כותרות אחרונות
Search

קבוצת "רמי לוי שיווק השקמה" מרחיבה את הפעילות והשירות לצרכנים ומשיקה את הסוכנות "רמי לוי ביטוח".

 צילום: יח"צ רמי לוי שיווק השקמה אישור לפרסום ללא תשלום

 

 רמי לוי נכנס לראשונה גם לענף הביטוח.

קבוצת "רמי לוי שיווק השקמה" מרחיבה את הפעילות והשירות לצרכנים ומשיקה את הסוכנות "רמי לוי ביטוח". 

חב' "רמי לוי שיווק השקמה" משיקה בימים אלו את "רמי לוי ביטוח" – סוכנות ביטוח בבעלות מלאה של החברה שתציע מגוון ביטוחים במחירי רמי לוי.

 

חברת "רמי לוי ביטוח" תציע מגוון גדול של ביטוחים בתחומים כגון: רכב, דירה, משכנתא, בריאות, נסיעות לחו"ל וכו'. חברות הביטוח הראשונות שיציעו ללקוחות "רמי לוי ביטוח" את הביטוחים הן  הראל, כלל, הכשרה, מגדל, שלמה ביטוח, איילון והכל במחירי רמי לוי.

 

קבוצת "רמי לוי" מרחיבה את הפעילות גם לתחום הביטוח ובימים אלו משיקה חברת "רמי לוי שיווק השקמה" את "רמי לוי ביטוח" סוכנות ביטוח שתשווק את סל הביטוח המשתלם במדינה!

 

"רמי לוי ביטוח" מציעה למבוטחים מגוון גדול של ביטוחים כגון: ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי בריאות, משכנתא, נסיעות לחו"ל וכו'.

 

הביטוחים יינתנו ע"י חברות ביטוח רבות ביניהן: הראל, כלל, הכשרה, מגדל, שלמה ביטוח ואיילון.  סוכנות רמי לוי הינה סוכנות אובייקטיבית המחויבת לאובייקטיביות מקצועית מלאה בין החברות שתאפשר ללקוחות לבחור את המוצרים המתאימים והמשתלמים להם ביותר.

 

"רמי לוי ביטוח" תציע ללקוחות סל ביטוחים במחירים ובתנאים משתלמים ותחרותיים במיוחד. מעבר לכך, תעניק הסוכנות עולם של הטבות בתחומים שקשורים לרשת רמי לוי שיווק השקמה. כך לדוגמא, לקוחות אשר ירכשו ביטוח מהחברה, יצטרפו כחברים למועדון הלקוחות של רמי לוי ויהנו משלל הטבות אישיות וכלליות הניתנות להם.

 

כאמור, "רמי לוי ביטוח" תתקשר עם חברות הביטוח המובילות בתנאים הטובים ביותר עבור הלקוחות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד כאשר הלקוחות יחשפו להצעות ויוכלו לבחור לעצמם את ההצעה הזולה או המתאימה ביותר עבורם, והכל בתנאים שישמרו על אובייקטייביות בין מוצרי הביטוח המוצעים של החברות השונות לרווחת הלקוחות.

 

רמי לוי ביטוח –  צילום: יח"צ רמי לוי שיווק השקמה אישור לפרסום ללא תשלום

 

רכישת הביטוחים תתבצע בצורה נוחה ומהירה, כולל בתהליכים דיגיטליים. הסוכנות תפעל במסגרת מיזם משותף עם סוכנות ביטוח "איחוד", מקבוצת "מגדל",  שתעניק את הסיוע המקצועי ושירותי תפעול המלאים לסוכנות.

 

אתר ייעודי של הסוכנות ייפתח ויציג מנוע לחיפוש והשוואה של ביטוחים מוצעים בביטוח הרכב.

 

 בנוסף, יתאפשר ללקוחות המעוניינים בכך, ליצור קשר טלפוני ישיר ולשוחח עם נותני השירות במוקד שירות הלקוחות של הסוכנות ולרכוש באמצעותם את הביטוחים המבוקשים והמתאימים ביותר ללקוחות.

 

"רמי לוי ביטוח" שמה דגש מיוחד על מתן שירות מקצועי ואישי ללקוחות.

 

רמי לוי: "השקת 'רמי לוי ביטוח' הינה המשך ישיר הקבוצת של רמי לוי מציע לצרכנים -מגוון רחב של ביטוחים במחירים אטרקטיביים, תוך הקפדה על עקרון של אובייקטיביות ומתן שירות מקצועי ואישי בפריסה ארצית מלאה"