כותרות אחרונות
Search

רשת דינמיקה סלולר וקבוצת ישראכרט במבצע משותף במסגרתו תציע דינמיקה ללקוחות ישראכרט תיקון של מכשיר הסלולר בחצי מחיר

חדש – תיקון סלולרי בחצי מחיר

רשת דינמיקה סלולר וקבוצת ישראכרט במבצע משותף במסגרתו תציע דינמיקה  ללקוחות ישראכרט תיקון של מכשיר הסלולר בחצי מחיר 

 

עכשיו זה הזמן לתקן את כל התקלות שלא הספקתם לתקן במכשיר הנייד שלכם, החל מהיום, רשת דינמיקה סלולר מאפשרת ללקוחות ישראכרט ליהנות מ- 50% הנחה על תיקון המכשיר ב-23 מעבדות תיקונים בפריסה ארצית

 

אלי אדדי, מנכ"ל רשת דינמיקה: "לקוחות רבים נוטים לדחות את התיקון של המכשיר הסלולרי בגלל המחיר או מחוסר זמן, לצורך זה חברנו לישראכרט בכדי לאפשר ללקוחות לטפל בכל תקלה במכשיר ללא דיחוי ובמחיר חסר תקדים".

עוד הוסיף אלי אדדי"ההוצאה המשפחתית על תיקוני מכשיר סלולרי מגיעה למאות עד אלפי שקלים בשנה, כאשר התיקון הנפוץ ביותר הוא של שבר במסך".

שוק תיקוני הסלולרי בארץ מגלגל עשרות מיליוני שקלים בשנה לאור העובדה שהסמארטפון נמצא בשימוש רב רוב שעות היממההסמארטפון כבר מזמן אינו מתפקד רק כטלפון שנועד לקיים שיחות, הסמארטפונים משמשים אותנו לביצוע פעולות רבות במהלך היום, ולכן הם נוטים להתקלקל בקלות בשל השימוש התדיר בהם.

ההוצאה השנתית המשפחתית על תיקון מכשיר הסלולר שברשותם מגיעה למאות שקלים: כ-40% מהישראלים מוציאים עד 1,000 ש"ח בשנה, 20% מוציאים 1,000-1,500 ש"ח בשנה ו-10% מוציאים 1,500-2,000 ש"ח בשנה.

 95% מתושבי ישראל מחזיקים כיום במכשיר סלולר אחד לפחות שעולה אלפי שקלים.  

התיקון הנפוץ ביותר הוא של המסך ובעיקר שבר במסך המכשיר.

התיקון השני בנפיצותו הוא של הסוללה אשר מתחילה להישחק ולאבד מיכולותיה לאחר שנה לערך.

התיקון השלישי בנפיצותו הוא של שקע הטעינה אשר דרכו אנחנו משתמשים להטענת המכשיר ולהעברת קבצים.

המהלך מלווה בקמפיין בטלוויזיה בהשתתפות הפרזנטור של ישראכרט, יובל סמו, ובאמצעי המדיה הדיגיטליים. רשת דינמיקה סלולר הינה הרשת הגדולה והותיקה בישראל לטלפונים ולאביזרים סלולריים.

לדינמיקה סלולר 50 סניפים בקניונים המובילים ברחבי הארץ מתוכם 23 סניפים עם מעבדות בפריסה ארצית לתיקון סמארטפונים, טאבלטים ומגוון טלפונים סלולריים ב – 45 דקות, ללקוחות כל החברות ובפריסה ארצית.

בסניפי רשת דינמיקה סלולר ניתן למצוא מגוון רחב של טלפונים סלולריים של יבואנים רשמיים, מגוון עצום של כיסויים לסלולר, מגני מסך, אוזניות, מטענים, תחנות עגינה, מוצרי Bluetooth, כרטיסי זיכרון, מודמים סלולריים, טאבלטים ועוד.

http://www.dynamica.co.il/