריית מותגי הנישה המובילים בעולם כדוגמת פרפם דה מארלי, איניטיו, BDK, Pana Dora ועוד. בבעלות הרשת 43 סניפים ברחבי הארץ וכן אתר e-Commerce המציעה ללקוחות הטבות בלעדיות ברכישה באונליין. הרשת הוקמה בשנת 1994 כרשת המציעה ללקוחות מותגי בישום, טיפוח ואיפור מהמובילים בעולם תחת קורת גג אחת. בשנת 2004 נרכשה הרשת על-ידי קבוצת בוגרט הצרפתית.