כותרות אחרונות
Search

קמפיין פרסומי חדש של חברת "אירופלקס".

מלי לוי ושמעון גרשון – "אירופלקס" – צילום: רפי דלויה

 

קמפיין פרסומי חדש של חברת "אירופלקס".

בקמפיין החדש הושקעו 2 מיליון ₪ והוא יעלה לדיגיטל ולטלוויזיה.

 

מלי לוי ושמעון גרשון המשמשים כפרזנטורים של אירופלקס בשנה האחרונה מככבים בקמפיין חדש של החברה, המתמחה במערכות שינה מתקדמות. הקמפיין החדש בהובלתו של משרד הפרסום אברהם  ממשיך את הקו ההומוריסטי שבו בני הזוג מציגים סיטואציות משעשעות מחיי היומיום.

 

מלי לוי ושמעון גרשון – "אירופלקס" – צילום: רפי דלויה

 

בקמפיין זה הסובב סביב קולקציית המיטות המתכוונות החדשה של אירופלקס לשנת 2022 גם מלי לוי מרגישה צורך להתחדש והיא מופיעה בתסרוקת אפרו מתולתלת המפתיעה את בעלה ומזכה אותה בתגובתו: "איבדת את זה לגמרי".  

 

בקמפיין החדש הושקעו 2 מיליון ₪ והוא יעלה לדיגיטל ולטלוויזיה.

 

לדברי תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס: "אנחנו ממשיכים בקמפיין בקו ההומוריסטי המדגיש את הדינמיקה הזוגית בן שמעון ומלי מול ההערצה שלהם למוצרי אירופלקס, כזו שנוגעת בקהל לקוחות נרחב המזדהה עם בני הזוג ומוצא מענה לצרכיו בקולקציה החדשה שלנו״.