כותרות אחרונות
Search

רוצים לקחת את המשרד שלב אחד קדימה? כל האקססוריז למשרד ב2022.

צילום: "שאטרסטוק" 

 

רוצים לקחת את המשרד שלב אחד קדימה? כל האקססוריז למשרד ב2022.

אנחנו יכולים להחליט האם העבודה במשרד תהיה משעממת או מעניינת, האם היא תהיה נוחה ויעילה או מסורבלת, האם היא תאפשר לנו להפיק את המקסימום ולייצר תפוקה גבוהה או להישאר מאחור ולא להצליח לעמוד ביעדים שלנו. 

 

מה שיכול לעזור לנו להפוך את העבודה שלנו למעניינת, להתבצע בצורה נוחה ויעילה ולהצליח לייצר תפוקה גבוהה, הם אקססוריז מסוגים שונים שיכולים לשרת אותנו. חלקם הכרחיים בשנת 2022 לעבודת משרד שוטפת, אחרים אולי לא הכרחיים, אך בהחלט יכולים לעזור לנו בצורות שונות, ויהיה נכון אם נדע להשתמש בהם.

 

לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד אקססוריז מיוחדים וכן יש לנו אפשרות למצוא לא מעט חנויות ואתרים בהם ניתן לרכוש אותם בצורה זמינה ופשוטה. אנחנו לא צריכים להשקיע יותר מדי זמן בתהליך. כל מה שעלינו לעשות זה פשוט לראות מה מתאים לנו, מה יכול לשרת אותנו, וכן אנחנו יכולים להחליט באיזה סגנון הם יהיו, באיזה עיצוב, איפה נציב אותם וכיצד נשתמש בהם. 

 

לפני שנציג דוגמאות לאקססוריז שיכולים להתאים לנו, חשוב להדגיש, לא בכל משרד אנחנו צריכים את כל הפריטים, ולא כל פרט בהכרח קשור ישירות לתהליך העבודה, אך מעצם זה שהוא יכול לייצר סביבת עבודה איכותית ונעימה יותר, אז זה יהיה נכון לקנות אותו ולהיעזר בו. 

צילום: "שאטרסטוק" 

אקססוריז שיכולים לעזור לנו: 

גיליוטינה למשרד – מדובר על כלי לכאורה פשוט, אך הוא מאוד שימושי. כפי שניתן להבין מהשם, גיליוטינה למשרד מאפשרת לנו לחתוך ניירות בצורה ישרה. למשל, אם אנחנו צריכים לחתוך נייר מסוים לחצי או לארבעה רבעים, אז אפשר להשתמש בו, ואז הנייר נשאר ישר. אפשר להשתמש בו לחיתוך ניירות רגילים, תמונות ומוצרי דפוס אחרים. 

 

מנורות ממוקדות – הכוונה היא, מעבר למנורה התלויה על קיר או תקרה, אנחנו יכולים להתקין גם מנורה ממוקדת, למשל, מול מסך המחשב, וכך אפשר לעבוד עליו כשאנחנו יכולים לראות בצורה ברורה וחדה, גם כאשר יש חושך בחוץ ואנחנו מחשיכים את המשרד כולו. 

 

מקרן – גם במשרדים קטנים או גדולים, אפשר להתקין מקרן על הקיר, ואז אפשר לערוך ישיבות ומפגשים, כשהנתונים מוצגים לעיני כולם בצורה ברורה ונוחה. במקום שכל אחד יצטרך לשבת מול המחשב שלו או מול מסך אחד, אפשר לשבת מול המקרן ולהסתכל בנתונים. 

 

לוח מחיק – זה נשמע כמו משהו ארכאי וישן, אך לוח מחיק הוא אחד הכלים החשובים ביותר בכל משרד. אפשר לכתוב פרויקטים, חלוקת עבודה, נתונים, משימות, רשימות, הודעות וכל דבר אחר. הלוח משמש את מי שעובד במשרד וכן גורמים אחרים במידת הצורך. זה מאפשר עבודה הרבה יותר נוחה ומסודרת. 

 

קופסאות אחסון מודולאריות – כך אפשר לשמור מסמכים ופריטים אחרים בצורה מסודרת ונוחה, על השולחן או במקומות אחרים במשרד.