כותרות אחרונות
Search

קבוצת "קריסטלינו" – המשווקת הרשמית של "Dreame" בישראל מביאה לישראל את השואב הרובוטי החזק ביותר בעולם.

צילום: יח"צ "קריסטלינו"

 

המותג "Dreame" מביא לישראל את השואב הרובוטי החזק ביותר בעולם.

שואב האבק "X40 Ultra" הוא בעל עוצמת השאיבה החזקה ביותר בעולם – 12,000 PA.

 

קבוצת "קריסטלינו" – המשווקת  הרשמית של "Dreame" בישראל – גאה להציג את הדגם החדש והמשוכלל ביותר של מותג שואבי האבק  –X40 Ultra – בעל עוצמת שאיבה של 12,000PA שהופכת אותו, בפועל, לשואב החזק ביותר בעולם.

 

X40 Ultra  כולל מערכת Ai לזיהוי מכשולים וניווט מתקדם המשולבת עם מצלמת HD וחיישן Clean Genius לזיהוי רמת הלכלוך, זרוע ומברשת צד דינמיות.

 

צילום: יח"צ "קריסטלינו"

 

ב- X40 Ultraמותקנת מערכת Ai לזיהוי מכשולים וניווט מתקדם המשולבת עם מצלמות HD RGB וחיישן Clean Genius המזהה במדויק עד כמה הרצפה מלוכלכת, כאשר המערכת מתאימה את עוצמת הניקוי כדי להסיר ביעילות לכלוך, אבק ופסולת המוטבעים ברצפה. לשואב זרוע ומברשת צד דינמיות, המאפשרות ניקוי ושטיפה יסודית – לניקוי מקסימלי בכל פינה בבית.

 

צילום: יח"צ "קריסטלינו"

 

הדגם החדש מציג פיצ'רים מתקדמים כמו חלל ייעודי לחומר ניקוי, מצב ייעודי לבעלי חיים, שטיפת מקרצפות במים חמים של כ-70 מעלות, מנגנון מיוחד להרמת מקרצפות או השארתן בעמדה בעלייה על שטיחים, תאורת LED הנדלקת במקומות חשוכים ניקוי עצמי וייבוש מברשות בחום למניעת ריחות של עובד וטחב – וכל זה בשילוב אפליקציה מתקדמת בעברית מלאה.

 

צילום: יח"צ "קריסטלינו"

 

במקביל, מציגה Dreame את המברשתTriCut 2.0 המאפשרת גזירת שיער ארוך ושיער של בעלי חיים באופן עצמאי ובכך להימנע מתקלות במכשיר, כאשר ניתן לרכוש אותה בנפרד מהשואב.

 

ל- X40 Ultraמותקנת אפשרות חיבור לניקוז וזאת באמצעות ערכה אותה ניתן לרכוש בנפרד מהשואב.

 

מחיר: 5,790 ₪

 

ניתן לרכוש באתר Dreame ישראל ובחנות המותג בקניון הזהב בראשון לציון וברשתות השיווק המובילות.

 

צילום: יח"צ "קריסטלינו"

 

Dreame, שהוקמה בשנת 2015, היא חברת מוצרי צריכה חדשנית המתמקדת במכשירי חשמל ביתיים חכמים עם החזון "לשפר את איכות החיים" של משתמשים ברחבי העולם. החברה מתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים על ידי מינוף טכנולוגיות אסטרו-דינמיות פורצות דרך המגובות בלא פחות מ-150 פטנטים רשומים, ובעזרת צוות מו"פ המורכב ממומחים בתחום ההייטק, התעופה והחלל.

 

למעלה מ-21 מיליון משקי בית ובלמעלה מ-120 מדינות נתנו אמון במוצרי Dreame הנמכרים בלמעלה מ-4,000 חנויות ויותר מ-7.5 מיליון חברי מותג ברחבי העולם.

 

החברה מתחדשת כל העת בתחום הניקיון החכם ויישום טכנולוגיות מתקדמות על שואבי אבק אלחוטיים, רובוטים גורפים ועוד, ובונה בהדרגה את קו מוצריה. במהלך תהליך הייצור Dreame  מאמצת שלושה קווי ייצור כדי להבטיח תפוקה שנתית של מיליוני יחידות במגוון רחב של קטגוריות.