כותרות אחרונות
Search

קבוצת פררו משיקהלראשונה בישראל את "קינדריני" – עוגיות חדשות חדשות עם מגוון הבעות ייחודיות.

"פררו" – אריזת קינדריני – צילום: "פררו" 

 

קבוצת פררו משיקה את "קינדריני" – עוגיות חדשות עם מגוון הבעות ייחודיות.  

קבוצת "פררו" משיקה לראשונה בישראל את "קינדריני" – עוגיות חמאה איכותיות ופריכות, בעלות מגוון של 18 פרצופים עם הבעות מהנות, ליצירת אינספור סיפורים ורגעים משפחתיים נפלאים.

 

עוגיות קינדריני הן  עוגיות מיוחדות לאינספור של רגשות, עם מגוון של 18 הבעות מעניינות ומפתיעות.

 

מגוון ההבעות מאפשר את ההשראה המושלמת לילדים ליצירת סיפורים מרתקים, לפתח את עולם הדמיון ולשתף בחוויותיהם את ההורים. זוהי הזדמנות מצוינת ליהנות מזמן איכות משותף עם הילדים, לשחק יחד ולפתח את הקשר של ההורים עם ילדיהם.

 

"פררו" – אריזת קינדריני – צילום: "פררו" 

 

עוגיות קינדריני עשויות 3 שכבות בצק פריכות, ומעליהן קישוטי קרם קינדר היוצרים את ההבעות השונות. העוגיות נאפות בתשומת לב רבה והן פשוטות, אך מיוחדות במינן. באפייה נעשה שימוש ברכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה, וטעמן הערב לחיך של העוגיות הוא תוצר של חודשים רבים של בדיקות במעבדות של קבוצת פררו באיטליה.

 

"פררו" – אריזת קינדריני – צילום: "פררו" 

 

המוצר יושק בחודש אוגוסט באריזת 250 גרם ומכיל 20 עוגיות. ניתן למצוא את המוצר במדף העוגיות ברשתות השיווק. כשרות: כשר, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל, בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

"פררו" – אריזת קינדריני – צילום: "פררו" 

 

עם השקת "קינדריני" בישראל, מרחיבה קבוצת "פררו" את קטגוריית העוגיות שלה לאחר ההצלחה של קינדר קארדס, קינדר טרונקי, ונוטלה ביסקוויט. המותג קינדר מציע לצרכן הישראלי מגוון מוצרים ייחודים,בניהם קינדר בואנו (בקטגוריית חטיפי השוקולד), קינדר ג'וי, קינדר ביצת הפתעה, וקינדר ביצת הפתעה מקסי (ביצי-הפתעה), קינדר שוקולד (טבלאות/אצבעות שוקולד), קינדר דליס (עוגות אישיות), שוקו בונס (מיני שוקולד), קינדר קארדס (עוגיות) ועוד…